Carwiz rent a car postao prvi hrvatski rent a car koji posluje na azijskom tržištu

Carwiz rent a car prije par dana postao prvi hrvatski rent a car koji posluje na azijskom tržištu. Potpisanim partnerstvom s Dangbo Air Servicesom, jednim od najvećih i najprofesionalnijih...

Carwiz rent a car prije par dana postao prvi hrvatski rent a car koji posluje na azijskom tržištu.

Potpisanim partnerstvom s Dangbo Air Servicesom, jednim od najvećih i najprofesionalnijih pružatelja zemaljskih usluga u Južnoj Koreji, postali smo prvi hrvatski rent-a-car koji prateći trendove prepoznaje vrijednost azijskog tržišta u razvoju globalnog turizma, ističe Krešimir Dobrilović, osnivač i direktor CARWIZ rent a cara.  

Partnerstvo omogućuje Carwizu direktno povezivanje s turistima iz Južne Koreje koji dolaze u Hrvatsku koristeći usluge Dangbo Air Servica, dok je Južno Korejski partner dobio kvalitetnog i pouzdanog partnera u Hrvatskoj, kao i šire kroz cijelu Carwiz franšiznu mrežu koja raste iz mjeseca u mjesec.

Broj dolazaka južnokorejskih turista u Hrvatsku je 2018., u odnosu na 2016., porastao za gotovo 21%.

Istraživanja Hrvatske turističke zajednice za 2018. ukazuju da je u Hrvatskoj boravilo gotovo 500 000 korejskih turista, a predviđa se da će i u 2019. Hrvatska zadržati pozitivan trend rasta dolazaka i noćenja južnokorejskih turista. 

Turisti iz azijskih zemalja najveći broj dolazaka bilježe u Zagrebu, Zadru, Splitu i Dubrovniku s intencijom posjećivanja destinacija poput Plitvičkih jezera i slapova Krke. U gotovo jednakoj mjeri nas posjećuju azijski turisti između 20 i 30 godina starosti, kao i oni koji pripadaju dobnoj skupini od 40 do 59 godina starosti.

Foto: Carwiz

Zahvaljujući modernom dizajnu, brand pozicioniranju, marketinškoj strategiji te visokokvalitetnoj usluzi, nametnuli smo se kao predvodnici inovativnih trendova u rent-a-car industriji. Tako smo prepoznali i zanimljivo tržište te ostvarili poslovnu suradnju, ističe Krešimir Dobrilović, osnivač i direktor CARWIZ rent a cara, te dodaje: „Izlazak na tržište Republike Koreje je korak temeljen na analizama i brojkama, stoga nam je drago da su partneri objeručke prihvatili naš prijedlog. Važno je istaknuti kako se tržište mijenja, jednako kao i navike južnokorejskih turista koji su posljednjih godina od turista koji isključivo koriste organizirane kružne ture, sve češće za turističke obilaske počeli putovati u vlastitom aranžmanu

Informatički vrlo dobro potkovani, turisti iz države u kojoj se nešto više od 90% stanovništva koristi internetom, svoje navike žele njegovati i na svojim putovanja. Potrebe turista su različite, stoga Carwiz u svojoj ponudi ima široku paletu dodatne opreme u automobilima čija je prosječna starost  šest mjeseci.

Južnokorejski turisti se u odnosu na europske prije svega razlikuju u tome što im je od iznimne važnosti starost vozila, kao i sva dodatna oprema – od GoPro kamere pa sve do WiFi-ja bez kojeg gotovo da ne mogu zamisliti život i putovanje. U odnosu na europske turiste, korejski su cjenovno manje osjetljivi i samim time  spremni su izdvojiti veći budžet kako bi na putovanju imali sve što im je potrebno za stvaranje nezaboravnog iskustva“, zaključio je Dobrilović.

Do danas su u Carwiz-u uspješno ostvarili plasman franšizne mreže na tržišta Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije, Albanije i St. Matreen s Karibskog Otočja.

Također, kako ističu iz Carwiz-a, trenutno se vode pregovori o franšiznoj suradnji s 20-ak rent a car kuća iz cijelog svijeta – između ostalog i s tržištima Poljske, Litve, Estonije, Rusije, Ukrajine, Italije, Malte, Kosova, Njemačke, a čak potencijalnim parnerima s američkog tržišta.

Povezana vijest:

CARWIZ POSTAO HRVATSKI TURISTIČKI IZVOZNI PROIZVOD! KROZ MODEL FRANŠIZE ŠIRE SE NA GLOBALNO TRŽIŠTE

Vijesti: