Predstavljamo novi vizualni identitet portala HrTurizam.hr

Nova godina. Novi start. Novi izazov. Novi web ( uskoro ), Novi projekti. Novi poslovni model – Pretplata sadržaja, Kvalitetniji sadržaj… a sve odličn...

Autor:  HrTurizam.hr

18. prosinca 2021.

Nova godina. Novi start. Novi izazov. Novi web ( uskoro ), Novi projekti. Novi poslovni model – Pretplata sadržaja, Kvalitetniji sadržaj… a sve odlično zaokružuje i novi logotip portala HrTurizam.hr. Iza novog vizulanog identiteta portala stoji agencija lloyds digital iz Labina.

Prilikom izrade vizualnog identiteta cilj je bio postići jednostavnost i transparentnost u komunikaciji prema konzumentima sadržaja.

Inspiracija za novi logotip proizašla je iz kombinacije koncepata zemaljske kugle i svemira. Zašto upravo tih motiva? Radi se o portalu, čije postojanje i komunikacija ne bi bili mogući bez interneta i odašiljača koji se nalazi u atmosferi. Sa željom da naglasimo naziv branda hrturizam.hr“, navodi Marijana Smolić iz lloyds digitala te dodaje kako su kao idući korak odabrali uključiti koordinate Hrvatske na toj istoj zemaljskoj kugli. 

Tipografija u logotipu je sans serifna. U finalnom odabiru tipografije rubovi su zaobljeni kako bi se postigao sklad i organska forma, kao i kod samog znaka logotipa. 

“Baš sam se poistovjetio s novim logotipom na prvu ili kako se kaže ljubav na prvi pogled. Globalno, sinergija, zajedno i guranje naprijed su neke od asocijacija koje komunicira novi vizualni identitet. O lloyds digital agenciji dovoljno je reći kako iz Labina rade vrhunske digitalne proizvode za globalne klijente te kako su jedna od najboljih hrvatskih developerskih kompanija. Samo pogledajte njihov portofolio i dosadašnje radove, ocjenu na vodećem globalnom servisu za B2B recenzije, Clutch.co, i svima je sve jasno. Možemo biti ponosni što imamo jednu ovakvu agenciju u Hrvatskoj, a koja je globalno konkurenta. Iskoristite njihovo znanje, tu su, u Vašem dvorištu.” ističe Goran Rihelj, vlasnik i glavni urednik portala HrTurizam.hr.

Glavna i najzastupljenija boja logotipa je tamnoplava. Plava je boja mora i neba te je često povezana s dubinom, stručnošću i stabilnošću. Simbolizira odanost, mudrost, povjerenje i inteligenciju. Smatra se korisnom za tijelo i um, snažno je povezana s mirom te stvara umirujući učinak što se usko veže s čitanjem, jer se tada smirujemo i opuštamo.

Rotacija Hrvatske udesno podlogu vuče iz hrvatskog pisma slijeva nadesno, te istovremeno prikazuje kretanje prema naprijed, napredak i tečnost. Obzirom da se radi o portalu s mnogo stručnih članaka, bilo je logično da logo vizualno vodi u nastavak priče. Pojednostavljenim geometrijskim oblicima spajamo kružnicu i trokut. Spojnica aludira na strijelicu s beskonačnom kretnjom i akcijom, a odrezani dio ostavlja mjesta novim znanjima i spoznajama, te se prilagođava tržištu turizma koje je jako promjenjivo. Također se može poistovjetiti sa smjerokazom i putovanjima koja su usko vezana za jedan segment turizma“, ističe Smolić.

Više o lloyds digital agenciji saznajte OVDJE

1728 stručnih i kvalitetnih članaka godišnje. To je vrijednost koju isporučujemo.

Kako bi nišni mediji bili samoodrživi, isti trend zaključavanja se nastavio i tijekom pandemije te će se nastaviti i u budućnosti, kako na globalnoj, tako i na domaćoj medijskoj sceni. Tako smo i mi na portalu HrTurizam.hr odlučili za promjenu poslovnog modela te će od 01.01.2022. godine cijeli sadržaj biti dostupan samo za pretplatnike sadržaja. 

Biti na izvoru informcija znači uvijek biti u prednosti, a kvalitetne informacije i znanje su oduvijek bili investicija, a ne trošak.

Iskreno se nadam kako ćete investirati u pretplatu na portal HrTurizam.hr i ostati u tijeku oko svih relevantnih turističkih informacija iz Hrvatske i svijeta. Mi ćemo za tu vrijednost pretplate i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije, priče i glasna razmišljanja kroz minimalno 1728 članaka godišnje.

Iskreno se nadamo kako je portal HrTurizam.hr opravdao vaše povjerenje svih ovih šest godina i kako će ga i dalje imati, pogotovo u novoj 2022. godini kada tek kreće oporavak turističkog sektora. 

Kako se pretplatiti i koje su naše vrijednosti saznajte na PRETPLATITE SE NA SADRŽAJ PORTALA HRTURIZAM.HR I PODRŽITE KVALITETU, A NE FORMU

Autor:  HrTurizam.hr

18. prosinca 2021.