Metro ugostiteljima nudi besplatne digitalne alate

Prije dvije godine Metro je donio više nego pametnu stratešku odluku da prodajnu filozofiju ne bazira na cijenama, nego na pametnom usmjeravanju na dodanu vrijednost svojim partnerima. A u...

Prije dvije godine Metro je donio više nego pametnu stratešku odluku da prodajnu filozofiju ne bazira na cijenama, nego na pametnom usmjeravanju na dodanu vrijednost svojim partnerima.

A u ovo izvanredno vrijeme gdje su ugostiteljstvo i turizam direknto pogođeni i zatvoreni, to dodatno dolazi do izražaja. Trenutno je svima cilj smanjiti sve troškove na minimum, a Metro upravo svojim parnterima nudi razne besplatne digitalne usluge.

Tako Metro poziva ugostitelje da putem besplatne digitalne platforme DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) aktiviraju vlastitu uslugu dostave, kako bi u trenutnim okolnostima pandemije doprinijeli stabilnosti svojeg poslovanja.

Novi alat za dostavu dolazi u sklopu besplatnih web stranica koje Metro nudi ugostiteljima, a osim alata za dostavu i besplatnih web stranica, Metro je svojim profesionalnim kupcima na raspolaganje stavio i besplatnu uslugu dizajna jelovnika.

Kao pouzdani partner profesionalnih kupaca, Metro uvijek želi biti podrška ugostiteljima, osobito u ovo izazovno vrijeme kada su poslovanja mnogih pogođena preventivnim mjerama protiv širenja epidemije koronavirusa, naglasio je Tomislav Kostanjevac, voditelj za HoReCa digitalne platforme Metro Hrvatska te dodao: “Zato smo za svoje kupce osigurali niz besplatnih digitalnih alata kojima ih želimo podržati u njihovom poslovanju, poput aktivacije vlastite dostave i izrade jelovnika. Osim toga, svaki tjedan na svojim službenim on-line kanalima objavljivat ćemo i edukativna videa koja im mogu pomoći da prilagode poslovanje trenutnim uvjetima, a na našim internetskim stranicama objedinili smo i jednostavan pregled mjera Vlade Republike Hrvatske za pomoć poduzetnicima pogođenima pandemijom koronavirusa“.

Kako bi dodatno podržao ugostiteljski sektor, Metro će ugostiteljima koji nastavljaju raditi putem dostave osigurati i marketinšku potporu kroz projekt „Fina Papica“. 

U sklopu projekta „Fina Papica“ Metro svojim profesionalnim kupcima pruža dodatne prilike za promociju i osnaživanje poslovanja i u ovo izazovno vrijeme. Na platformi Fina Papica nalazit će se  restorani koji trenutno pružaju uslugu dostave. 

Više informacija o Metro-ovim besplatnim digitalnim alatima saznajte na internetskim stranicama tvrtke METRO. 

POVEZANA VIJEST:

METRO PRODAJNI FILOZOFIJU NE BAZIRA NA CIJENAMA, NEGO NA PAMETNOM USMJERAVANJU NA DODANU VRIJEDNOST

METRO PREDSTAVIO BESPLATAN ALAT ZA IZRADU WEB STRANICA I ONLINE REZERVACIJE ZA UGOSTITELJE

Povezane vijesti: