Putovanje je više od odmora. Putovanje je osobni dobitak. Dobitak osobnosti. I zato, da biste bili na dobitku. Mijenjamo doživljaj sreće…slobode…umjetnosti...ljepote - poruka je nove destinacijske kampanje TZ Vukovarsko - srijemske županije.
O cijeloj kampanji razgovarali smo s Rujanom Bušić Srpak, direktoricom Turističke zajednice Vukovarsko - srijemske županije.
Kampanja je primarno vezana za hrvatsko tržište, iako smo jednim dijelom ciljali i slovensko tržište, navodi Bušić Srpak i naglašava kako su i dalje skoncentrirani na hrvatsko tržište kao njihovo primarno tržište.
"Želimo komunicirati jedan drugačiji i novi, ne samo tip odmora, nego i kako piše u ključnim porukama drugačiji doživljaj ključnih motiva dolaska i onoga što posjetitelji očekuju u putovanju. Sami banneri i poruke pratiti će native članci koji će biti tematski vezani uz ključne sadržaje i ponudu Vukovarsko-srijemske županije. Ako pričamo o doživljaju onda ćemo komunicirati s konkretnim doživljajima u destinaciji. Mi smo destinacija koju je teško promovirati samo kroz ključne poruke koliko god one bile atraktivne, one su nama samo “triger” da ljude motiviramo da upoznaju našu destinaciju. Ono što je bilo važno naglasiti je raznolikost destinacije u odnosu na konkurenciju, što je to što mi obećajmo posjetiteljima i što možemo ponuditi. A to su; doživljaji, ljepote, sreće, dobra hrana… dakle to su ključne poruke, da je riječ o drugačijem tipu odmora i da nudimo vrijednost za novac." navodi Bušić Srpak.