Strateški dokumenti hrvatskog turizma kao jedan od ciljeva postavili su pozicioniranje Hrvatske kao premium destinacije. Tvrtke s premium ponudom okuplja Hrvatska gospodarska komora u platformi Stories – Experience Premium Croatia. Platforma je predstavljena u utorak u hotelu Esplanade Zagreb.
"Turizam je naš najvažniji izvozni proizvod, važan generator rasta i razvoja mnogih regija, ali mijenja se naš stav kakav turizam želimo i što trebamo poduzeti kako bi dugoročno profitirali od ovog važnog sektora i upravljali svim izazovima i rizicima. Hrvatska ima premium brendove, ali je za cjelovit razvoj ovog tipa ponude potrebna kvalitetna koordinacija ključnih dionika, zajedničko nastupanje na međunarodnom tržištu i razvoj projekata koji će stvarati novu premium ponudu", rekao je uvodno predsjednik HGK, Luka Burilović.
Platforma okuplja članice HGK iz sektora hotelijerstva i ugostiteljstva, kampove, marine, vile za odmor, putničke agencije i charter tvrtke.
"Sigurna sam kako će nova platforma Stories u sklopu Hrvatske gospodarske komore, biti još jedan iskorak u jačanju hrvatske turističke ponude. Znamo da Hrvatska danas postaje prepoznata u svijetu ne kao samo destinacija „sunca i mora“ već kao sigurna i kvalitetna destinacija, koja turiste privlači u svako godišnje doba. To nam potvrđuju i odlični turistički i financijski rezultati koji dokazuju kako je razvoj cjelogodišnjeg i održivog turizma moguć ukoliko turistima osiguramo kvalitetnu ponudu, ali i prezentiramo tu ponudu na kvalitetan način. Upravo zato vjerujem kako će ova nova platforma, koja objedinjuje cijelu premium ponudu na jednom mjestu, biti još jedan iskorak u profiliranju Hrvatske kao kvalitetne boutique destinacije", naglasila je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.
"Turistima je u 2024. godini na cijeni raznolikost i kvaliteta ponude, i to ne samo smještaja i eno-gastronomskih užitaka – već doživljaja. Platforma za premium turizam okuplja tvrtke s vrhunskom ponudom iz sedam djelatnosti koje će zajednički raditi da Hrvatska postane premium brend održivog, cjelogodišnjeg turizma", poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.