TZG Opatija se najbolje snašla i komunicirala u izvanrednoj situaciji

Od početka krize izazvane koronavirusom ističem kako je u kriznoj situaciji najgore ne komunicirati. Važnost kvalitetne komunikacije je uvijek važna, a kamoli u kriznoj situaciji. Dok smo gledali druge...

Od početka krize izazvane koronavirusom ističem kako je u kriznoj situaciji najgore ne komunicirati. Važnost kvalitetne komunikacije je uvijek važna, a kamoli u kriznoj situaciji.

Dok smo gledali druge destinacije kako komunicirao u ovo krizom doba za turistički sektor, u Hrvatskoj smo relativno kasnili s narativom “StayHome, TravelLater” te su se rijetke destinacije uopće reagirale.

Jedan od uspješnih primjera je TZ Opatija, koja je u komunikaciji tijekom covid19 krize najviše pozitivno iskočila.

Kampanja se odvijala u tri faze: prva je pozivala na maštanje o godišnjem odmoru, druga na planiranje godišnjeg odmora u Opatiji, a treća je i konačno dolazak u „kolijevku hrvatskog turizma“.

Dream today, visit Opatija tomorrow

Napokon video s narativom sukladno situaciji, koji nije snimljen mobitelom i nije klasični mozaični video, u kojem se izmjenjuj slike ili suhoparne snimke mora i snimki iz drona. Napokon video s pričom, čak i u tadašnjoj depresivnoj situaciji za turizam. To je bila moja reakcija kada je video Dream today, visit Opatija tomorrow imao premijeru.

Video je sniman na hrvatskom, ali i na engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku. Ono što bi danas trebao biti standard, ne tekstualno, nego s naratorom na stranim jezicima. Ako se naravno obraćamo stranim turistima tj. određenim ključnim tržištima.

Proteklih tjedana opatijska Turistička zajednica promovirala je opatijsku gastronomiju, ali i prirodne ljepote. Kako bi upravo outdoor mogućnosti na području Opatijske rivijere bolje predstavili domaćim i stranim posjetiteljima, ostvarena je i suradnja s poznatim hrvatskim portalom Outdoors Croatia. Dva video-priloga snimljena na Učki, koja predstavljaju Land Art stazu i stazu Poklon – Vojak, privukla su izniman interes i desetke tisuća pogleda u svega nekoliko dana.

Dream come true, visit Opatija today!

Posjetite Opatiju danas, slogan je uz koji je online kampanja Turističke zajednice grada Opatije stigla do svog vrhunca. Tijekom proteklih mjeseci, opatijska je Turistička zajednica nastavila svakodnevni kontakt s nekadašnjim i budućim posjetiteljima grada, predstavljajući najatraktivnije segmente lokalne ponude. 

Konačno smo stigli do trenutka kada možemo naše goste pozvati da snove pretvore u stvarnost i posjete Opatiju uz poruku ‘Visit Opatija Today’, odnosno ‘posjetite Opatiju danas‘“, kazala je direktorica Turističke zajednice Opatije Suzi Petričić.

Nova faza kampanje pokrenuta je objavom videa “Dream come true, visit Opatija today” koja pokazuje ljepote grada praćene glasom Opatijke Martine Majerle na engleskom jeziku. Zasebne video-razglednice bit će objavljene za slovensko govorno područje uz naraciju Metke Bradetić te njemačko govorno područje za koje će tekst čitati Alex Tessin.

Kroz ciklus objava Taste of Opatija na našim digitalnim kanalima prezentirali smo ugostiteljske objekte koji su nositelji prestižne reputacije Opatije kao vrhunske gastro destinacije, a ove su objave također naišle na vrlo pozitivne reakcije. Značajne komparativne prednosti Opatije su blizina najvažnijim emitivnim tržištima, neprocjenjiv spoj mora i gorja na malom prostoru te neizmjerne mogućnosti koje se otvaraju za boravak i aktivni odmor u prirodi, a uz to i segment zdravstvenog turizma koji se diči stoljetnom tradicijom. Naravno, kampanja ističe i važne opatijske znamenitosti te bogatu turističku povijest hotelijerstva, ali i okolicu i zaleđe Opatije s naglaskom na lokalne proizvođače autohtonih proizvoda „Feel & Taste“ koji čine važan dio u kreiranju turističkog doživljaja destinacije“, zaključila je Petričić. 

Cijela kampanja u ovo krizno doba za naš turizam je odrađena po PS-u koji se očekuje od jedne poznate i velike turističke zajednice tj. destinacije. Ništa nešto drugačije ili posebno – no onako kako bi trebao biti standard. Iako su nam kriteriji nažalost jako niski, u ovom slučaju TZ Opatija je najviše iskočila i pokazala kako se komunicira u ovo krizno razdoblje. Najviše bi istaknuo i pohvalio, što je cijela kampanja odrađena smisleno, od početka do kraja. A ne samo jednim videom, koji se svakako ne može nazivati kampanjom.

Kao i suradnjom s fenomenalnim projektom Outdoors Croatia iza kojeg autorski stoji Ante Tonči Fabris, koji je napravio pravu malu revoluciju u promociji aktivnog turizma u Hrvatskoj. Čudi me da Fabris već nije snimio ( što ga sve destinacije nisu zvale za suradnju ) sve što se snimit da u Lijepoj našoj, jer ima jedinstvenu i odličnu priču.

I za kraj, sada je vrijeme za pozitivnu energiju, ciljane kampanje, da budete drugačiji i da se istaknete u masi, jer će biti strašni šum u komunikaciji.

/ / / SADA JE VRIJEME DA BUDETE DRUGAČIJI I ISPRIČATE PRIČU

19 DANA PRKOSA – AKCIJA OPATIJSKIH UGOSTITELJA I HOTELIJERA

Također, opatijski su ugostitelji i hotelijeri odlučili obilježiti prošli mjesec i posebnom „19 dana prkosa“ akcijom. 

Do 1. lipnja, velika većina ugostiteljskih objekata i hotela u Opatiji svojim su posjetiteljima ponuditi posebne pogodnosti, prilagođene ponudi i tipu lokala – od popusta na pojedine usluge do općeg popusta u visini od simboličnih „kovidovskih“ 19 posto. Simbolikom broja 19 željeli su iskazati prkos prema pandemiji  te vjeru u bolje nadolazeće razdoblje.

19 DANA PRKOSA – AKCIJA OPATIJSKIH UGOSTITELJA I HOTELIJERA

Foto: Pixabay.com

Povezane vijesti: