Suradnja aukcijske kuće Sotheby’s i TZ Istarske županije: U Londonu organiziraju prvu aukciju bijelog istarskog tartufa

Novi veliki iskorak Istre. Naime, Turistička zajednica Istarske županije u suradnji sa svjetski poznatom aukcijskom kućom Sotheby’s, u ponedjeljak 25. studenog 2019. godine, po prvi puta u Londonu organizira...

Novi veliki iskorak Istre. Naime, Turistička zajednica Istarske županije u suradnji sa svjetski poznatom aukcijskom kućom Sotheby’s, u ponedjeljak 25. studenog 2019. godine, po prvi puta u Londonu organizira aukciju istarskog bijelog tartufa. 

TZ Istarske županije će aukciju organizirati u suradnji sa svjetski poznatom aukcijskom kućom Sotheby’s, koju će voditi njenpredsjednik za UK, Lord Dalmney, te uz potporu PR agencije FOX Communication iz Londona.

Event će se održati u prestižnom Harry’s Baru u Mayfairu – elitnom području londonskog West Enda, jednom od najekskluzivnijih privatnih klubova čiji su članovi predstavnici Londonske elite, međunarodni jetsetteri, te UHNW pojedinci (ultra high-net-worth individuals).

Istra pridaje sve veću važnost tržištu Ujedinjenog Kraljevstva gdje se već dugi niz godina ulažu veliki napori u promocijskom smislu ističe Denis Ivošević, direktor TZIŽ te naglašava kako se radi na povećanju prometa UK gostiju, intenziviranju postojećih te otvaranju novih avio linija – posebno u razdoblju pred i posezone. “Od prošle godine TZ Istarske županije surađuje sa londonskom PR agencijom, FOX Communication, tako da je Istra sve prisutnija u tamošnjim medijima i događajima, zbog čega regija bilježi sve veći rast britanskih gostiju. Nakon specijala Time Out Istria za englesko govorno područje, koji je bio posvećen u cjelosti našoj regiji, TZIŽ intenzivno radi na tome da postane poznatija u Londonu i njegovoj široj okolici, s fokusom na goste srednje-više i više platežne moći, pa je navedena aukcija tartufa i jedna od aktivnosti koja će pomoći Istri da izgradi svoj imidž i reputaciju destinacije Istre. Vjerujem da će ova aukcija pridonijeti afirmaciji branda Istre” izjavio je direktor TZIŽ Denis Ivošević, nadodavši kako je Istra u svjetskim okvirima najčešće prepoznata upravo po gastronomiji i lifestylu. 

Foto: Sotheby’s

Uz aukciju, gosti će imati priliku uživati u večeri na bazi istarskog bijelog tartufa, ekstra djevičanskih maslinovih ulja i vina iz Istre. U ovom važnom projektu za Istru sudjeluje i vodeća tvrtka za preradu i prodaju tartufa Zigante tartufi d.o.o. iz Plovanije kod Buja, koja će osigurati glavne sastojke za aukciju i istarsku večeru. 

Pored istarskih bijelih tartufa, bit će predstavljena istarska ekstra djevičanska maslinova ulja obitelji Chiavalon koja će biti servirana uz specijalitete na bazi tartufa te prisutna na svim stolovima Harry’s Bara kako bi svakom od prisutnih gostiju bila dostupna za degustaciju.  

Uz ekstra djevičanska maslinova ulja, otmjenoj publici bit će servirana vina obitelji Kozlović iz Momjana, malvazija, teran i momjanski muškat.

Doživljaj tartufa u Istri

Naime, aukcija će se provoditi u četiri dijela, a bit će namijenjena, kako prisutnim gostima, tako zainteresiranima koji će iste licitirati telefonskim putem.  U prvom dijelu licitirat će se tartufi manjih dimenzija, u drugom dijelu oni srednjih dimenzija, zatim će se licitirati paket aranžman „Doživljaj tartufa u Istri“, a u završnici najveći tartuf sezone, zbog kojeg je večera rasprodana u samo nekoliko sati, a velik dio onih koji nisu uspjeli rezervirati mjesto na listi su čekanja u nadi da se koje mjesto u međuvremenu oslobodi. 

U istarskom tartufarskom ‘bermudskom’ trokutu između Pazina, Buja i Buzeta, posebice u dolini rijeke Mirne i u Motovunskoj šumi, imaju svoje prirodno stanište bijeli i crni tartuf. Rastu pod zemljom, a traže ih posebno trenirani psi. Vrhunac sezone bijelog tartufa, koji je ujedno i najskuplji i najcjenjeniji, jest mjesec listopad.

Tada se u Livadama, poznatom tartufarskom centru u blizini Motovuna, vikendima održava niz manifestacija u čast ovog neospornog kralja među gljivama. No, i prije i poslije toga, tijekom većeg dijela jeseni, Istra živi u ritmu plemenite gljive i vrvi proslavama u njenu čast.

Kako produžiti turističku sezonu? Kako povećati turističku potrošnju? Privući kvalitetnije goste?

Eto, upravo ovako! Odličnim kvalitetnim i autentičnim zaokruženim turističkim proizvodom.

Tri velikana Istre ( Zigante, Chiavalon, Kozlović ) s vrhunskim premium proizvodom, kao i ponudom vrhunskog hotelskog smještaja, a sve lijepo zaokruženo kroz jednu cjelinu tj. manifestaciju Doživljaj tartufa u Istri.

To je to, tako se probija zid i šum u komunikaciji te snažno pozicionira na globalnoj sceni. I zato je Istra stalno u fokusu i najmanje deset godina ispred svih, ako ne i više.

Legenda tenisa u pulskoj Areni

Također, nakon odlične promocije i suradnje s nogometnim velikanom FC Bayern Münchenom u TZ Istarskoj županiji dogovorili su novi odlični promocijski projekt i spektakl. Prvi je novi veliki sportski spektakl u Istri, koji bi u suradnji s Wimbledonom i ATP Masters Series Tournamentom u pulskoj Areni organizirali revijalni meč teniskih legendi. Suradnja je dogovorena, no još se ne znaju detalji, kao što je datum i igrači koji će doći u Pulu. Tako bi Pula mogla ugostiti neke od poznatih legendi tenisa, kao što su: John McEnroe, Carlos Moya, Pete Sampras, Boris Becker i mnogi drugi.

Drugi veliki projekt radi se o privlačenju novog velikog festivala u Pulu. Nakon što su festivali Outlook i Dimensions otišli iz Pule u TZ Istre su u pregovorima oko dolaska Tomorrowlanda u Pulu, trenutno najvećim i najpoznatijim festivalom dance i techno glazbe. Doduše, i dalje se vode razne rasprave koji je najbolji festival techno glazbe, Ultra ili Tomorrowland, no jedno je sigurno, ako dođe do suradnje, radi se o odličnom motivu dolaske i promociji za Istru.

Koja je magična dobitna formula? Fokus na tržišni razvoj!

Naslovna fotografija: Zigante tartufi, Sotheby’s, Ilustracija: HrTurizam.hr

Vijesti: