Arriva i Cammeo udružili snage i stvorili novu dodanu vrijednost

Spajanje usluga i razna partnerstva u turizmu, s ciljem što kvalitetnije usluge i dodane vrijednosti za korisnike, a pogotovo u prijevozu s ciljem boljeg iskustva integriranog prijevoza, su trend...

Spajanje usluga i razna partnerstva u turizmu, s ciljem što kvalitetnije usluge i dodane vrijednosti za korisnike, a pogotovo u prijevozu s ciljem boljeg iskustva integriranog prijevoza, su trend u nazad par godina. Ili čak i imperativ kako bi se opstalo na tržištu, dobilo neku novu dimenziju usluge te kako bi udruženim snagama i cobrandingom, partneri došli do bolje pozicije na tržištu, a korisnici s kvalitetnijom uslugom.

Uber, Flixbus, NextBike, Spin City itd… samo su neki od odličnih partnerstva koji su udružili snage i tako korisnicima isporučili dodanu vrijednost.

Tako je u tom duhu na domaćoj prijevozničkoj sceni osvanulo novo partnerstvo. Naime, predstavnici Arrive Hrvatske i Taxi Cammea potpisali su ugovor o suradnji koja je, sudeći prema najavama, početak nove ere mobilnosti.

Iz obje kompanije poručuju kako su za putnike osigurali dodatne pogodnosti u obliku popusta i druge pogodnosti, a sve što putnici trebaju je opustiti se i uživati u putovanju. “Iznimno nas veseli što su Arriva i Cammeo, kao lideri u svojim domenama prijevoza, započeli suradnju za koju vjerujem kako će se u budućnosti proširiti, a sve na zadovoljstvo naših brojnih putnika kojima zajedno želimo pružiti najbolju, najsigurniju i najkvalitetniju uslugu” rekao je Vedran Tomičić, član Uprave Arriva Hrvatska.

Ovo partnerstvo je logično i ono najvažnije fokusirano je na korisnike tj. olakšava korisničkog iskustva što je ključno. Cammeom do autobusnog kolodvora i Arrive, kao i obrnuto.

Foto: Arriva

Partnerstvo putnicima Arrive koji će prvi puta koristiti Cammeo uslugu ostvaruju 20%, a postojeći korisnici 10% popusta. Popust ostvaruju i svi korisnici Taxi Cammeo mobilne aplikacije. Tako će oni koji će se prvi puta registrirati u Arriva Croatia aplikaciji dobiti 20% popusta na vožnju Arrivom, a postojeći korisnici ostvaruju 10 %.

“Potpisivanje ovog ugovora prvi je korak i svojevrsni ‘kamen temeljac’ suradnje koju ćemo u budućnosti dići na jednu sasvim novu razinu mobilnosti. Našim putnicima želimo pružiti samo najbolje, a u ovom slučaju to je usluga putovanja ‘od vrata do vrata’ u zajedničkoj režiji vodećeg regionalnog taksi prijevoznika i jednog od vodećih europskih autobusnih prijevoznika”rekao je Petar Dragić, izvršni direktor Taxi Cammea.

Koliki je potencijal spomenute suradnje govore i brojke. Naime, Arriva je u nazad par godina počela se rapidno širiti. Tako je prošle godine Arriva preuzela Panturist i Autotrans, a također imaju u planu preuzimanje i Autotroleja, čime bi Arriva ušla i na tržište gradskog prijevoza. Dakle, interes Cammeo grupe je svakako jasan, a to je povezivanje s najvećim autoprijevoznikom u segmentu prijevoza putnika u Hrvatskoj.

Također, Arriva je jedna od najvećih prijevozničkih kompanija u Europi koja posluje u 14 zemalja, zapošljava više od 60 000 djelatnika te realizira više od 2,4 milijarde putovanja godišnje.

S druge strane, Cammeo je vodeći regionalni taksi prijevoznik koji danas broji preko 1400 zaposlenih i 900 vozila, a dostupan je u 38 gradova u 4 države te godišnje preveze preko 12 milijuna putnika.

“Vjerujemo da su naši udruženi resursi, iskustvo, znanje i profesionalnost dobitna kombinacija koju će putnici prepoznati jer će im isti znatno olakšati put od polazišta do odredišta” dodaje Tomičić.

Osim kvalitete, iskustva i najpovoljnijih cijena, jedan od ‘aseva iz rukava’ ove suradnje svakako je i dostupnost koja jamči integrirani prijevoz na najvišoj razini. Dovoljno je samo spomenuti da je na razini Hrvatske Cammeo prisutan s 500 automobila u 25 gradova, a Arriva prometuje sa 600 autobusa, što jamči visoku kvalitetu putovanja i potpunu mobilnosti od polazišta do odredišta.

“Neslužbeni moto Taxi Cammea je da ‘prijevoz mora biti dostupan kao voda’, a upravo se ova suradnja naslanja na spomenutu nit vodilju. Cammeu je cilj za budućnost umrežiti sve gradove u Hrvatskoj te tako još više olakšati putovanje, a s partnerom poput Arrive dobivamo vrijednog saveznika s istim ciljem” naglasio je Petar Dragić.

Foto: Cammeo

Iz obje kompanije putnicima poručuju kako ih čeka novo i poboljšano iskustvo putovanja za vrijeme kojeg se samo trebaju opustiti i uživati, jer o svemu brinu Arriva i Cammeo. Jednostavna poruka, koja sasvim sigurno olakšava cijeli proces putovanja za putnike.

Kako bi ovakve suradnje tj. partnerstva uspjela, ključno je da se nadopunjuju, time stvore dodanu vrijednost i da se suradnja ne odnosi samo na neki bazični popust. Prodaj mi priču, a ne samo proizvod – je današnji temelj uspješnog poslovanja i brendiranja.

Također, svako partnerstvo donosi izazov za kvalitetnom suradnjom i ekstenzijom priče, a ne samo pukom formom. Ako partneri ne vjeruju u tu priču, sami je ne guraju i nadopunjuju, ili ako samo jedna strana vuče, onda je to osuđeno na propast.

Dvije glave su uvijek pametnije od jedne, pa tako i u poslovnom svijetu, sinergija i suradnja kroz dodanu vrijednost i cobranding stvara neke nove vrijednosti i prilike.

Naslovna fotografija: Pixabay.com




Vijesti: