Putnička agencija Atlas pokrenula proces restrukturiranja

Putnička agencija Atlas plus d.o.o. je pokrenula opsežan proces optimizacije poslovanja i restrukturiranja, no nastavlja s radom te će svojim gostima i partnerima nastaviti nuditi uži portfelj proizvoda i...

Putnička agencija Atlas plus d.o.o. je pokrenula opsežan proces optimizacije poslovanja i restrukturiranja, no nastavlja s radom te će svojim gostima i partnerima nastaviti nuditi uži portfelj proizvoda i usluga, javljaju iz Atlas plus-a.

Restrukturiranje i optimizacija su neophodni zbog okolnosti izazvanih pandemijom korona virusom u kojima se našla turistička industrija, a koje su značajno negativno utjecale i na poslovanje Atlasa, kao i na, već prošle godine pokrenute, procese uspostavljanja novog modela poslovanja i moguće promjene vlasništva.

Kako se globalno i lokalno oporavak turističke industrije ne očekuje prije 2021. godine, Atlas će u ovoj godini nastaviti raditi u znatno smanjenom opsegu poslovanja, pri čemu će svakako realizirati sve već ugovorene i prodane aranžmane, istiću iz Atlasa plus te dodaju kako je u idućoj godini plan nastaviti s realizacijom dijela poslovnih procesa, posebno programa „Krstarenja Jadranom“ i „Ture i grupe s garantiranim polascima, kao i segmenta “Shorexa”, a istovremeno izići iz nekih poslovnih procesa koji su do sada bili u ponudi.

Činjenica je da Atlas dugi niz godina nije uspio pronaći održivi poslovni model te je ovo prilika za dubinske promjene koncepta. Uz to, uslijed vanjskog udara, na tržištu se događaju tektonske promjene koje će promijeniti krvnu sliku cijele industrije. Žao mi je što restrukturiranje uključuje i otkaze ugovora o radu većem dijelu naših zaposlenika, no o njima brinemo najbolje što je u ovim okolnostima uopće moguće. Također, poštivat ćemo sve već preuzete obveze prema gostima i partnerima. Mi jednostavno moramo uvesti novi poslovni model kako bi se Atlas od iduće godine mogao fokusirati se na ono što i dalje možemo i želimo raditi najbolje – a to su Atlasovi dugogodišnji strateški produkti „Krstarenja Jadranom“, „Ture i grupe“ s garantiranim polascima“ te segment „Shorexa“ rekao je Lovorko Mamić, predsjednik Uprave Atlasa plus d.o.o.

U okviru procesa restrukturiranja i optimizacije poslovanja, a u dogovoru sa sindikatima i Radničkim vijećem Atlas plusa i uz poštivanje svih ugovorenih i zakonskih obveza, provodi se i program zbrinjavanja zaposlenih.

Programom je obuhvaćeno 132 zaposlenika Atlas plusa, kojima će biti ispoštovana sva prava i koji će po raskidu ugovora dobiti otpremnine. 

Donedavna, kao i nova Uprava Atlasa plus poduzele su cijeli niz aktivnosti kako bi stabilizirali i poboljšali poslovanje opterećeno brojnim naslijeđenim dubiozama, no u okolnostima pandemije COVID-19 to više nije bilo moguće napraviti i planovi za oporavak nisu mogli biti provedeni do kraja.

U situaciji potpunog zaustavljanja prometa putnika i neizvjesnosti u procjeni trajanja krize koja je pogodila poslovanje, mjere nije bilo moguće provoditi, a potpuni prekid poslovanja u pitanje je doveo cijelu poslovnu konstrukciju kompanije u dugoročnom razdoblju, naglašavaju iz Atlasa plus.

Budući da je nastavak nerestrukturiranog poslovanja moguće održavati samo uz daljnje znatne financijske intervencije, nova Uprava Atlas plusa je donijela odluku o provođenju mjera koje su neophodne za ozdravljenje kompanije, ističe Mamić te zaključuje kako je pandemija korona virusom nešto usporila dezinvestiranje Kompasa, no proces traje i tijekom godine se očekuje njegovo okončanje.

Povezane vijesti: