TZG Varaždina pokrenula kampanju “Blizu, bliže… Varaždin i više”. U glavnom fokusu aktivni turizam

Turistička zajednica grada Varaždina pokrenula je kampanju “Blizu, bliže… Varaždin i više”, a kojoj je cilj popularizirati aktivnosti koje uz city break ponudu oplemenjuju i produžuju boravak u destinaciji....

Turistička zajednica grada Varaždina pokrenula je kampanju “Blizu, bliže… Varaždin i više”, a kojoj je cilj popularizirati aktivnosti koje uz city break ponudu oplemenjuju i produžuju boravak u destinaciji.

Za potrebe kampanje napravljen je novi promotivni video kojim se žele dodatno istaknuti vrijednosti i posebnosti Varaždina i okolice. Fokus je na aktivnom odmoru i

Video je izrađen u suradnji s varaždinskom agencijom More Adventure i Kućom kreativnih inovacija, udrugom iz Varaždina koja se bavi edukacijama, ekologijom i multimedijom. Članovi udruge, Timon Terzić i Dario Mikulek, koji su ujedno i studenti multimedije na Sveučilištu Sjever u suradnji s Tomislavom Mikulekom i Martinom Hubekom snimili su i producirali promo materijal koji ističe prirodne ljepote Varaždina i županije. 

Šetnja dravskom park šumom, istraživanje skrivenih riječnih rukavaca i jezera, SUP i Jeep safari, rafting s ekipom, romantika uz izlazak i zalazak sunca, biciklom od dvorca do dvorca uz otkrivanje kulturnih i prirodnih ljepota, uspinjanje po zelenim brežuljcima, uživanje u pogledima s vrhova planina, adrenalinski doživljaj iz zraka, samo su neki od elementa koji se ističu kao inspiracija i motiv dolaska u destinaciju.

Više informacija o rezervaciji programa i kampanji saznajte OVDJE

Povezane vijesti: