U četvrtak, 3. ožujka 2022. godine svečanim uručenjem donacijskog čeka u iznosu od 41.389,27 HRK završena je još jedna uspješna humanitarna akcija pod nazivom "Djeca za djecu", a koju, već osmu godinu zaredom organiziraju studenti Ekonomskog fakulteta u Splitu prikupivši tako u humanitarne svrhe do sada ukupno preko četvrt milijuna kuna. Ove godine, studenti su sredstva prikupljali za udrugu "Moje dijete" Solin.
U okviru kolegija „Upravljanje manifestacijama“ studenti studija "Turizam i hotelijerstvo" umjesto pisane izrade poslovnog plana manifestacije mogu izabrati da pod mentorstvom izv.prof.dr.sc. Smiljane Pivčević organiziraju humanitarnu manifestaciju. Time svoje teorijsko znanje primjenjuju na stvarnoj manifestaciji koja - uz praktično iskustvo - osnažuje kod studenata i osjećaj za društveno odgovorno djelovanje. Ove su godine studenti stekli zaista neprocjenjivo iskustvo s obzirom na izazovna vremena u kojima su odlučili nastaviti tradiciju. Usprkos nezavidnoj situaciji, visoko motivirani tim sastavljen od 12 studenata uspio je prikupiti preko četrdeset tisuća kuna za potrebe udruge Moje dijete Solin.
"Kada vidite ova lica na kraju cijele priče onda se sve itekako isplatilo. Svaki trud, svaka uložena minuta. Sretne smo i ispunjene. Ma i to je malo za kazati", kazala je EFST studentica Petra Čotić za medije u ime svojih prisutnih kolegica dok su im se nasmijana djeca vrtjela oko nogu.
"Priča je krenula od mladih ljudi, još 2011. godine kada je predložena ideja da se umjesto rada na seminaru o organizaciji, zapravo zaista i organizira manifestacija. Ova, inicijalno prilično izazovna ideja, donijela nam je svih ovih godina puno lijepoga. Preko 100 studenata je sudjelovalo na projektu, a skupilo se preko 260 tisuća kuna koje su donirali udrugama prema njihovom izboru", rekla je mentorica humanitarne akcije "Djeca za djecu" izv. prof. dr. sc. Smiljana Pivčević
U koordinaciji studenata Ekonomskog fakulteta u Splitu, u akciji sudjeluju i djeca iz splitskih vrtića i okolice koja su izrađivala božićne ukrase i čestitke koji su se prodavali zajedno s igračkama, rukotvorinama i ostalim doniranim artiklima. Ostale aktivnosti uključivale su prikupljanje novčanih donacija, prodaju srećki za online lutriju, aukciju artikala oglašenih na društvenim mrežama humanitarne akcije „Djeca za djecu“, online nagradne igre itd. Unatoč vremenima kada kontaktna suradnja nije opcija, studenti su pronašli način da potpomognu rad Udruge. Tako su društvenim mrežama humanitarne akcije „Djeca za djecu“ kontinuirano pratili aktivnosti Udruge te pružali komunikacijsku potporu s ciljem osnaživanja svijesti javnosti o potrebama štićenika Udruge.