Priča obitelji Mikulić kao odličan primjer razvoja turizma kojem moramo težiti i poticati

Sjajne vijesti iz Londona razveselile su Antonija Mikulića, mladog vinara s Pelješca. Znao je da ima plavac svjetskog glasa, sada mu je to i potvrđeno. Iako ne proizvodi vino...

Sjajne vijesti iz Londona razveselile su Antonija Mikulića, mladog vinara s Pelješca.

Znao je da ima plavac svjetskog glasa, sada mu je to i potvrđeno. Iako ne proizvodi vino u velikim količinama, prije nekoliko godina u rodnom Mokalu otvorio je butik vinariju u stilu tipične dalmatinske konobe. U njoj nudi moćne plavce s Postupa, uz Dingač, najpoznatijeg pelješkog vinorodnog područja.

Decanterov brončani Postup iz 2016., tamnocrvene rubinske boje s ljubičastim odsjajima, guste strukture, s mirisom grožđa i voćnih nota, baršunastog i punog okusa višnje, ali i borovnice i suhe šljive – oduševit će ljubitelje plavaca i zaintrigirati one nenavikle na snagu dalmatinskog juga.

Nagrade vesele, ali i obvezuju, potiču vas da radite još više, još bolje i još kvalitetnije. Vina koja nudimo u obiteljskoj vinariji želimo da budu prepoznatljiva i najbolja. Decanterova bronca potvrđuje da smo na dobrom putu“, ističe Antonio Mikulić, koji se nakon završenog fakulteta iz Zagreba vratio na Pelješac.

Ukupno 77 hrvatskih vinara je nagrađeno od strane Decantera, a cijeli popis možete vidjeti OVDJE

Priča obitelji Mikulić kao odličan primjer razvoja turizma kojem moramo težiti i poticati

Obitelj Mikulić – ambasadori našeg turizma

No, prestižno priznanje Decantera, je samo zadnji ili najnoviji dio priče o obitelji Mikulić, a onda prava je odličan primjer kako se treba razvijati naš turizam i kojeg treba poticati. Sama esencija turizma.

Priča obitelji Mikulić je priča o tradiciji bavljenja turizmom, koja se nadograđuje iz desetljeća u desetljeće tj. iz generacije u generaciju.

Ambicija, mladost i znanje Antonia Mikulića, izvrsna su nadogradnja stoljetnoj tradiciji proizvodnje vina koju su započeli pradjedovi i nastavio djed po kojem jedan od postupa nosi ime Don Josip.

Tako su Sabina i Igor Mikulić, ponosni roditelji mladog vinara, prvi nastavili priču o turizmu od svojeg djeda, a danas nakon godina razvoja i truda raspolažu sa spomenutom vinarijom tj. vlastitom proizvodnjom vina, Turističkim resortom Adriatic u Mokalu, a koji se sastoji od Aparthotela, kampa, dva restorana i ronilačkim centrom i u sklopu kojeg je ove godine otvoren prvi Glamping kamp na južnoj Dalmaciji. Kao kruna turističkog i poduzetničkog uspjeha je svakako vrhunski Boutique Hotela Adriatic s 4 zvjezdice. Vrhunski hotel s pričom i dušom koji radi tijekom cijele godine, i to u Orebiću na Pelješcu.

Kao što sam spomenuo, to je obiteljska priča o turističkom uspjehu i posvećenosti razvoju turizma. Tako su njihove dvoje djece, nakon završetka studija vraćaju u Orebić te preuzimaju dio obiteljskog posla.

Sin Antonio Mikulić završio je studij hotelijerskog menadžmenta u Zagrebu te se posvetio razvoju vinarije, čiji su vinogradi na jednom od najboljih položaja u Hrvatskoj, Postupu.

Boutique Hotela Adriatic

Kćerka Adriana Mikulić, završila je studij ekonomije poduzetništva te se posvetila vođenju Boutique Hotela Adriatic, inače višestruko nagrađivanog i priznatog malog obiteljskog hotela, kako u Hrvatskoj, tako i na globalnoj turističkoj karti.

Priča kao iz bajke, zar ne? Upravo se tako iz generacije u generaciju razvija turizam, te podiže ljestvica kvalitete i održivo razvija. Matra da se kroz turizam možemo obogatiti kroz par sezona je totalno promašena i kriva. Kvaliteta, posvećenost, puno odricanja i rada, organski rast te gledati dugoročno je jedini put ka uspjehu.

Priča obitelji Mikulić je odličan primjer kako se iz generacije u generaciju isti model kao i u Austriji ili Toscani, razvija turizam – strateški i održivo, bez velikog kreditnog zaduženja. I zato su oni pravi i jedan od rijetkih primjera koji bi svakako trebalo staviti kao pozitivan case study na turističkim fakultetima.

Posjetite ih, popričajte s njima i mogu tvrditi iz svojeg iskustva, naučit ćete više o turizmu nego tijekom cijelog studija. Pravi ambasadori našeg turizma. Kapa do poda za obitelj Mikulić.

Vijesti: