Istra je primjer kako se treba tržišno razvijati. Prije 13 godina definirali su viziju i strategiju razvoja, osnovali IRTU ( Istarsku razvojnu turističku agenciju ) , Udrugu Vinistru koja okuplja većinu vinara itd… a ono što je zajednički nazivnik ove priče je tržišni razvoj.
Istra se odavno okrenula sama sebi i na svoje resurse tj. da svoj razvoj drži pod svojim rukama, a ne da čeka Državu,...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium