Predstavljena nova imidž brošura Bola na Braču

SymBol of the Adriatic – slogan je Bola na Braču, a sad su predstvaljene i nove promotivne brošure, a koje su novo izdane nakon čak devet godina.. Nova brošura...

SymBol of the Adriatic – slogan je Bola na Braču, a sad su predstvaljene i nove promotivne brošure, a koje su novo izdane nakon čak devet godina..

Nova brošura namijenjena je za kvalitetniju promociju na inozemnim emitivnim tržištima putem sajmova i mreže predstavništva HTZ u inozemstvu. 

Izrada nove brošure je nastavak projekta brendiranja destinacije Bol kroz implementaciju novog vizualnog i verbalnog identiteta koji je iznimno dobro prihvaćen i prepoznat na tržištu (SymBol of the Adriatic). Brošura prati nove, suvremene trendove komunikacije te objedinjuje i promovira cjeloviti turistički proizvod destinacije Bol” izjavio je direktor Turističke zajednice općine Bol, Markito Marinković

Brending Bola je suvremenog karaktera stoga je i prilikom oblikovanja brošure korištena suvremena, geometrijska forma layouta (predloška), a ta strogoća ravnih liniji “razbijena” je vlastoručno ispisanim call to action naslovima dakle naslovima koji pozivaju na aktivnost i reakciju, rekao je Igor Carli iz studija za kreativne komunikacije Carli + Sosa koji potpisuju i brending Bola, odnosno simBola te dodao:

Činjenica je da Bol kao destinacija nudi niz različitih sadržaja od kulture, sadržaja za obitelj, aktivnosti na otvorenom i najpoznatije plaže te se svakom gostu daje mogućnost da kreira vlastito iskustvo odmora i putovanja. To je bio razlog zbog kojeg smo unijeli dodatnu notu osobnosti, kako bi se oplemenio sadržaj te pokušala interpretirati individualna iskustva kroz humanistički karakter pisma. Na ovaj način se postigao balans suvremenog i topline koju destinacija nudi“ zaključio je Carli.

Bol – digitalna destinacija

Također, iz TZO Bol-a predstavili su projekt izgradnje digitalne destinacije Bol obzirom da su proteklih mjeseci uređene turističke lokacije na GoogleMaps i odrađena su nova snimanja GoogleStreetViewa na području cijele općine, ali i GoogleSeaViewa.

Kako ističu iz TZ Bola, navedene aktivnosti rezultirale su sa 1.037.537 pregleda na Google pretraživanju ili kartama te su 11.231 put korisnici kliknuli na lokacije da bi nazvali, dohvatili upute ili posjetili web-lokacije u posljednja četiri mjeseca, izvan visoke sezone.

Vijesti: