Turistički klaster Slavonija u Zagrebu predstavlja svoju turističku ponudu kroz novi, moderan i drugačiji koncept

Fokus na domaćeg gosta i domaće putničke agencije – to je baza kontinentalnog turizma. Pogotovo u covid vremenu, kada je upravo fokus na kontinentalne i ruralne destinacije. Nakon više...

Fokus na domaćeg gosta i domaće putničke agencije – to je baza kontinentalnog turizma. Pogotovo u covid vremenu, kada je upravo fokus na kontinentalne i ruralne destinacije.

Nakon više nego uspješnog studijskog putovanja u Slavoniji za predstavnike domaćih putničkih agencija koji se održao prošlog vikenda, Turistički klaster Slavonija u Zagrebu predstavlja svoju turističku ponudu kroz program Zemlja priča i more doživljaja” – atrakcije, sadržaje i enogastronomiju istoka Hrvatske.

/ / / Domaće putničke agencije na b2b putovanju u Slavoniji: Kako upoznati Slavoniju u četiri dana?

Naime, radi se o Festivalu WEEKEND DESTINACIJA koji traje tri dana (03.-05.06.2021.) uz networking i glazbeni program svake večeri, a sve s ciljem predstavljanja novih turističkih doživljaja cijele Slavonije, Baranje i Srijema. Svoje ponude i doživljaje predstavit će pet slavonskih turističke zajednice županija okupljene kroz Turistički klaster Slavonija: Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i  Vukovarsko-srijemske

Zajednički nastup na Festivalu Weekend destinacija u Zagrebu, od 3. do 5. lipnja, nastavak je zajedničkih aktivnosti klastera Slavonija u ovom oslabljenom postcovid vremenu. Mi smo do ovog covid vremena zajednički sve radili na inozemnom tržištu. Intenzivno smo krenuli u aktivnosti na domaćem tržištu zajednički, u tijeku je kampanja “Zemlja priča, more doživljaja” i to je slogan koji je iznikao iz prijedloga kampanje, ali nam se svima jako svidio, tako da kao Zemlja priča, more doživljaja nastupamo zajedno u Zagrebu. Koncept samog nastupa je da ćemo imati zajednički info pult za cijelu Slavoniju gdje ćemo imati informatora koji će dijeliti destinacijske informacije, ali i svaka županija nije predstavljena kroz turističku zajednicu nego kroz samog ponuđača usluge. S područja VSŽ to će biti Acin salaš iz Tordinaca, Hotel Lola iz Vukovara, Otočki virovi kao javna ustanova s novim sadržajima i Centar za promatranje ptica i Brod sv. Katarina u Nijemcima“, ističe Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko-srijemske i koordinatorica Klastera Slavonija.

Cilj Weekend destinacija festivala je na jednom mjestu objediniti ponuditi ponudu putovanja Hrvatskom s posebnim naglaskom na vikend putovanja. Partner prvog Weekend Destinacija festivala je upravo Turistički klaster Slavonija pod sloganom “Zemlja priča, more doživljaja”.

Koncept festivala se oslanja na prezentiranje hrvatskih destinacija predstavljanjem izlagače s njihovom raznolikom ponudom, gastro sadržaj i glazbeni program. Ponuda se sastoji od najboljih hrvatskih destinacija i food cornera s vrhunskom hrvatskom gastronomskom ponudom kako bi se upotpunio doživljaj hrvatske gastro ponude.

VSŽ je zadužena za glazbeni program prvo dana otvaranja, dakle u četvrtak mi smo angažirali dokazani dvojac Hojsak & Novosel koji na tradicijskim instrumentima izvodi glazbu na jedan novi način. To zapravo nije slučajni odabir glazbenika, je to je zapravo percepcija Slavonije koju želimo prikazati, dakle ono tradicijski što imamo u jednom novom ruhu i mislim da je njihova izvedba upravo na tom tragu. Tako da pozivamo sve da nam se pridruže. Glazbeni dvojac je već poznat publici, jer su dobitnici Porina i sudjelovali su na Danima hrvatskog turizma te su bili sudionici jedne naše prezentacije. Ovdje se radi o jednom novom konceptu, nije riječ o klasičnom sajmu, nego baš o festivalu u kojem ćemo i mi sami komunicirati sa posjetiteljima i pokušati na jedan novi moderni način u jednom novom drugačijem prostoru prikazati Slavoniju koja je partner prvog Weekend Destinacija festivala pod sloganom “Zemlja priča, more doživljaja”, zaključuje Bušić Srpak.

Svakako se radi o jednom novom konceptu, pogotovo jer će ponudu destinacije predstavljati primarno ponuđači usluga, a ne turističke zajednice. Naravno i turističke zajednice će biti prisutne, pogotovo za putničke agencije i druge partnere kako bi povezale i predstavile svoju ponudu, no ovaj put fokus je upravo na ponuđačima.

Weekend destinacija WEEK&SLAVONIJA “Zemlja priča, more doživljaja” održava se od 03. do 05.06. u Avant Gardenu ( Magazinska 16 ) u Zagrebu. Vidimo se.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN