#WhereInTheWorld kampanja koja je najavila otvaranje Saudijske Arabije prema globalnom turizmu

#WhereInTheWorld naziv je online kampanje koja je privukla mnogo pažnje na globalnoj turističkoj sceni. Video kao svojevrstan teaser pušten je početkom rujna, te iako se u promotivnom filmu ne...

#WhereInTheWorld naziv je online kampanje koja je privukla mnogo pažnje na globalnoj turističkoj sceni.

Video kao svojevrstan teaser pušten je početkom rujna, te iako se u promotivnom filmu ne prikazuje o kojoj se destinaciji radi, uz malo istraživanja jasno je kako iza cijele priče stoji Saudijska Arabija.

U promotivnom videu se vješto igraju kadrovima i poznatim simbolima drugih svjetske destinacije tj. sličnosti istih, no uz komunikaciju This is not Maldives, Utah, The Caribbean, Italy, Australia itd… jasno daju do znanja kako se ne radi o spomenutim destinacijama nego jednoj destinaciji. Video završava sa sloganom #WhereInTheWorld .

Traži li Saudijska Arabija svoje mjesto pod globalnim turističkim suncem? Tko bi posjetio Saudijsku Arabiju kada je zemlja poznata po mučenju aktivista za ženska prava i općenito ljudskih prava, javnim pogubljenjima, gdje nema turističkih viza… bila su samo neka od otvorenih pitanja.

No, uskoro, točenje samo dva tjedna kasnije, Saudijska Arabija pokazala je svoja karte te po prvi puta stranim turistima ponudila turističke vize za posjet kraljevini ( posjetitelji će moći ostati do 90 dana ). Službenici turističkog sektora Saudijske Arabije najavili su novi program viza za građane 49 zemalja, uključujući i Hrvatsku, nakon čega je uslijedila Twitter kampanja pod nazivom #WelcomeToArabia kao i moderna web stranica namijenjena promociji turizma u Kraljevini.

Kraljevina otvara svoja vrata turistima kako bi se smanjila ovisnost ekonomije o nafti. A sve u sklopu vizije Saudi Vision 2030.

Saudi Vision 2030 gospodarska je vizija razvoja Kraljevine kako bi se smanjiti ovisnost Saudijske Arabije o nafti, diverzificirati njezino gospodarstvo kroz razvijanje sektora javnih usluga poput zdravstva, obrazovanja, infrastrukture, rekreacije i turizma. Ciljevi uključuju jačanje ekonomskih i investicijskih aktivnosti, povećanje trgovine naftnom industrijom između zemalja robom i proizvodima široke potrošnje, koju je još 2016. godine predstavio prijestolonasljednika Kraljevine Mohammad bin Salman

Nova web stranica VisitSaudi.com

Vlada kraljevine se, zbog pada cijena nafte, nada kako će turizam do 2030. godine doprinijeti do 10 posto bruto domaćem proizvodu, u usporedbi s trenutnih 3 posto. Očekuju kako će do 2030. privući do 100 milijuna turističkih posjeta godišnje, što domaćih, što stranih.

U 2017. godini Saudijska Arabija najavila je projekt vrijedan više milijardi dolara u sklopu kojeg bi se 50 crvenomorskih otoka pretvorilo u luksuzne resorte.

Očito, kako se Saudijska Arabija sve više otvara modernom svijetu, čak je prošle godine Saudijska Arabaija prestala biti jedina zemlja svijeta u kojoj je ženama zabranjeno upravljati automobilima, te uskoro možemo očekivati ukidanje raznih restrikcija, barem za turiste, kako bi se destinacija mogla i turistički pozicionirati te otvoriti globalnim turistima.

Financijsku moć turizma prepoznala je čak i Saudijska Arabija, koja do “jučer” nije imala turističke vize, no vremena se mijenjaju. Sada i Saudijska Arabija ulazu u globalnu borbu za svakog gosta, sve u sklopu pripreme budućnosti svoje ekonomije nakon ere nafte.

Vijesti: