Savjeti kako kvalitetno dizajnirati web stranicu za hotel

Iako se čini kao uzbudljiv kreativni proces, pokretanje nove web stranice za hotel može biti težak zadatak. Krajnji rezultat mora sadržavati dobar balans slika i vizuala, kvalitetno osmišljenog sistema...

Iako se čini kao uzbudljiv kreativni proces, pokretanje nove web stranice za hotel može biti težak zadatak. Krajnji rezultat mora sadržavati dobar balans slika i vizuala, kvalitetno osmišljenog sistema e-trgovine i najnovijih tehnologija.

Web stranica mora djelovati kao učinkovit alat za rezervacije, a ona ne služi samo za natjecanje s konkurencijom, već i s online putničkim agencijama.

U nastavku ćemo predstaviti koristan vodič za dizajn web stranice hotela koji je sastavio portal eHotelier.

1. Ispričajte priču

Najuspješnije web stranice za putovanja prezentiraju odredište u okviru zanimljive priče. Bilo da se radi o urbanoj oazi ili otočnom raju, osobnost smještaja dolazi do izražaja. Kako biste ostali vjerni vrijednostima vašeg branda, odlučite se za zanimljiv dizajn web stranice koja služi kao autentičan prikaz vašeg smještaja.

Neka budući gosti osjete kako bi im bilo na vašem imanju. Impresivni videozapisi i kvalitetne fotografije stvaraju doživljaj. Investiranje u sadržaj će se zasigurno isplatiti.

Sadržaj koji ističe emocije uvijek je zanimljiviji. Naslovi poput „iskusite istinske mediteranske okuse“ puno bolje prolaze od onih poput „specijaliteti od plodova mora“. Neka sadržaj bude privlačan – „uronite u luksuz“ ili „doživite čarobne trenutke“.

2. Izravna rezervacija

Suočeni s velikom konkurencijom i većim provizijama, hoteli su na misiji usavršavanja svojih strategija izravnih rezervacija. Najmoćniji alat u njihovom arsenalu je pametno dizajnirana web stranica s jasnom navigacijom i besprijekornim procesom rezervacije.

Najbolje dizajnerske prakse nam pokazuju kako panel za rezervacije uvijek mora biti vidljiv. Obavještavanje o prednostima izravnih rezervacija i poruke poput „garantirano najbolje cijene“ ili „besplatan Wi-fi“ privlače klijente.

Osim panela za rezervacije na početnoj stranici, pogodnosti izravne rezervacije moraju biti vidljive u svim ključnim područjima. Ponuda smještaja i stranica s posebnim pogodnostima obično su najgledanije sekcije na bilo kojoj web stranici – upotreba izravnih „call-to-action“ poruka na njima je presudna.

3. Iskustvo na mobilnim uređajima

S obzirom na to da korištenje mobilnih telefona polako pretiče pregledavanje s računala, stavljanje mobilnog iskustva na prvo mjesto postaje apsolutno nužno. Fleksibilni formati web stranica detektiraju veličinu zaslona uređaja putem kojih ju posjetitelji pregledavaju, bilo radi li se o mobitelu, laptopu ili tabletu, te u skladu s time mijenjaju izgled web stranice.

Kako biste maksimizirali uspješnost rezervacija s mobilnih uređaja uvijek je najbolje težiti jednostavnosti. Gumbi koji potiču na akciju moraju uvijek biti u centru pozornosti, izbornici moraju biti kratki i jasni, a proces rezervacija što jednostavniji. S obzirom na to da korisnici na mobilnim uređajima navigiraju palcem ili prstom, ključne značajke moraju biti nadohvat ruke.

Imajte na umu da web stranica na mobilnim uređajima ne mora biti egzaktna kopija dizajna pregledavanog s računala. Za brže učitavanje ili bolje prilagođavanje na manje zaslone, neke značajke mogu biti izostavljene ili izmijenjene.

4. Mikro-interakcije

Mikro-interakcije su kratke reakcije ili odgovori koje korisnici primijete kada izvrše određenu radnju. Mogu se izraziti na mnoštvo načina poput zvukova ili animacija.

Interakcija s publikom stvara osjećaj kontrole – transformira pasivne korisnike u voljne sudionike. Ti vizualni ili zvučni znakovi čine korisnike svjesnijim svojih radnji na web stranici, a pritom im se skreće pozornost na određene značajke.

Pozdravljajući i oduševljavajući posjetitelje, mikro-interakcije također pružaju trenutnu povratnu informaciju te time stvaraju angažman korisnika.

5. Upečatljivi naslovi

Naslovi koji privlače pozornost ne samo da prenose važne informacije, već i postavljaju ton komunikacije web stranice. Koja je osobnost vašeg brenda? Klasična, zabavna ili ozbiljna? Pronađite savršen stil fonta koji će odgovarati osobnosti smještaja.

Posjetitelji često samo letimično pregledaju web stranicu, no upečatljivi naslovi i izjave mogu ih angažirati ili ih dulje zadržati te voditi prema ostalom sadržaju.

Uz tehnološku evoluciju, dizajneri danas imaju puno više slobode odabira neobičnog fonta bez ugrožavanja čitljivosti na manjim zaslonima.

6. Asimetrija i neispravan raspored

Izlaz van okvira tradicionalnih pravila dizajna može web stranici dati prepoznatljiv izgled. Ako predstavljate mladenački i živahan brend, razmislite o uvođenju koncepata van standardnih okvira.

Asimetrični izgled čini web stranicu dinamičnijom i uzbudljivijom. Posjetitelji će biti animirani i zaintrigirani te će duže ostati na njoj.

Neobične pozicije, višestruki slojevi, naglašene boje ili ilustracije samo su neki od mnoštva tehnika koje se mogu koristiti kako bi se stvorio jedinstveni vizualni prikaz.

7. Domišljati izbornici i navigacija

Mega izbornici se proširuju na panele duž stranice čime mogu odvesti na brojne poveznice unutar glavne web stranice. Idealni su za smještaje sa širom ponudom poput wellnessa, bazena, sala za vjenčanja i slično.

Navigacijski izbornik mora biti fiksiran (na primjer, na vrhu stranice) kako bi korisnicima omogućio jednostavnije prebacivanje stranica bez obzira gdje se nalazili, ali i kako bi panel za rezervacije bio uvijek vidljiv. Fiksirana navigacija potiče posjetitelje da ostanu dulje na web stranici te se time poveća ukupan broj prikaza.

Vertikalna navigacija može jednostavno prezentirati višestruke izbore što ju čini idealnom za ponudu smještaja i za stranice s posebnim ponudama. Ovaj dizajn daje trenutni prikaz svih dostupnih opcija te koncizno prikazuje sav sadržaj.

Izvor / foto: eHotelier; Song Saa

Vijesti: