“Pomakni granice” – nova odlična kampanja TZ Osječko-baranjske županije i nastavak koncepta HeadOnEast

Projekt HeadOnEast kojim je Turistička zajednica Osječko-baranjske županije već uspješno promovirala destinaciju, u novoj će turističkoj sezoni napraviti novi iskorak. Naime, kako se na prvoj ovogodišnjoj “turističkoj kavi”, odnosno...

Projekt HeadOnEast kojim je Turistička zajednica Osječko-baranjske županije već uspješno promovirala destinaciju, u novoj će turističkoj sezoni napraviti novi iskorak.

Naime, kako se na prvoj ovogodišnjoj “turističkoj kavi”, odnosno druženju s novinarima, moglo čuti, HeadOnEast je standardiziran, odnosno postignut je dogovor o suradnji sa svim turističkim zajednicama koje djeluju na području Osječko-baranjske županije.

Tako je Turistička zajednica Osječko-baranjske županije zajedno s turističkim zajednicama Bilja, Baranje, Osijeka, Draža, Đakova, Erduta, Donjeg Miholjca, Valpova, Bizovca, Našica i Belišća, predstavila brojne inicijative i projekte s kojima se sustav aktivno priprema za turističku sezonu. A prema programu koji su pripremili turističke zajednice, ove godine na hrvatskom istoku očekuju nas zanimljive manifestacije i događanja.

Naglasak je, kako se od direktorice Turističke zajednice Osječko-baranjske županije, Ivane Jurić, moglo čuti, na disperziranim manifestacijama. To znači kako će se naći za svakog ponešto, a događanja će se održavati tijekom cijele godine na različitim lokacijama. I ono najvažnije, komunikacijski će se prezentirati cijela županija sa istim vizualima.

Nova promotivna kampanja “Pomakni granice”

Susret je započeo čitanjem pisma Slavonaca i Baranjaca s pozivom na kretanje, pomicanje granica i otkrivanje ove živopisne destinacije već od proljeća. To je bio uvod u novu promotivnu kampanju Turističke zajednice Osječko-baranjske županije pod nazivom “Pomakni granice” koja je krenula ovaj tjedan na nacionalnoj razini.

Predstavljen je i daljnji razvoj brand platforme HeadOnEast Croatia/ Visit Slavonia Baranja kao i novi vizuali za destinacije koje čine ponudu na razini Osječko-baranjske županije.

Tako po prvi put pod jednim vizualnim identitetom “nastupaju” sve tri baranjske turističke zajednice: Turistička zajednica Općine Bilje – Kopački rit, Turistička zajednica Općine Draž i područna Turistička zajednica Baranje.

Uz to, ovo neformalno udružene turističke zajednice u suradnji sa županijskom turističkom zajednicom, organiziraju ovo proljeće novo događanje pod nazivom “Mjesec baranjske kuhinje” usklađeno s aktualnim epidemiološkim mjerama. Od 10. travnja do 2. svibnja, svakog vikenda, održat će se na ruralnim imanjima radionice na otvorenom za 25 sudionika na temu pripreme autentičnih baranjskih jela poput perkelta od soma, štuke u mundiru, graha u ćupu i drugih delikatesa. Uz to baranjski restorani nudit će i stara jela u novom ruhu.

Sigurna turistička destinacija idealna za digitalne nomade

Predstavljeni su i projekti koji se provode u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta i Hrvatskom turističkom zajednicom poput “Safe stay in Croatia” i posebne ponude za digitalne nomade.

Kako je od početka godine na snazi novi Zakon o strancima koji omogućava boravak u Hrvatskoj do godinu dana, Turistička zajednica Osječko-baranjske županije uključila se u projekt promocije destinacije kao idealnog mjesta boravka za digitalne nomade kroz ponudu posebnih programa koji su pripremljeni u suradnji s Golden Slavonia Travel i Maksi Toursom, lokalnim turističkim agencijama koje se bave isključivo privlačenjem gostiju u Slavoniju i Baranju.

Uspješno predstavljanje na međunarodnom tržištu

Uz to, destinacija je, kroz ponudu kongresnog i team-building programa, predstavljena međunarodnim kupcima na poslovnom sajmu MEETEX. Sajam hrvatske kongresne industrije ovoga puta održao se virtualno, a Turistička zajednica Osječko-baranjske županije, Hotel Osijek i Golden Slavonia Travel predstavili su ponudu destinacije na desetak B2B sastanaka održanih putem zoom platforme s potencijalnim kupcima iz Izraela, Njemačke, Austrije, Finske, Belgije, Francuske i Italije. Sugovornici su bili predstavnici velikih kompanija poput Ericssona te turističke i “event” agencije specijalizirane za manje grupe i incentive programe.

Aktivno se radi i na razvoju novih proizvoda poput kružnih cikloturističkih ruta na najatraktivnijim lokacijama u suradnji sa Osječko-baranjskom županijom, koja je ovih dana prijavila projekt na tu temu na natječaj Ministarstva turizma i sporta. U međuvremenu Turistička zajednica grada Đakova neformalno se udružila s općinama na području Đakovštine te je krenula u pripremu prvih “outdoor” ruta.

Direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije, Ivana Jurić, ističe kako je cilj svih aktivnosti i nove kampanje pozvati domaće posjetitelje na kretanje prema istoku Hrvatske i Slavoniji i Baranji, ali i pomaknuti granice u percepciji ove zanimljive i još turistički neotkrivene regije Hrvatske.

Dojam o Slavoniji i Baranji najčešće se potpuno mijenja nakon prve posjete i doživljaja koje destinacija nudi. Covid kriza upravo je stavila u fokus kontinentalne i ruralne destinacije za kojima je velika potražnja, i tek će biti na proljeće i jesen. Trenutno se je najvažnije nametnuti i pozicionirati kao destinacija, i zato velika pohvala za cijelu komunikaciju i nacionalnu kampanju u pravom vrijeme.

Ovo je velika prilika i za putničke agencije. Pomaknite svoje granice i krenite u osvajanje Slavonije i Baranje!

Odličan primjer kako se u moderno dobra razvija i brendira destinacija, a ključ uspjeha je sinergija i moderna komunikacija. Koncept HeadOnEast je svakako jedan od naših najboljih primjera brendiranja destinacije, a najbolja vijest je kako se koncept i dalje razvija i raste.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN