Šibensko – kninska županija predstavila dvije nove eno i gastro manifestacije kao motiv dolaska

Turistička zajednica Šibensko – kninske županije u suradnji s ostalim turističkim zajednicama u županiji organizira dvije nove eno i gastro manifestacije kojima želi privući domaće i strane turiste te...

Turistička zajednica Šibensko – kninske županije u suradnji s ostalim turističkim zajednicama u županiji organizira dvije nove eno i gastro manifestacije kojima želi privući domaće i strane turiste te im pokazati kvalitetu i raznolikost bogate ponude tog kraja.

Naime, 3. i 4. lipnja se održavaju ‘Dani otvorenih kušaonica’, a 5. lipnja u središtu Šibenika manifestacija ‘Pidoča & Debit se vole’. Bit će to okusima bogat vikend u županiji koja želi sve više promovirati tradicionalne proizvode svog kraja. 

Na ‘Danima otvorenih kušaonica’ gosti će se moći upoznati s bogatom ponudom lokalnih kušaonica:  vinima, ekstra djevičanskim maslinovim uljima, craft pivama te rakijama i likerima. Uz dnevnu ulaznicu od 150 kuna ili dvodnevnu od 250 kuna posjetitelji će u periodu od 12 do 20 sati moći obići 17 vinarija, 3 kušaone maslinovog ulja i 3 craft pivovare i imati priliku kušati više od 100 vrhunskih proizvoda. S ulaznicom će svaki posjetitelj dobiti i mapu područja s označenim kušaonicama kako bi mogli što bolje isplanirati obilazak i lakše pronaći put do lokacije. Najbrži kupci ulaznica bit će nagrađeni besplatnim organiziranim prijevozom po određenim rutama, dok će ostali imati mogućnost najma vozila s vozačem kako bi bezbrižno mogli uživati u ovom lijepom hedonističkom događanju.

U proljeće počinje bujanje mesa u ljušturi pidoče i ona postaje sve punija i ukusnija. Otprilike u isto vrijeme mladi debit puni se u boce i kreće na tržište. Puna, mlada pidoča i svježi, lepršavi debit su skladan par. Upravo s tom mišlju je nastala manifestacija ‘Pidoča & Debit se vole’ u organizaciji TZ Šibenika koja će se održati 5. lipnja u Šibeniku, na Trgu Pavla Šubića. Lokalni uzgajivači pidoča pripremat će školjke prema svojim receptima, a vinari će ohladiti i preporučiti debit koji će najbolje prijati uz pojedini recept. Cijena degustacijskog para školjki i vina bit će 20 kuna, a gosti će imati priliku kušati 10-ak različitih kombinacija. 

U Šibensko-kninskoj županiji smo iznimno posvećeni razvoju turizma i produljenju sezone i želimo zajedno s našim OPGovima, obrtnicima i malim poduzetnicima graditi gastronomsku priču kako bismo pokazali što sve nudimo našim gostima. U našem kraju će gost jesti svježu ribu prelivenu domaćim maslinovim uljem s drva iz nekog od obližnjih maslinika, bit će poslužen dagnjama kakve više nigdje neće okusiti, uživati u drniškom pršutu ili siru iz mješine, a to će zaliti nekim od najboljih hrvatskih vina iz šibenskog kraja: babić, plavac, pošip ili maraština“, kaže Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko – kninske županije. 

Produženi vikend u Šibensko – kninskoj županiji narativ je komunikacije koji odlično zaokružuje dvije nove manifestacije koje se održavaju od 03 do 05. lipnja. Više o manifestacijama saznajte ovdje

Odlično je što se za svaku manifestaciju plaćaju ulaznice, da se napokon odmaknemo od koncepta da je sve besplatno, jer nije. Sve košta, pa tako i organizacija svake manifestacije. Također, fokusiramo se na kvalitetu, a ne kvantitetu, s ciljem da postignemo win – win za sve. Od kvalitetne produkcije, dodane vrijednosti za posjetitelje, a time i destinacije, benefite za izlagače ( oni su zvijezde koje moraju uz ostvarenu promociju, moraju ostvariti i zaradu ) te kroz kvalitetnu ponudu i program da zaokružimo priču.

Za kraj, manifestacije nisu trošak nego investicija, te svakako jedan od glavnih elemenata kako podiči kvalitetu destinacije te stvoriti motiv dolaska u pred i posezoni. Naravno kada govorimo o motivu dolaska, za sve je potrebno vrijeme, pa tako i da se neka manifestacije “primi” i razvije, no najvažnije je krenuti i iz godine u godinu podizati kvalitetu, kako bi ista postala motiv dolaska i generator turističke potrošnje.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN