Razvijate novi turistički proizvod? Donosimo vam popis hrvatskih putničkih agencija

Putničke agencije su uvijek imale i bez obzira na sve uvijek će imati veliku ulogu u razvoju turizma tj. turističkih destinacija. Doduše, trenutno je u fokus agencija na specijalizaciju...

Putničke agencije su uvijek imale i bez obzira na sve uvijek će imati veliku ulogu u razvoju turizma tj. turističkih destinacija. Doduše, trenutno je u fokus agencija na specijalizaciju za neke niše, kao i na prodaji sadržaja i doživljaja, a ne kao do sad gdje je bilo dovoljno prodavati samo smještaja. Smještaj u drugom fokus, jer smještaj nije motiv dolaska, a najvažnija je destinacija i što se može doživjeti u istoj.

O značaju putničkih agencija govori podatak i kako se ukupno trećina dolazaka u 2018.godini odnosi se na organiziranja putovanja, što je direktna uloga putničkih agencija. A ako gledamo samo period u pred i posezoni, onda utjecaj i postotak organiziranja putovanja znatno raste.

Također, Udruga hrvatskih putničkih agencija ( UHPA ) broji 228 redovnih članica i 100 pridruženih članova iz turističkog sektora, a samo prošle godine su redovite članice napravile 3,3 milijarde kuna prometa te zapošljavale 3400 ljudi.

E sad na scene na nastupate vi. Da li da prodajete turističku destinaciju, pogotovo na kontinentu, ili imate neki novi turistički proizvod? Nudite wine testing, vožnju kajakom ili imate OPG te nudite radionice i imate kušaonicu. Sve su to sadržaji koji trebaju putničkim agencijama.

Kao što sam gore spomenuo, putničke agencije generiraju dolaske, a isto tako prodaju razne sadržaje svojim gostima putem svojih kanala prodaje. Također, danas je više nego ikada potrebno imati nove, kvalitetne i zanimljive proizvode i sadržaje, pogotovo zbog zasićenja klasičnih ponuda, a gosti više ne žele samo sunce i more, nego upravo nove doživljaje.

Zato vam donosimo popis hrvatskih turističkih agencija, istražite ih, nađite novog partnera i kontaktirajte za suradnju.

Ne čekajte da netko dođe vama, ne kukajte kako ima malo gostiju. Danas gdje su sve informacije dostupne, više nemate izgovora za status quo, a upravo vam popis putničkih agencija omogućuje da budete proaktivni i vi napravite prvi korak. Ispričajte svoju priču putničkim agencijama, i njima trebaju nove odlične turističke priče tj. sadržaji. Čak ne toliko zbog prihoda kroz proviziju, nego više iz konteksta kvalitetne ukupne ponude prema gostima, jer upravo to čini razliku. Trebaju im kvalitetni partneri, kao i vama putničke agencije koje će vam puniti objekte, pogotovo u pred i posezoni. Dakle, ovo je win-win.

U skladu s člankom 120. stavkom 3. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) Ministarstvo turizma do uspostave Središnjeg registra na mrežnim stranicama objavlja popis turističkih agencija odnosno prostora u kojima turističke agencije posluju.

Trenutno je na popisu ukupno 490 putničkih agencija. Kontaktirajte svaku od njih ili još bolje nađite partnera koji najbolje vama odgovara i fokusirajte se na početku na tri agencije. Da potrebno je vremena za istražiti, da im pošaljete personalizirane ponude, no nema besplatnog ručka i čekati da se drugi vama jave. Vi morate prvi napraviti taj korak.

PRILOG: Popis turističkih agencija

Naslovna foto: Pexels.com

Više - Upisnik turističkih agencija
U skladu s člankom 120. stavkom 3. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) Ministarstvo će do uspostave Središnjeg registra na mrežnim stranicama objavljivati popis turističkih agencija odnosno prostora u kojima turističke agencije posluju. Turističke agencije koje su ishodile rješenje ureda državne uprave u županijama odnosno Grada Zagreba prije 1. siječnja 2018. po starom Zakonu o pružanju usluga u turizmu (NN 68/07, 88/10, 30/14 i 152/14), nastavljaju poslovati na temelju rješenja ureda državne uprave u županijama odnosno nadležnog gradskog ureda Grada Zagreba i nisu dužne dostavljati obavijest o početku pružanja usluga Ministarstvu turizma radi upisa na Popis turističkih agencija, osim u slučaju promjene podataka iz članka 13. stavka 1. važećeg Zakona odnosno promjene podataka o tvrtki i sjedištu turističke agencije, njezinu osobnom identifikacijskom broju, adresi prostora u kojem se pružaju usluge, voditelju poslova.

Vijesti: