Istra zbog svoje jedinstvene geografske pozicije, tipa terena, turističkih atrakcija i kvalitete usluge, svake godine bilježi velik broj biciklističkih gostiju, posebice u predsezoni i posezoni, uglavnom iz zapadne Europe. Upravo oni su pokazali ʺotpornostʺ na koronu te su čak i tijekom trajanja ʺčvrstogʺ lockdowna biciklisti, biciklistički klubovi i biciklistička udruženja redovito punili smještajne kapacitete u Istri.
I zato je Istra, kao poznata hrvatska biciklistička destinacija, odlučila je senzibilizirati javnost o problemu sigurnosti biciklista na cestama te tako svojom kampanjom doprinijeti smanjenju crnih statističkih brojki u kojima je svake godine evidentirano nekoliko stotina nesreća i nezgoda, te nažalost i više od 15 smrtnih ishoda godišnje.
Kampanja "Sigurnost biciklista na cestama", koju su kreirali Adria Bike, poznati organizator i promotor brojnih biciklističkih utrka i drugih biciklističkih događanja, te agencija Hendrih-Feldbauer, inicijalno je bila planirana još za proljeće 2020. godine, no zbog pandemije je stopirana.