Upoznajte ECH-O-MAT ili odličan primjer kako destinacija kroz odličnu priču može privući pozornost

Oduvijek su me fascinirale ljudska kreativnosti i inovativnost. Pa me je tako oduševila i nova priča o inovativnoj i drugačijoj promociji jedne kontinentalne destinacije – austrijskog Tirola. Već sam...

Oduvijek su me fascinirale ljudska kreativnosti i inovativnost. Pa me je tako oduševila i nova priča o inovativnoj i drugačijoj promociji jedne kontinentalne destinacije – austrijskog Tirola.

Već sam više puta pisao o važnosti storytellinga u turizmu, pogotovo kod manjih ili manje poznatih destinacija te u slučaju kontinentalnih destinacija. Ustvari cijeli portal i moja život se vrti oko priča, kao i naši životi.

Danas je šum u komunikaciji nevjerojatno veliki te je izuzetno teško privući pažnju, a još teže zadržati ju. I upravo tu u igru uskače storytelling ili priča.

Da bi dobili pažnju potrošača i ispričali priču, kampanje moraju biti drugačije, inovativne, kreativne te ono najvažnije moraju pričati priču. Glavni sastojak moraju biti emocije, doživljaj i zanimljiv narativ, a upravo storytelling igra glavnu ulogu, u kojem je mantra – prodaj mi priču, a ne proizvod. 

Upoznajte ECH-O-MAT

Jedna genijalna ideja te uz usmjereni mikrofoni i prilagođeni zvučni sustav bilo je dovoljno da se gradski svjetlosni poster pretvori u alpsku dolinu odjeka ili ECH-O-MAT. Akustični dožviljaj za idealnu planinsku destinaciju Tirol.

Planina = jeka = Tirol. Genijalno i odlično pozicioniranje.

Ambijentalni oglas izradila je njemačka agencija Philipp und Keuntje. Kapa do poda. A kako u Tirolu prodaju ili pričaju priču o svojoj destinaciji pogledajte ovdje.

Pokušao sam na internetu pronaći malo više informacija o kampanji, da vidim nastavak tj. kako su zaokružili cijelu priču, no nisam uspio pronaći dovoljno informacija.

Jer ovim oglasom su svakako privukli pažnju i interes, ako gledamo po AIDA marketinškom modelu ( attention – pažnja, interest – zainteresiranost, desire – želja i action – akcija tj. kupnja)., no nedostaje još dva ključna koraka – želja i akcija ili kupnja. Ako nađete više informacija svakako javite. No bez obzira na to, radi se o odličnoj ideji i implementaciji kako privući pažnju i iskočiti iz mase te primjeru kako promovirati destinaciju.

Da ponovimo. Prodaj mi priču, a ne proizvod – to je mantra storytellinga. Izdvojio sam par odličnih primjera. Uživajte.

/ / / ŠKOTSKA JE POZNATA KAO ZEMLJA FASCINANTNIH BAJKI, LEGENDI I PRIČA, ALI I KAO PRVACI U STORYTELLINGA U TURIZMU

/ / / TURSKA KAO NAJBOLJI PRIMJER KAKO TREBA KOMUNICIRATI I ISPRIČATI PRIČU

/ / / SADA JE VRIJEME DA BUDETE DRUGAČIJI I ISPRIČATE PRIČU

/ / / KAKO PROMOVIRATI RURALNI TURIZAM? EVO KAKO TO RADE U ŠVICARSKOJ

/ / / KAKO PRODATI PRIČU I POTAKNUTI PUTOVANJA VLAKOM? FRANCUSKA NACIONALNA ŽELJEZNICA ZNA PRAVU FORMULU

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN