Odmor nikad bliže – nova odlična kampanja TZ Zagrebačke županije

Od početka krize ističem kako će poseban fokus i potražnja biti na kontinentalnom i ruralnom turizmu. No, isto tako kako je kontinentalnim destinacijama, usprkos svim izazovima, potrebno nametni i...

Od početka krize ističem kako će poseban fokus i potražnja biti na kontinentalnom i ruralnom turizmu. No, isto tako kako je kontinentalnim destinacijama, usprkos svim izazovima, potrebno nametni i pozicionirati se.

Upravo novom zanimljivom kampanjom Zagrebačka županija želi se pozicionirati u Zagrebu, ali i ostalim kontinentalnim županijama.

Odmor nikad nije bio bliže!

Odmor nikad nije bio bliže!” novi je slogan promotivne kampanje TZ Zagrebačke županije fokusirane na domaće goste, koja traje do 1. kolovoza. Fokus kampanje je na smještajnim kapacitetima i to kućama za odmor s bazenima, eno-gastro turističkim sadržajima i atrakcijama u Zagrebačkoj županiji.

Kampanja traje od 26. lipnja do 1. kolovoza 2020. godine pokrenuta je kako bi kroz naredni period nakon duljeg vremena izolacije potaknuli stanovnike RH na istraživanje kontinentalnih destinacija na području Zagrebačke županije.  

Važan dio kampanje su smještajni kapaciteti, ruralna utočišta i vrhunska eno-gastro ponuda, a upravo kroz ove sadržaje vidimo priliku u pozicioniranju naše županije kao idealne vikend destinacije prvenstveno za stanovnike glavnog grada, ali i za sve one koji istinski uživaju u miru i ljepoti bez masovnog turizma. Zeleni zagrebački prsten nudi mnogo kvalitetnih sadržaja – i to na pola sata od centra Zagreba, pa je sjajna prilika za bijeg od stresa i gradskih gužvi“, kaže Ivana Alilović, direktorica TZ Zagrebačke županije.

U kampanji je dodatni naglasak na povezivanju vinskih cesta, lokalnih proizvođača hrane, atrakcija na području koja omogućuju autentičan, siguran i održiv boravak svakog našeg gosta. 

Bogata turistička ponuda naše županije rezultat je intenzivne suradnje proizvođača i onih koji nude gostima gotove proizvode. Naglasak je na multisektorskom povezivanju, a osim promocije vinskih cesta, kvalitetnih lokalnih proizvoda naših OPG-ova, kao i ruralnih utočišta, želimo pokazati kako je i ovim izazovnim vremenima moguće stvoriti lanac vrijednosti“, zaključuje Alilović. 

Posebna platforma i zanimljiva suradnja s Designer Outlet Croatia

Ustvari radi se o vrhuncu kampanje, koja je započela vinskom video razglednicom #NazdraviZaBoljeSutra u kojoj je predstavljeno nekoliko vinara s područja plešivičke, zelinske i moslavačke vinske ceste.

Za potrebe projekta pokrenut je i poseban web portal Odmor nikad bliže – u kojem je zaokružena cijela ponuda i dostupne sve informacija o svim partnerima.

kampanju u kojoj promoviramo održiv i siguran boravak, ali istovremeno kvalitetno iskustvo na održivoj destinaciji.  

Posebno je zanimljiv dio kampanje gdje svaki posjetitelj pri rezervaciji jednog od 30 ruralnih utočišta tj. kuća za odmor u prvom vikendu mjeseca srpnja ( pametno povezivanje uz noćenje i smještaj ), dobiva kupon u iznosu od 350 kuna za potrošnju u Designer Outlet Croatia

Sve u svemu pametna i zaokružena kampanja. Uz online i offline promociju, posebne web platforme, razne članke i vizuale, te suradnji s Designer Outlet Croatia koji generira veliku dnevnu frekvenciju posjetitelja, ali i kroz kupon daje dodatni motiv za pozicioniranju potencijalnih domaćih turista, primarno iz Zagreba.

Zeleni zagrebački prsten svakako je idealan kao bijeg iz gradske gužve i stresa, a koji nudi puno kvalitetnih sadržaja, i to sve na pola sata od centra našeg glavnog grada.

Povezane vijesti: