Ipak se stvari pomiču s mrtve točke. Malo po malo, napokon su, barem neke destinacije, shvatile kako se moraju udružiti i brendirati regije. To je jedini logičan, prirodni i poslovni potez u svakom pogledu, a s druge strane otpor za sinergijom i držanjem status quo samo put stagnaciji tj. padu. Jednostavno to je zahtjev tržišta, a rasti i razvijat će se upravo oni koji se bave tržišnim razvojem....
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium