Zaposlenici Aminess hotela i kampova educirali se od najboljih gourmet stručnjaka

Polako, ali sigurno stvari se slažu onako kako je oduvijek trebalo biti, a to je fokus na ljude. Upravo zaposlenici su ključ uspjeha svake kompanije, pogotovo u turizmu gdje...

Polako, ali sigurno stvari se slažu onako kako je oduvijek trebalo biti, a to je fokus na ljude. Upravo zaposlenici su ključ uspjeha svake kompanije, pogotovo u turizmu gdje je kvalitetna usluga imperativ. Tako velike turističko kompanije podižu plaće, daju tri obroka, grade se hoteli za zaposlenike, dobivaju se razni bonusi, ulaže se u edukaciju svojih zaposlenika… sve kako je trebalo biti oduvijek, jer tada problem s radnom snagom u turizmu ne bi bilo.

Tako je i Aminess Maestral u Novigradu nastavio s ulaganjem u svoje ljude kroz edukaciju sa stručnjacima iz gourmet područja.

Kako bi gostima pružili jedinstveno gourmet iskustvo kojem će se uvijek vraćati, Aminess hoteli i kampovi prošli su tjedan, od 19. do 23. veljače, u hotelu Aminess Maestral u Novigradu organizirali edukacije za svoje zaposlenike iz odjela hrane i pića iz destinacija Novigrada, Korčule i Pelješca.

Cjelodnevne radionice održali su stručnjaci iz različitih gourmet područja s ciljem edukacije zaposlenika kako bi bili u korak s trendovima u visokoj gastronomiji te kako bi gosti u svim Aminessovim objektima dobili vrhunsku kvalitetu usluge. Tako će gosti, zahvaljujući Josipu Novačić iz Francka i njegovoj radionici, dan započeti vrhunskom kavom koju će pripremiti Aminessovi baristi. Zaposlenici su imali i sommelierski tečaj pod vodstvom sommeliera Emila Perdeca i Krešimira Mikanca, a za goste koji ipak više vole koktele Aminess je uz pomoć vrhunskog hrvatskog barmena Vjenceslava Madića Kishonija osigurao da i barmeni budu na visokoj razini. Kako ljubitelji piva ne bi bili zapostavljeni pobrinuo se poznati somelier za pivo Zvonimir Pelko koji je održao detaljnu edukaciju o zanatskim pivima.

Vjenceslav Madić / Foto: Aminess

„Svi članovi Aminess gourmet tima sudjeluju u stvaraju prepoznatljivog brenda i proizvoda koji se najbolje ogleda u  u našem sloganu ʼLasting Relationsʼ tj. vezama koje traju, kako sa našim zaposlenicima tako i sa gostima. Cilj je jasan, oduševiti gosta, vratiti ga i predstaviti uvijek novu i kvalitetniju ponudu što je jedino moguće kroz konstantno usavršavanje zaposlenika u svakom poslu, pa tako i u gastronomiji“, izjavio je Damir Čekić, direktor odjela hrane i pića.

Kako bi Aminessovi posjetitelji dodatno uživali u odličnim steakovima i odrescima pobrinuo se Marijo Čepek, cijenjeni chef koji svoju dugogodišnju kvalitetu i stručnost potvrđuje suradnjom s mnogim poznatim restoranima. Učenje od najboljih nastavljeno je sjajnom edukacijom u režiji Ivana Zidara, vlasnika restorana ‘Mason burgers & stuff’ i jednog od najpoznatijih stručnjaka za pripremu burgera koji je na svoj zanimljiv način članovima Aminess gourmet tima prenio sve tajne pripreme slasnog burgera. Za odlične slastice pobrinuo se talijanski slastičarski stručnjak, Vincenzo Friguli. Ovaj poznati slastičar prenio je Aminess slastičarkama i slastičarima svoje znanje prikupljeno tijekom 25-godišnjeg rada po kruzerima diljem svijeta.

Povezana vijest :

KONAČNO PRONAĐENO RJEŠENJE PROTIV NEDOSTATKA RADNE SNAGE U TURIZMU

 

Vijesti: