Odlična kampanja Poreča s ciljem dodatnog pozicioniranja kao cikloturističke destinacije

Sigurnost biciklista na cestama

Autor:  HrTurizam.hr

7. ožujka 2022.

Istra zbog svoje jedinstvene geografske pozicije, tipa terena, turističkih atrakcija i kvalitete usluge, svake godine bilježi velik broj biciklističkih gostiju, posebice u predsezoni i posezoni, uglavnom iz zapadne Europe. Upravo oni su pokazali ʺotpornostʺ na koronu te su čak i tijekom trajanja ʺčvrstogʺ lockdowna biciklisti, biciklistički klubovi i biciklistička udruženja redovito punili smještajne kapacitete u Istri.

I zato je Istra, kao poznata hrvatska biciklistička destinacija, odlučila je senzibilizirati javnost o problemu sigurnosti biciklista na cestama te tako svojom kampanjom doprinijeti smanjenju crnih statističkih brojki u kojima je svake godine evidentirano nekoliko stotina nesreća i nezgoda, te nažalost i više od 15 smrtnih ishoda godišnje.

Kampanja "Sigurnost biciklista na cestama", koju su kreirali Adria Bike, poznati organizator i promotor brojnih biciklističkih utrka i drugih biciklističkih događanja, te agencija Hendrih-Feldbauer, inicijalno je bila planirana još za proljeće 2020. godine, no zbog pandemije je stopirana.

Ne riskiraj ostavi razmak

Kako Hrvatska u biciklističkom segmentu prati svjetske trendove te je broj biciklista na cestama svake sezone sve veći, cilj kampanje je senzibilizirati vozače motornih vozila, prvenstveno automobila, o problemu sigurnosti biciklista na cestama i osvijestiti ih da bicikliste na prometnicama zaobilaze isključivo na sigurnoj udaljenosti od 2 metra, ali isto tako i biciklistima ukazati na to da kretanje po prometnicama ima svoja ʺpravilaʺ te kako se trebaju kretati na način kojim ne ugrožavaju ni svoju, ni sigurnost ostalih sudionika u prometu.

Pozicioniranje destinacije

Samom komunikacijom, kako direktno tako i indirektno, utječemo na smanjivanje brzine kod vozača, jer ih upozoravamo da se nalaze u bike destinaciji. Osim edukativne kampanje, tu je i važan segment pozicioniranja cijele destinacije kao bike destinacije. A to će uvijek prepoznati svi cikloturisti, sponzori, organizatori bike manifestacija itd... jer brend je puno više od logotipa. 

Mali, ali izuzetno važan korak naprijed u pozicioniranju i brendiranju destinacije kao cikloturističke destinacije. Primjer koji bi trebale pratiti sve destinacije u Hrvatskoj koje razvijaju cikloturizam, pogotovo na otocima i mjestima gdje praktički jedna cesta vodi do destinacije, što olakšava komunikaciju, no daje jasan "pečat" da gosti dolaze u prostor gdje su i cikloturisti na cesti. 

Nositelj kampanje je Turistička zajednica grada Poreča koja ovim potezom pokazuje visoku osviještenost i posvećenost sigurnosti svojih gostiju. 

Kampanju su podržale Turistička zajednica Istarske županije te lokalne turističke zajednice s područja Poreštine - Turistička zajednica općine Funtana, Turistička zajednica općine Tar-Vabriga, Turistička zajednica općine Kaštelir-Labinci i Turistička zajednica općine Vižinada. Kampanju su također podržale i dvije najveće hotelske grupacije s područja Poreča – Valamar Riviera d.d. i Plava Laguna d.d.

Foto: TZG Poreč

Autor:  HrTurizam.hr

7. ožujka 2022.