Iskustvo gostiju i dalje je jedna od glavnih briga hotelijera. No kako ga poboljšati, kada se očekivanja gostiju stalno mijenjaju?
Vremena kada su u hotelijerstvu bile važne samo lokacija i dobra usluga prošla su. Danas gosti traže mnogo više. Stvaranje izvrsnog iskustva u današnje vrijeme ovisi o tome koliko brzo gost dobije odgovor na svoja pitanja, koliko im iskustava 'jednim klikom' može pruži...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium