SymBol of the Adriatic – slogan je Bola na Braču, a sad su predstvaljene i nove promotivne brošure, a koje su novo izdane nakon čak devet godina..
Nova brošura namijenjena je za kvalitetniju promociju na inozemnim emitivnim tržištima putem sajmova i mreže predstavništva HTZ u inozemstvu.
„Izrada nove brošure je nastavak projekta brendiranja destinacije Bol kroz implementaciju novog v...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium