Započela kampanja hrvatske adventske ponude na devet europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica započela je sa promotivnom kampanjom Adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku u zimskom razdoblju.  Kampanja se provodi na tržištima Njemačke, Velike Britanije, Italije,...

Hrvatska turistička zajednica započela je sa promotivnom kampanjom Adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku u zimskom razdoblju. 

Kampanja se provodi na tržištima Njemačke, Velike Britanije, Italije, Austrije, Francuske, Švicarske, Španjolske, Mađarske i Slovenije do kraja prosinca ove godine. Komunikacijski kanali putem kojih se kampanja oglašava su YouTube te društvene mreže Facebook i Instagram.

Adventska kampanja provodi se putem novog promotivnog videa „Croatia, full of magic“ te komunicira adventsku ponudu hrvatskih destinacija. 

Croatia, full of magic

Kako ističu iz HTZ-a, sadržaj kampanje krajnjeg korisnika vodi na stranicu Croatia.hr gdje se, uz Advent u Zagrebu koji je tri godine zaredom osvajao titulu najboljeg božićnog sajma u Europi, promoviraju i adventska događanja imanja SalajLand, Slavonije, Dalmacije, Kvarnera, Istre i kontinentalnog dijela Hrvatske.

Isto tako, Hrvatsku će, u organizaciji HTZ-a, tijekom prosinca posjetiti preko 50 inozemnih etabliranih novinara, blogera i influensera iz 11 europskih zemalja koji će imati priliku iz prve ruke upoznati i doživjeti hrvatsku adventsku ponudu. Hrvatsku će primjerice posjetiti ruski MUZ TV koji kreira show „Independent Traveler“ kojeg prati  više od 25 milijuna gledatelja širom Rusije.  

Također, ekipa švedske RES TV i RES magazina snimit će tri posebne epizode posvećene zagrebačkom Adventu za koje se procjenjuje da će ih pogledati ukupno 1,5 milijuna gledatelja u Švedskoj. Hrvatske tradicionalne blagdanske običaje svojim gledateljima prenijeti će TVN Discovery, najstarija i najveća privatna TV postaja u Poljskoj koju prati preko 8,38 posto cjelokupnog tržišta Poljske. 

„Naša zemlja je u zadnjih nekoliko godina postala sve traženija i atraktivnija turistička destinacija u zimskom razdoblju kada do posebnog izražaja dolaze raznoliki adventski programi. Vjerujem da će bogati adventski sadržaji u brojnim hrvatskim destinacijama poput Zagreba, Splita, Osijeka, Zadra, Rijeke, Poreča, Dubrovnika, ali i na otocima privući brojne domaće i inozemne goste te pridonijeti zaključivanju vrlo uspješne turističke godine“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Prema podacima sustava eVisitor, Hrvatsku je za vrijeme prošlogodišnjeg Adventa posjetilo više od 410 tisuća turista koji su ostvarili preko milijun noćenja.


Vijesti: