Sada je vrijeme za promociju ranih rezervacija za ljeto 2022.

Obujam putovanja za ljeto 2022. godine mogao bi biti gotovo na istoj razini kao 2019., očekuje Stefan Baumert, direktor TUI Deutschland, a ovaj lider među turoperatora također želi suzbiti...

Obujam putovanja za ljeto 2022. godine mogao bi biti gotovo na istoj razini kao 2019., očekuje Stefan Baumert, direktor TUI Deutschland, a ovaj lider među turoperatora također želi suzbiti kratkoročni trend visokim popustima za ranu rezervaciju.

Doživjet ćemo putničko ljeto u kojem se vraća normalnost”, rekao je Baumert na virtualnom predstavljanju ljetnih programa, prenosi fvw.de te naveo kako to nije samo želja, već se temelji na ovogodišnjem iskustvu.

Popusti za rane rezervacije

Popustima za rane rezervacije, organizator putovanja želi ojačati mjesec siječanj s rezervacijama, koji je inače nekada bio tradicionalno snažan mjesec za rezervacije, unatoč trenutnom trendu rezervacija u zadnji čas. Jer samo s cijenama ranih rezervacija još uvijek možete osigurati željeni hotel i povoljne cijene, kaže Baumert, te dodaje kako cijene hotela rastu u uspješnim destinacijama kao što je Grčka.

I u domaćim agencijama raste booking tj. rezervacije za drugu godinu. Gosti su naime poučeni ovogodišnjim iskustvom, kada su zbog pandemije bili neodlučni i čekali zadnji tren za putovanje, poslije su se suočili s nekad i većim cijenama kvalitetnog smještaja, kao i nedostatku istog – od hotela do luksuznih kuća za odmor. Upravo taj efekt želi “iskoristiti” TUI, kao i mnoge druge agencije, promovirajući raniji booking.

Pitanje je i što će biti za drugu godinu s fleksibilnim uvjetima rezervacijama, pošto su se putovanja, a tek će se druge godine, počela stabilizirati i strukturirati, a turizam će se vratiti u svoju “normalu”.

Prema riječima Baumert, TUI nastavlja svoju politiku fleksibilnih cijena, kao i svoj program Corona Protect. Osim toga, 40.000 hotela sada se i dalje može besplatno otkazati praktički dan prije dolaska za određene rezervacije.

Za nadolazeće ljeto Baumert očekuje povratak destinacija – “evergreena” , a referira se na destiancije poput Majorke, Grčke i turskog Egeja. Također očekuje iznadprosječan rast putovanja na duge relacije zbog smanjene potražnje. Potražnja za ljetom trenutno je prije svega za SAD, Maldive, Mauricijus i Dominikansku Republiku, prema podacima TUI Njemačka.

U ljeto 2022. i turisti će si htjeti priuštiti više i nastavit će rezervirati putovanja veće vrijednosti. “Trenutno vidimo da se apartmani i sobe s bazenom prvi rezerviraju. Ljudi su spremni potrošiti i do četvrtine više na odmoru”, kaže Baumert te dodaje kako se ovo povećanje prodaje može primijetiti u svim cjenovnim kategorijama. Primjerice, kako navodi Baumert, prijašnji korisnici hotela s tri zvjezdice sada su birali jeftinije kategorije soba u objektima s četiri zvjezdice.

Sve u svemu, prema dosadašnjim podacima, kao i gore spomenutim, sada je vrijeme za promociju ranog booking-a za ljeto 2022, s fokusom na “finale” komunikacije za siječanj 2022. godine.

Izvor: fvw.de Foto: Julia Khalimova, Pexels

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN