Slavonia.Travel – nova digitalna platforma pet slavonskih županija

Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – tri su ključne poruke nove digitalne platforme usmjerene prema domaćim gostima, a koja uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu...

Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – tri su ključne poruke nove digitalne platforme usmjerene prema domaćim gostima, a koja uključuje komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu destinacije Slavonija, Baranja i Srijem.

Radi se o novoj web platformi Slavonia.Travel, na kojoj se zajednički predstavljaju najjači turistički aduti pet slavonskih županija – Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske.

Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet slavonskih županijskih turističkih zajednica.

Foto: Borna Subota

Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života… i još puno toga Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi na socijalnu distancu, no – s druge stane – želi se uživati u slobodi koju putovanja pružaju.

Nova platforma potencijalnom gostu pruža ključne informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati. Kao klaster proteklih godina zajednički provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije. 

Platforma je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje specifičnosti. 

Slavonia.Travel ima dvije dimenzije – destinacijsku i proizvodnu, a arhitektura i dizajn su jednostavni, pa se korisnici bez problema kreću po svim sadržajima i segmentima weba. Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama. Primarna funkcija nove web platforme je pozitivan utjecaj na prve tri faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju – inspiracija, razmatranje, odabir destinacije. A za daljnje korake na tom putu, putovanje, itinerer…, korisnik i dalje koristi postojeće web stranice“, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta.

Više o novoj platformi pogledajte na Slavonia.Travel.

Naslovna fotografija: Ivo Biočina, HTZ

Povezane vijesti: