Petar Hrg: Gorski Kotar je investicijski zreo za ulaganja u kvalitetan smještaj

Gorski kotar je prema podacima iz sustava eVisitor do 15. kolovoza ostvario 94,67% turističkih noćenja te 95% dolazaka iz rekordne 2019. godine, vremena prije epidemije. U prvoj polovici kolovoza...

Gorski kotar je prema podacima iz sustava eVisitor do 15. kolovoza ostvario 94,67% turističkih noćenja te 95% dolazaka iz rekordne 2019. godine, vremena prije epidemije.

U prvoj polovici kolovoza ove godine ostvareno je čak 10% više noćenja u odnosu na 2019. godinu. Najveći interes iskazan je za smještajem u višim kategorijama, a smještaj u domaćinstvima u ovoj godini broji čak 28% više noćenja u odnosu na 2019. godinu.

“Brojimo više od 30% noćenja naših domaćih gostiju u ovoj godini u odnosu na 2019. godinu, a zamjetan je i broj rezervacija za zimski period, posebno privatnog smještaja više kategorije. Sada se već rezervira smještaj za novogodišnje i školske praznike”, izjavio je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara.

Dodao je kako je destinacija investicijski zrela za ulaganja u kvalitetan smještaj, kako kampove i kuće za odmor tako i u hotelski smještaj. Spomenuo je kako pojedini smještajni kapaciteti viših kategorija, poglavito kuće za odmor imaju bookiran smještaj čak 150 do 240 dana godišnje. Gorski kotar su zelena pluća Hrvatske i strateški smo usmjereni na očuvanje naših prirodnih vrednota što smo definirali i Master planom razvoja turizma, kazao je Hrg.

Planskim i pažljivim ulaganjima u turističke sadržaje želimo obogatiti iskustvo naših posjetitelja tijekom cijele godine, rekao je. To će se odraziti i na demografsku sliku ovog kraja te seriozan zaokret prema turizmu kao jednoj od jačih poluga razvoja ovog kraja od čega žitelji Gorskog kotara mogu živjeti cijelu godinu, a ne samo dopuniti svoj kućni budžet, zaključio je Hrg.

U sadržajnom smislu jedinice lokalne samouprave Gorskog kotara sa spremnim projektima žele dodatno obogatiti sportsko-rekreativnu kao i zimsku turističku ponudu, posebno uzimajući u obzir nedavni zimski turistički boom.

“Sve je više gostiju koji svoj ljetni odmor žele provesti u planinskim područjima, daleko od vrućina i gužvi. Ujedno, Gorski kotar je i blizu mora što je dodatni adut koji Hrvatsku izdvaja od ostalih europskih planinskih destinacija. Cilj nam je iskoristiti turistički potencijal cjelogodišnje destinacije koji imamo i nadam se da će nam se županija i država jače priključiti značajnijim ulaganjima”, naglasio je David Bregovac, predsjednik Turističke zajednice Gorskog kotara i načelnik Općine Fužine.

Mi smo se od početka korona epidemije istaknuli kao zdravstveno sigurna regija, dodao je Bregovac i nastavio kako su i danas bez ijednog novooboljelog jer svi goranski turistički dionici sustavno prate epidemiološku situaciju. Dosljedni smo u našim nastojanjima da našim posjetiteljima budemo odgovorni i srdačni domaćini, zaključio je Bregovac.

Prosječna ocjena smještajnih kapaciteta za Gorski kotar na Bookingu iznosi 9.3 od 10

O srdačnosti ali i kvaliteti pružene usluge lokalnih turističkih dionika dovoljno govore i jako visoke ocjene na turističkim tehnološkim platformama. Prosječna ocjena smještajnih kapaciteta za Gorski kotar na Bookingu iznosi 9.3 od 10, Googleu 4.7 od 5, Tripadvisoru 4.6 od 5 te Airbnbu 4.9 od 5.

Ujedno i goranski restorani jako dobro kotiraju. Na Googleu dvadesetak goranskih restorana ocijenjeno je s ocjenom 4.4 te na Tripadvisoru s 4. Sustavno praćenje rezultata pružene usluge je dio projekta integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji koji se počeo provoditi od samog početka djelovanja ureda Turističke zajednice Gorskog kotara. Cilj je projekta podržati turističke dionike učinkovitim alatima kako bi se postigao jedinstven standard kvalitete pružne usluge u destinaciji.

Naslovna fotografija: Risnjak/ Turistička zajednica Gorskog kotara

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN