karlovac iz zraka, karlovac iqm

Posjetitelji Karlovca zadovoljni kvalitetom usluge i turističke ponude

Projekt upravljanja kvalitetom u destinaciji IQM Destination Karlovac ušao je u treću godinu. Nakon brojnih edukacija za sve subjekte koji posluju u turizmu, Turistička zajednica grada Karlovca nastavlja s...

Projekt upravljanja kvalitetom u destinaciji IQM Destination Karlovac ušao je u treću godinu. Nakon brojnih edukacija za sve subjekte koji posluju u turizmu, Turistička zajednica grada Karlovca nastavlja s mjerenjem kvalitete. Sustav objedinjuje ostavljene recenzije na pet digitalnih platformi koje koriste gosti – Google, Facebook, TripAdvisor, Booking i Airbnb.

U odnosu na prošlu godinu ukupna ocjena kvalitete je povećana i trenutno iznosi 91%, a i broj recenzija je veći za 19%. Mjereni subjekti do početka rujna sakupili su 4152 recenzije, a karlovačka turistička zajednica i dalje ih potiče da svoje goste upućuju na ocjenjivanje. Na taj način postojeći posjetitelji svojim ocjenama zapravo preporučuju Karlovac kao kvalitetnu destinaciju u kojoj je omjer cijene i kvalitete na dobrobit i gostiju ali i samih poslovnih subjekata.

Najvišim ocjenama ocijenjene su kategorije privatnog smještaja i atrakcije u Karlovcu, nakon čega slijede  restorani  s izuzetnom kvalitetom svoje usluge. U turističkoj zajednici prepoznali su upravo potencijal restoranske ponude te im se razvojem tematskih proizvoda gastronomije i kontinuiranom promocijom nastoje dovesti novi gosti.

“Uvjereni smo da su kvaliteta sadržaja i cjelokupne turističke ponude na razini grada najbolji motiv za posjet te da su uz primjerenu marketinšku komunikaciju iste pomogli u ostvarenju trenutnih turističkih rezultata u našem gradu. Turistička zajednica grada Karlovca zahvaljuje svim subjektima koji svojim radom na poboljšanju kvalitete usluge doprinose ovako visokoj ocjeni našeg grada kao turističke destinacije te im stoji na raspolaganju za daljnje unaprjeđenje poslovanja”, istaknula je Marina Burić, direktorica Turističke zajednice grada Karlovca.

Sustav praćenja kvalitete koji se provodi u okviru projekta potiče sve sudionike na izvrsnost i preporuka su za nove goste ali i putokaz Turističkoj zajednici grada Karlovca u kojem pravcu treba usmjeravati aktivnosti te koji su to još nedostaci u kvaliteti na kojima treba intenzivno raditi.

Naslovna fotografija: Turistička zajednica grada Karlovca

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN