TUI napravio posebne pakete za digitalne nomade – TUI Workations. Digitalni nomadi nisu više “buzz”, nego trend koji raste uzlaznom putanjom

Sukladno globalnom “pokretnu” remote work ili rada na daljinu, sve više i više kompanija uvode politike koje službeno daju zaposlenicima priliku da rade negdje drugdje tijekom duljeg razdoblja svake...

Sukladno globalnom “pokretnu” remote work ili rada na daljinu, sve više i više kompanija uvode politike koje službeno daju zaposlenicima priliku da rade negdje drugdje tijekom duljeg razdoblja svake godine.

A kako to biva na tržišnu, gdje ima potražnje, javlja se i ponuda, tako jedna od najvećih svjetskih turoperatora TUI vidi svoju priliku u segmentu ponude prema digitalnim nomadima tj. kako bi popunili rupu koja se otvara.

Tako je TUI od nedavno pokrenuo pakete “workations”, nudeći na tržištu pakete boravka od 7, 21 ili 28 dana u 50 all-inclusive hotela i odmarališta. Kriteriji uključuju najmanje četiri zvjezdice, WiFi, prostor za rad i balkon ili terasu.

Razgovarao sam, samo konceptualno, s nekoliko velikih poslodavaca u Ujedinjenom Kraljevstvu o tome što misle o ovome. I sigurno postoji određeni interes na visokoj razini remote work pakete. Tvrtke bi to mogle vidjeti kao fantastičnu korist za zaposlenike. Mogli bi ga čak koristiti kao mehanizam nagrađivanja ili ga ugraditi u vlastite pakete pogodnosti za zaposlenike”, rekao je Richard Sofer, direktor komercijalnog i poslovnog razvoja u TUI UK i Ireland za Skift.

Mnoge tvrtke već nude svom osoblju subvencionirane cijene za stvari poput članstva u teretani ili ulaznica za kino, tako da bi dogovoreni korporativni dogovori za ove posebne praznike bili logično proširenje. Pogotovo jer postoji veliki interes zaposlenika za rad od kuće tj. iz neke druge destinacije, bez potrebe za odlaskom u ured.

U SAD-u sve više zaposlenika odlazi na duža putovanja zbog rada na daljinu, prema nedavno objavljenom izvješću Skift Research-a U.S. Travel Tracker: Highlights iz rujna 2021.

Neki od naših dobavljača pitaju nas što trebaju učiniti kako bi bili uključeni u paket workcation. Počinju to shvaćati kao zgodan način da zapakiraju svoj hotel, ali i da ga ponude ljudima koji možda prije nisu razmišljali o svom hotelu.” rekao je Sofer.

Kao najveći svjetski operater za odmor, TUI je u velikoj mjeri testirao koncept na svojim zaposlenicima u UK-u, koji već rade na daljinu. Zapravo, djelomično je zahvaljujući njima ta ideja uzela maha.“Istraživali smo 2000 zaposlenika kako bismo čuli njihova stajališta, a upravo reakcije zaposlenika dovela nas je do ovog koncepta”, rekao je Sofer te dodao kako je oko 1.000 zaposlenika reklo da žele koristiti paket workations.

TUI WORKATION ponude

Umjesto da radite od kuće, svoj posao možete i raditi i s Kanarskih otoka, Grčke ili Jamajke” – glasi poruka TUI kod promocije TUI workation ponude. Kako dalje navode, osobno su odabrali hotele koji su savršeni za radni odmor, tako da svoje slobodno vrijeme možete provesti ispijajući koktele uz zalazak sunca, šetajući plažom ili maksimalno iskoristivši aktivnosti u odmaralištu. Također, iz TUI-a navode kako svi hoteli u njihovoj ponudi s all inclusive ponudom.

Trenutno TUI Workation ponude nudi u 51 hotela, od Španjolske, Grčke, Cipra do Maroka i Jamajke, a zanimljivo, dvije ponude nalaze se i u Hrvatskoj – TUI BLUE Adriatic Beach i TUI BLUE Makarska.

Cijena za prvi hotel na bazi 7 noćenja i all inclusive ponudom iznosi 625 funti, a za hotel u Makarskoj 794 funte po osobi. Napomena, u cijenu je uračunat i avio prijevoz iz Londona do Splita, naravno putem TUI Airways. Uvrštavanjem Hrvatske kao destinacije za digitalne nomade u sklopu TUI ponude, svakako nam je velika besplatna reklama i korak više u brendiranju naše destinacije kao idealne za digitalne nomade.

Danas Lijepu našu digitalni nomadi stavljaju na 2. mjesto, nakon Japana, prema istraživanju ( uzorka 150.000 digitalnih nomada ) portala NomadList.com, koji je glavno referentno mjesto na temu digitalnih nomada.

Isto tako, Zagreb je na istoj listi zauzeo peto mjesto kao najpoželjnije odredište za digitalne nomade. Ispred Zagreba nalaze se samo Tokio, Taipei, Mexico City i Cape Town. Prema podacima sa spomenute stranice čak 3.000 digitalnih nomada došlo je u Hrvatsku samo u srpnju 2021. godine.

Također, CNN i Lonely Planet naveli su već prije Hrvatsku kao idealnu destinaciju za digitalne nomade, te nam time osigurali ogroman besplatni medijski prostor i veliki globalni medijski doseg. 

Definiranje cijena smještaja za digitalne nomade kao najveći izazov

/ / / DNA CROATIA: ZAMAHOM LEPTIROVIH KRILA DO PRETVARANJA HRVATSKE U NAJBOLJU DESTINACIJU NA SVIJETU ZA DIGITALNE NOMADE

Inače, kada pričamo o ponudama za digitalne nomade, postoji jedan izazov – a to je definiranje cijene smještaja za digitalne nomade. Trenutno razni hoteli i drugi smještaji testiraju tržište i igraju se ili bolje reći testiraju s cijenama, jer ne postoji određeni standard.

I u Hrvatskoj su tijekom ove godine mnogi hoteli ponudili posebne ponude za digitalne nomade, a najdalje je otišao Falkensteiner, koji je u suradnji s tvrtkom grabAhome – prve hrvatske platforme za srednjoročni najam smještaja, nedavno otvorio prvu “Dolinu za digitalne nomade

Također, prošli tjedan Udruga digitalnih nomada Hrvatske pokrenula je platformu – DNAStay, koja nudi dugoročni najam smještaja za digitalne nomade.

Naime, članovima udruge DNA Croatia, su se svakodnevno obraćali pitajući ih gdje mogu pronaći stanove, kuće ili vile za srednjoročno ili dugoročno iznajmljivanje. U isto vrijeme, i vlasnici nekretnina kontaktirali su Udrugu s pitanjem gdje mogu navesti svoju nekretninu jer žele ciljati digitalne nomade i iznajmljivati ​​njihovu nekretninu.

Iz tog razloga, Udruga Digital Nomad Hrvatska ponudila je rješenje, podržavajući i hrvatske vlasnike nekretnina i zajednicu digitalnih nomada – pokretanjem DNAStay.com. Platforma DNA Stay je aktivna, a već okuplja preko 5.000 oglasa s ponudom za smještaj za digitalne nomade. 

Kao i uvijek, tržište će se samo regulirati sukladno potražnji i zahtjevima digitalnih nomada. Ako će cijena biti previsoka, neće se prodavati, kao i obrnuto. Tržište je najbolji regulator. A što se tiče fokusa na digitalne nomade, svakako mogu zaključiti kako to više nije buzz, nego trend koji raste uzlaznom putanjom. Samim time će i postati dio klasične turističke ponude, kako u svijetu, a tako i u Hrvatskoj. Ako niste do sada, svakako uskočite u ovaj “vlak”, pogotovo destinacije koje moraju stvoriti destinacijski “okvir” ( svaka ciljna skupina ima svoje motive i specifičnosti, pa tako i digitalni nomadi ) te promovirati sebe kao idealnu destinaciju za digitalne nomade. Opet ponavljam, krevet nije motiv dolaska, nego destinacija.

Iz dana u dan sve više kompanija će ponuditi opcije rada od kuće tj. bez svakodnevne obveze rada iz ureda, a time će se i širiti ponuda ciljajući upravo digitalne nomade.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN