U gradu Hvaru povećanje dolazaka i noćenja, a smanjenje prihoda

Prema podacima sustava eVisitor, zadnja dva tjedna grad Hvar obara turističke rekorde. Brojke dolazaka i noćenja u dane od 1. do 10. kolovoza za 5% bolji nego rekordne 2019....
grad hvar
Foto: Dieter_G/ Pixabay

Prema podacima sustava eVisitor, zadnja dva tjedna grad Hvar obara turističke rekorde. Brojke dolazaka i noćenja u dane od 1. do 10. kolovoza za 5% bolji nego rekordne 2019. godine. Nautika bilježi čak 15% bolje rezultate u odnosu na 2019.

Nažalost gledajući samo sustav, u gradu Hvaru 12. kolovoza na 12.059 prijavljenih kreveta prijavljena su “samo” 7.183 gosta. Prema tome u gradu bi, kako ističu iz Turističke zajednice grada Hvara, trebala biti “katastrofalna” turistička sezona.

Kako ne bi gledali sve samo kroz brojke, zadnjih tjedan dana velika je navala na slobodni hotelski ili privatni smještaj u gradu Hvaru, traži se last minute soba više, a na veliko zadovoljstvo Hvarana sve je popunjeno i za naredni tjedan, te je čak i Booking.com grad Hvar proglasio SOLD OUT.

Ako se vratimo na brojke, u srpnju je grad Hvar ostvario 143.530 noćenja i 30.032 dolaska što je povećanje od 150% u noćenjima i 100% u dolascima odnosu na 2020. U odnosu na 2019. godinu ostvareno je 77% turističkog prometa.

Najviše se odmaraju Amerikanci, Nijemci, Francuzi i Slovenci, dok se do početka rujna očekuje povećanje broja dolazaka gostiju iz Velike Britanije.

Ovi rezultati, smatra Petar Razović, direktor Turističke zajednice grada Hvara, postignuti su prvenstveno odličnom suradnjom turističkih djelatnika grada Hvara i Turističke zajednice grada Hvara, pridržavanjem epidemioloških mjera, kao i zajednički sjajno odrađenim marketinškim aktivnostima svih turističkih zajednica otoka Hvara.

“Koliko je bitno da otok Hvar napokon ide u smjeru ujedinjavanja pokazala je ova izazovna turistička godina, kada smo točnim predviđanjima, a kasnije zajedničkim radom uspjeli promovirati cijeli otok Hvar kao “zeleni prema Covidu” i siguran otok na našim emitivnim tržištima. Uspješan rad do kraja rujna rezultirat će usvajanjem Brand strategije otoka Hvara koja će biti jedinstvena u Hrvatskoj i daljnji smjer razvoja cijele destinacije”, ističe Razović i dodaje kako su, gledajući uvjete pripreme ove godine ali i prošle, te sve što se uspješno za turizam učinilo i što bi se još za turistički razvoj cijelog otoka trebalo učiniti, Hvarani jedinstveni u razmišljanju kako je došlo vrijeme da imaju svog otočanina u sustavu Ministarstva ili Hrvatske turističke zajednice.

Naslovna fotografija: Dieter_G/ Pixabay


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN