Suradnja Booking.coma i platforme Grab dodatno dolila ulje u globalnoj utrci za dominacijom u sektoru turizma

U nazad godinu dana počela je intezivna i velika globalna utrka između Booking.coma, TripAdvisora, Airbnba i Googlea, koji su počeli širiti paletu svojih turističkih usluga svojim korisnicima. Bilo je...

U nazad godinu dana počela je intezivna i velika globalna utrka između Booking.coma, TripAdvisora, Airbnba i Googlea, koji su počeli širiti paletu svojih turističkih usluga svojim korisnicima.

Bilo je samo pitanje vremena, kada će ovi tehnološki giganti i lideri u svojim sektorima, iskoristiti svoju moć i krenuti po puno veći dio turističkog kolača koji raste iz godine u godinu.

Pitanje koje su svi postavljaju je: Zašto se zadržati samo na usluzi smještaja, kada možemo iskoristiti svoju moć i veliku bazu korisnika te ponuditi puno širu paletu usluga putnicima. Samim time svi si međusobno postaju direktni konkurenti i ulaze u “tuđe” dvorište. Rukavice su bačene.

Imperativ spomenutih kompanija je da postanu svojevrstan full servis putnicima tj.da se preko jedne aplikacije/servisa koristi što više dodatnih usluga, a koje se međusobno nadopunjuju kroz jedno putovanje. Od putovanja, smještaja, gradskog prijevoza, izleta, restorana, atrakcija i turističkih sadržaja… sve pod parolom jedan profil, jedna platforma i jedna objedinjena usluga.

Utrka je krenula, a upravo na tom tragu, dolazi nam nova vijest i “gamechanger” iz Booking.coma.

Suradnja Booking.coma i platforme Grab

Naime, booking.com u suradnji s platformom Grab uvodi uslugu prijevoza na zahtjev, čime korisnicima Booking.com-ove aplikacije daje pristup najvećem izboru vozača u 8 država jugoistočne Azije.

Tvrtka se ovime prvi put okušava u ponudi prijevoza na zahtjev te će tim potezom međunarodne putnike koji posjećuju Kambodžu, Indoneziju, Maleziju, Mjanmar, Singapur, Tajland, Vijetnam i Filipine povezati s vozačima putem aplikacije koju već poznaju i kojoj vjeruju. Time će također ukloniti barijere povezane s jezikom i valutom koji mnoge posjetitelje znaju odvratiti od upotrebe usluga lokalnih prijevoznika.

Inače, Grab je vodeći pružatelj usluga prijevoza na zahtjev u Aziji ( Azijski “Uber” ) te je također vlasnik najpoznatije mobilne aplikacije jugoistočne Azije. Danas aplikacija Grab broji više od 152 milijuna preuzimanja na mobilne uređaje, a korisnicima daje pristup preko 9 milijuna vozača, trgovaca i posrednika. Grab ima i najveći broj vozača za kopneni prijevoz u regiji te je od svojeg osnutka 2012. godine zabilježio 3 milijarde obavljenih vožnji. Grab također nudi najširi izbor usluga prijevoza na zahtjev u regiji, a nudi i ponudu usluga dostave hrane i paketa, i to u 336 gradova u osam država.

Ova inicijativa sinergijski objedinjuje jače strane dviju vodećih tvrtki iz područja tehnologije i putovanja te obilježava prvu suradnju tvrtke Grab s nekim globalnim online brandom iz područja putovanja sa zapada s ciljem stvaranja lokalnog iskustva.

Integracija usluga prijevoza, na zahtjev platforme Grab u Booking.com-ovu aplikaciju, dio je šireg strateškog partnerstva između tvrtki Booking Holdings i Grab. Booking Holdings ulaže u Grab, a Grab je u suradnji s tvrtkama Agoda i Booking.com uveo hotelske rezervacije izravno u svojoj aplikaciji.

Jugoistočnu Aziju godišnje posjeti 130 milijuna ljudi

Zanimljivo je kako se 70% aktivnosti prijevoza na zahtjev u svijetu, odvija upravo u Aziji, a jugoistočna Azija i njezina ljubav prema mobilnoj tehnologiji logičan su teren za novi izazov prijevoza na zahtjev. WiFi mreže već su više-manje sveprisutne u ovoj regiji, a predviđeno je da će se upotreba pametnih telefona utrostručiti prije kraja 2021. godine.

Jugoistočnu Aziju godišnje posjeti 130 milijuna ljudi, a suradnja Booking.com-a i tvrtke Grab pružit će im alate koji im trebaju kako bi putovali kao lokalni stanovnici, od bezgotovinska plaćanja putem aplikacije u valuti korisnika što je izuzetno važno za turiste, sigurnost vozača, službe za korisnike na jeziku korisnika te ono najvažnije uslugu sve u jednom – rezervacija smještaja i taxi usluge kroz jednu platformu.

Tako će korisnici Booking.com-ove aplikacije moći u Singapuru pristupiti uslugama platforme Grab već danas, u Indoneziji i Tajlandu prije kraja godine, a u Kambodži, Maleziji, Mjanmaru, Vijetnamu i Filipinima početkom 2020. godine.

Bryan Batista, glavni izvršni direktor Booking.com-ova odjela za prijevoz, izjavio je: „Uzbudljivo je ovo vrijeme, ljudi otkrivaju nove načine za istraživanje svijeta oko sebe. I nama i tvrtki Grab drago je da pomičemo granice tako što objedinjujemo svoje jedinstvene jače strane kako bismo osigurali dodanu vrijednost te putnicima pružili stvarne, opipljive prednosti. Naša je misija jednostavna koliko i ambiciozna, olakšavamo svima da istraže svijet. Vođeni time, nastavit ćemo testirati i razvijati inovativne proizvode. Pružajući našim korisnicima intuitivna tehnološka rješenja, dajemo im slobodu da istražuju, uz veći izbor i personalizaciju nego ikad prije

Korisnici Booking.coma već sada mogu unaprijed rezervirati taksije u više od 120 država te unajmiti vozila u više od 160 država. Također, premda je to i dalje pilot-projekt, mogu kupovati i upotrebljavati karte javnog prijevoza u šest europskih i australskih gradova putem Booking.com-ove aplikacije.

U svakom slučaju, rukavice su bačene, a utrka za ogromno turističke tržište je počela. No ono najvažnije, najveću korist na kraju cijele priče, izvući se sami korisnici koji će imati kvalitetnije korisničko iskustvo.

VIDEO: Najava suradnje između Booking.com i Graba / Foto: Booking.com

POVEZANE VIJESTI: Ako niste u toku, pročitajte par povezanih vijest na ovu temu, dolje u prilogu.

GOOGLE PREDSTAVIO OPCIJU NAJMA PRIVATNOG SMJEŠTAJA UNUTAR SVOJE APLIKACIJE ZA REZERVACIJU HOTELA

GOOGLE POSTAJE JAČI IGRAČ NA SCENI ONLINE PUTNIČKIH AGENCIJA

TRIPADVISOR PLANIRA UVESTI PROGRAM VJERNOSTI KAKO BI DOBIO BITKU PROTIV GOOGLE TRAVELA

TRANSFORMACIJA TRIPADVISOR-A: NAJVIŠE PRODAJU DOŽIVLJAJE

AIRBNB ZA SADA ODBIJA SUDJELOVATI U NOVOM PROGRAMU NAJMA SMJEŠTAJA UNUTAR GOOGLE PRETRAŽIVAČA

BOOKING.COM ULAZI U PARTNERSTVO KAKO BI OMOGUĆIO REZERVACIJE LETOVA U 7 EUROPSKIH ZEMALJA

AIRBNB I 23ANDME SE UDRUŽUJU KAKO BI POPULARIZIRALI GENEALOŠKA PUTOVANJA

APLIKACIJA HOTELTONIGHT POSTALA DIO AIRBNB-A

AIRBNB UKIDA NAKNADE ZA GOSTE KAKO BI BILI KONKURENTNIJI BOOKING-U

BOOKING.COM POKREĆE SAMOSTALNU REZERVACIJU IZLETA I ATRAKCIJA BEZ POTREBE ZA PRETHODNOM REZERVACIJOM HOTELSKE SOBE

BOOKING.COM POKREĆE BOOKINGSUITE APP STORE. GAME CHANGER U SEKTORU TURIZMA

Vijesti: