Na Lošinju zadovoljni ostvarnim noćenjima, najviše Slovenaca

U mjesecu srpnju na Lošinju je zabilježen turistički promet od 474.601 noćenja što predstavlja ostvarenje 67,3 % prošlogodišnjeg rezultata. S ostvarenjem 670.319 noćenja i 83.488 dolazaka u prvih sedam...

U mjesecu srpnju na Lošinju je zabilježen turistički promet od 474.601 noćenja što predstavlja ostvarenje 67,3 % prošlogodišnjeg rezultata.

S ostvarenjem 670.319 noćenja i 83.488 dolazaka u prvih sedam mjeseci ove godine, Lošinj je ostvario 54,2 % prošlogodišnjih noćenja i potvrdio svoju poziciju u top deset vodećih hrvatskih destinacija s najviše ostvarenih noćenja.

U segmentu turističkog smještaja u dosadašnjem dijelu godine najpopularniji su kampovi s učešćem od 33,1 % i ostvarenjem 53% prošlogodišnjeg rezultata. Slijedi posjet u objektima u domaćinstvu s udjelom od 21,7% i ostvarenjem 66 % u donosu na prošlu godinu.

Ostali ugostiteljski objekti za smještaj ostvarili su udjel od 11,9 % i zabilježili ostvarenje na razini 58 %, dok je u hotelima ostvareno 9 % udjela u noćenjima i 22,6% prošlogodišnjeg ostvarenja.Nekomercijalni smještaj bilježi udjel u ukupnom turističkom prometu od 24,4 %. Od ukupnih 670.319  noćenja, 82,9 % ostvarili su strani turisti.

Vjerujemo da su gosti prepoznali sve prednosti destinacije Lošinja kao otoka vitalnosti i u ovim novonastalim okolnostima.  U odabiru smještaja najpopularniji segmenti su kampovi koji gostima u prirodnom okruženju pružaju dodatnu sigurnost i izoliranost. Kuće za odmor i brojne vile s visokom kvalitetom usluge također bilježe vrlo dobre rezultate” izjavio je direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.

Najviše turista iz Slovenije

TZG Malog Lošinja pokrenula je marketinšku kampanju „Lošinj – vaša otočna oaza“ na ključnim emitivnim tržištima; Austriji, Njemačkoj i Sloveniji, a upravo sa tih tržišta najviše gostiju i boravi na otoku.

Vodeće tržište je Slovenija s udjelom od 38,6 % u ukupnim noćenjima i ostvarenjem 73 % prošlogodišnjih rezultata. Slijede Nijemci s udjelom 17,5%, domaći gosti s 17,2 % Austrijanci s 6,9% , Talijani s 5,8%.Ostale zemlje ostvaruju udjel od 14%.

Ostvarenje ovakvih pokazatelja rezultat je promocije ključnih atributa imidža otoka Lošinja, ugodne klime, bogate raznolikosti i prirodnih ljepota kao i truda i aktivnosti svih dionika u destinaciji, naglašava Cvitković te dodaje: “Pojačanim promotivnim aktivnostima na svim tržištima komunicirajući realno stanje na otoku i uvažavajući vrlo dobar odaziv marketinškoj akciji Ferry Free za rujan, očekujemo uspješan nastavak turističke godine“

TZG Malog Lošinja ove godine pokrenula je akciju FERRY FREE s ciljem privlačenja posjetitelja u mjesecu rujnu. Tako posjetiteljima koji će boraviti u rujnu dulje od sedam noći, Turistička zajednica sufinancira povratne karte trajekta u objektima koji su se odazvali pozivu. Više u prilogu.

/ / / TZ MALOG LOŠINJA SUFINANCIRA POVRATNE KARTE ZA TRAJEKT – FERRY FREE

Autor fotografije: Sandro Tariba

Povezane vijesti: