Vrhovac Wine&Walk Weekend otvorio novi prodajni kanal. I to kao odličan team building program za tvrtke

Kao što smo već pisali i najavili, nakon premijernog izdanja turističko – enogastronomske manifestacije Vivodina Wine&Walk Weekend i velikog uspjeha, od 28. i 29. kolovoza 2021.,održati će se ekstenzija projekta Vrhovac...

Kao što smo već pisali i najavili, nakon premijernog izdanja turističko – enogastronomske manifestacije Vivodina Wine&Walk Weekend i velikog uspjeha, od 28. i 29. kolovoza 2021.,održati će se ekstenzija projekta Vrhovac Wine&Walk Weekend. Nastavak ili ekstenzija je to odličnog koncepta Walk & Wine u Karlovačkoj županiji.

Za premijerno izdanje Vivodina Wine&Walk Weekend-a, kotizacije su rasprodane unutar sat vremena od puštanja u opticaj. Također, zabilježena je povećana potražnja za smještajnim kapacitetima na širem ozaljskom području za vrijeme održavanja manifestacije, što je još jedan dokaz kako manifestacija stvara motiv dolaska i ono najvažnije generira noćenje. 

Kao šlag na torti cijele priče i još dokaz važnosti manifestacija, Vivodina Wine§Walk Weekend-a rezultirala je prodajom preko 1.000 butelja vina taj vikend na kućnom pragu samih vinara.  

Proljetni wine&walk u Karlovačkoj županiji pobudio je velik interes gostiju, a mi smo u turističkoj zajednici, kao organizaciji koja se bavi razvojem destinacije, bili vrlo zadovoljni što je stvoren novi turistički proizvod ističe Željko Fanjak, direktor Regionalne turističke zajednice Karlovačke županije te dodaje:

Potiho smo se nadali da je to dugoročno gledano dobar put, ali kad smo dobili sjajne impresije sudionika, uvidjeli smo da postoje svi kvalitetni elementi za daljnji ozbiljni razvoj ruralnog turizma kod nas. Slijedom navedenog odlučili smo podržati svaku nadolazeću inicijativu za održavanjem wine&walk manifestacije i evo nekoliko mjeseci kasnije došao je drugi termin za wine&walk, koji će zbog vizura vinograda pružiti možda još i bolje doživljaje u prirodi

No, ovaj put, manifestacije je otvorila jedan novi prodajni kanal, kao odličan sadržaj za team building za tvrtke.

Pogotovo u kontekstu remote poslovanja koji je od pandemije koronavirusa postao normalan, pogotovo za razne tvrtke. No remote work bez obzira na svoje prednosti, ima i mane. Činjenica je da smo mi ljudska bića i po samoj prirodi nam je potreban socijalni kontakt. Također, siguran sam kako se možemo složiti, kako su video konferencije i sastanci postale naporne, neefikasne i kako je iznimno teško držati koncentraciju nakon pola sata. No to je neka druga rasprava, ali zbog tematike članka, ima direktnu poveznicu s turizmom.

Upravo zbog potrebe za team building programima, Vrhovac Wine&Walk Weekend je ušao u fokus raznim kompanijama iz Zagreba, kao idealni program da se zaposlenici ponovno povežu, druže i vide uživo. Tako je IT tvrtka Modus Infinitum iz Zagreba koja se bavi razvojem IT softwareom, odlučila povesti svoje zaposlenik, ali i partnere, na Vrhovac Wine&Walk Weekend.

Inače, tvrtka Modus Infinitum je dosta aktivna i u turizmu, tako da čim su vidjeli informaciju od Vrhovaca Wine&Walk Weekendu, odlučili su je iskoristiti za svoj team building program, navodi Kristian Renato Škovrlj, vlasnik IT tvrtke Modus Infinitum te dodaje kako jedan dio njihovog turističkog poslovanja je izrada turističkih kartica. Upravo jedan takav projekt odradili su za grad Karlovac, a sada su “svježe” dobili posao i za najveći nacionalni park u Srbiji, te za udruga ugostitelja u crnoj Gori.

Bit će nas sigurno 12, ako ne i više. Reakcije su odlične. Osim naših zaposlenika, kontaktirali smo i naše partnere s kojima radimo, koji su odmah to prihvatili kao super ideju. Pogotovo jer se radi o kontinentu i što se isti ili drugi dan mogu brzo vratiti u Zagreb. Mi kao tvrtka ćemo svi prespavati jednu noć i doći s vlastitim prijevozom.” ističe Kristian Renato Škovrlj, iz IT tvrke Modus Infinitum.

I tu je upravo jedan od najvažnijih komponentni manifestacija. Osim što su motiv dolaska, generiraju turističku potrošnju, ostvaruje se noćenje.

Zadnjih godinu i pol dana imali smo premalo teambuildinga. Posao je cijeli otišao remote, a nismo imali prilike raditi team building programe prvenstveno zbog Covida, no znali smo prakticirali neku večeru ili slično, no naravno isto u manjem obujmu zbog cijele situacije i restrikcija. Definitivno team building programi doprinosi jako puno, kako zaposlenicima tao i kompaniji, to je neupitno.” dodaje Škovrlj, te ističe kako nije pobornik isključivo remote poslovanja.

Osobno mislim da će rasti potražnja za teambuilding programima i kako na to treba staviti što veći naglasak, upravo jer ljudi rade doma ili remote“, naglašava Škovrlj te dodaje kako su takvi programi jedina prava spona koja produbljava i podebljava odnose unutar kompanije.

Kada sve radiš remote, nedostaje ljudima direktan kontakt. Mi smo ipak ljudska biča, važan nam je ta socijalna komponentna, da čovjek vidiš uživo, da se našališ, popričaš, vidiš emocije, a često se upravo kroz neformalna druženja dogode i najbolje ideje i projekti. Video pozivi i sastanci ubrzavaju neke stvari, no mislim da dugoročno gledano bez jednih ovakvih i sličnih socijalnih komponentni da se ljudi ipak vide uživo, da će to onda otići u negativni kontekst. Od efektive rada zaposlenika, odnosa unutar kompanija i u konačnici efikasnosti cijele kompanije. Siguran sam kako će, barem u slučaju IT tvrtki, Teambuilding programi postati i ostati dio normalnog poslovanja, upravo zbog te socijalne komponentne koja je izuzetno važna.”, zaključuje Kristian Renato Škovrlj iz IT tvrtke Modus Infinitum d.o.o.

Mia Meglić, DMC agencija No Filter Croatia: Karlovac i Karlovačka županija su puno više od samog kupanja na četiri rijeke.

Odlična vijest je da se kotizacije plaćaju, i to 250.00 kuna po osobi. Ako je nešto besplatno nije samoodrživo. Cijena kotizacije je više nego dobra vrijednost za novac, a radi se o vrhunskom doživljaju u trajanju od 5 sati gdje se obilazi 6 vinara.

Startni paket minimalno uključuje: dvije konzumacije vina po svakom punktu – 6 punktova, konzumaciju hrane po punktovima, staklenu personaliziranu čašu, majicu s logom manifestacije, držač za čašu, vrećicu s logom manifestacije, sunčane naočale s logom manifestacije, prozirnu eko kabanicu u slučaju kiše, grickalice, bocu vode, vinsku putovnicu, informativnu kartu te vodiče koji prate grupu.

U razgovoru s Mijom Meglić iz DMC agencije No Filter Croatia, saznajem kako u sklopu Vrhovac Wine&Walk Weekend, upravo ciljajući na tržište Zagreba i tvrtke kroz tema building program, osigurali su prijevoz iz Zagreba kao i povratak dan kasnije.

“Karlovačka županija je definitivno odlična destinacija, koja ima puno toga za ponuditi, a Vrhovac Wine&Walk Weekend se pokazao u startu po interesu pokazao kao motiv dolaska. S obzirom na korona situaciju, na otvorenom smo, promoviramo ozaljsko vinogorje koje nije dovoljno poznato, a sama manifestacija se održava u najboljem terminu – prije same berbe te se većina ljudi vratilo s godišnjeg odmora. Organizirali smo prijevoz iz Zagreba, gdje smo ciljali goste iz Zagreba, kao i tvrtke kroz team building programe. Već smo prodali jedan dio kotizacija tvrtkama, što nas posebno veseli. Iako većina dolazi vlastitim prijevozom, najvažnije je da će prespavati u destinaciji što je važno zbog ostvarivanja noćenja i dodatne turističke potrošnje”, ističe Meglić.

Posebno nas veseli što su novi turistički proizvod u Karlovačkoj županiji prepoznale DMC turističke agencije što je još jedna potvrda da smo da dobrom putu kada govorimo o razvoju turizma na ovim prostorima, nadovezuje se Fanjak i naglašava kako su u suradnji s turističkim agencijama došli do ideje da je wine&walk koncept zapravo sjajna prilika za organizaciju team building izleta brojnim poduzećima u okolici s obzirom na vrlo dobru poziciju na kojoj se nalazi destinacija Karlovačka županija.

Gledano iz šire perspektive sve skupa djeluje vrlo obećavajuće te se veselimo daljnjem razvoju događaja odnosno daljnjem razvoju ruralnog turizma kod nas za koji imamo odlične predispozicije“, ističe Fanjak.

S druge strane, kao što stalno ističem, svaka destinacija morala bi imati barem jednu DMC agenciju, a pogotovo kontinentalne destinacije. One su ključne za razvoj destinacije. Od razvoja lokalnih turističkih proizvoda i brendiranja destinacije te prvenstveno kroz fokus na receptivni program, povećanje dolazaka, turističke potrošnje, suradnje s lokalnim partnerima kao i mogućnost naplate svih sadržaja što je imperativ.

Mi kao agencija se baziramo na personaliziranim turama, tako da radimo dosta tema building programa za tvrtke po cijeloj Karlovačkoj županiji. Prošlu jesen, kako nismo mogle raditi zbog koronavirusa, obilazile smo cijelu Karlovačku županiju i vidjeli svoju priliku da iskoristimo sve potencijale i priče koje imamo. S druge strane, vidjeli smo da nitko ne nudi izlete u našoj županiji, a svakako kako Karlovačka županija puno nudi. Zagreb je glavno domaće tržište, a sredinom rujna krećemo u razvoj konjičkog turizma, kroz program – Ride and Walk. Zamislite jahanje konjima kroz rijeku Mrežnicu, piknik, obilazak OPG-a i vinara… bit će to poseban doživljaj” navodi Meglić dodavši kako su agenciju pokrenuli 2019. godine iz entuzijazma jer partnerica i ona vole putovati.

Iako volimo putovati po svijetu, doma je najljepše. Često što vidimo vani, vidimo da i mi to možemo ponuditi, možda čak i bolje i ljepše. Zato smo otvorili DMC agenciju s ciljem promocije kontinentalnog turizma. Karlovac i Karlovačka županija su puno više od samog kupanja na četiri rijeke. Hrvatska nije samo more i želimo staviti fokus na kontinent. ” zaključuje Meglić.

Željko Franjak, TZ Karlovačka županija: Ove godine je fokus i na proizvođače ekološke hrana

Željko Franjak, direktor TZ Karlovačke županije

Manifestacija je turistički proizvod i ima svoj životni ciklus, kao i proizvodi na tržištu i zato organizatori iz godine u godinu moraju razmišljati kako je osvježiti novim elementima, ispraviti neke prijašnje greške, ulagati u što bolju produkciju itd… kako bi se manifestacija dalje razvijala i rasla. Imamo bazu ili kostur priče koja je naša najveća vrijednost te moramo dodavati neke nove elemente, kako bi i dalje bili u fokusu. Pogotovo u početku, koji je uvijek težak i izazovan. Zato je odlična vijest da su u TZ Karlovačkoj županiji odmah u “drugom” izdanju krenuli tim putem tj. s novim elementima i proširili priču.

Ovaj jesenski Vrhovac Wine and Walk Weekend u TZ karlovačkoj županiji odlučili su oplemeniti s uključivanjem lokalnih proizvođača ekološke hrane ( OPG Kovač, OPG Štenta, OPG Poturica, OPG Tkalac, OPG ˝mili mali ) čije će proizvode posjetitelji moći kušati i kupiti nakon što obiđu zadnju stanicu za degustaciju vina.

“Tako gradimo i zaokružujemo priču te dokazujemo da ovakav vid manifestacije može uvelike pomoći vrijednim stanovnicima ruralnih prostora tako što će plasirati proizvode turistima do kojih prije nisu imali prilike doći. S druge pak strane gostima pružamo priliku da iskuse i kupe autohtone proizvode na kućnom pragu što je daleko bolje iskustvo nego da te iste proizvode prvi puta probaju ili kupe bez kušanja u nekoj trgovini zdrave hrane. Nadam se da će wine and… koncept koji kombinira ruralno enogastronomsko iskustvo s fizičkom aktivnošću biti prepoznat na veliko i na široko te da ćemo nastaviti graditi razvoj naše destinacije na autohtonim iskustvima koje nije moguće doživjeti u drugim destinacijama“, istaknuo je Željko Fanjak, direktor Regionalne turističke zajednice Karlovačke županije.

Fanjak ističe i kako su uslijed velikog interesa za Vrhovac Wine&Walk Weekend dodane nove grupe te je osiguran novi termin tako da se kotizacije još uvijek mogu kupiti. Sve potrebne informacije nalaze se na Facebook stranici manifestacije VrhovacWineandWalk  

Motiv dolaska je sadržaj, kvalitetni sadržaj. No isto tako, isti taj sadržaj treba dobro promovirati, ( ulaganje u promociju je investicija, a ne trošak ) komunicirati i istaknuti se na tržištu u masi. Opet, kako se kaže: Sreća prati hrabre tj. one koji žele rast i razvoj. Iskreno, malo tu ima same sreće. Nju treba isprovocirati, upravo kroz proaktivnost i želju za guranjem naprijed, a ne status quo.


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN