HrTurizam.hr edukacije: SADRŽAJ, A NE FORMA

SVE ŠTO SE MOGLO IZUMITI, IZUMLJENO JE  – izjavio je Charles H. Duell, ravnatelj Američkog ureda za patente davne 1899 godine.   Kako je samo bio u krivu. Razvoj...

SVE ŠTO SE MOGLO IZUMITI, IZUMLJENO JE  – izjavio je Charles H. Duell, ravnatelj Američkog ureda za patente davne 1899 godine.

 

Kako je samo bio u krivu.

Razvoj novih tehnologija i novih trendova su kao nikada u povijesti sve brži i brži, te sukladno tome direktno utječu na poslovanje. Pogotovo u turizmu koji je oduvijek bio i uvijek će biti prvi koji ih prihvaća i na koji najviše utječu sve nove promijene. Cjeloživotno učenje više nije pitanje želje pojedinca, nego potrebe poslovanja kako bi bili konkurentni i opstali na turističkom tržištu.

Upravo s tim ciljem, predstavljamo Vam seriju edukacija, koja je okupila osobe s praktičnim znanjem, velikim iskustvom, te u konačnici koja se fokusira na sadržaj, a ne na formu.

Prilog: PONUDA HRTURIZAM.HR EDUKACIJE 

Predavači:

Morena Milevoj, IRTA

Tvrtka:IRTA , ISTRA INSPIRIT

Morena Milevoj je dugogodišnja koordinatorica marketinga i PR-a jedne od najboljih svjtskih turističkih priča u turizmu – Istra Inspirit.

Istra Inspirit je višestruko nagrađivani projekt doživljajnog turizma koji obogaćuje kulturno-turističku ponudu poluotoka oživljavanjem povijesnih događaja na autentičnim lokacijama, kroz uprizorene istarske legende i mitove. Istra Inspirit kao primjer dobre prakse kreativnog i inovativnog oblika turizma naglasak stavlja na valorizaciju neiskorištenih postojećih resursa kulturne i povijesne baštine u destinaciji te pronalaženje inovativnih načina uključivanja različitih dionika u turizmu zbog stvaranja turističkih paketa i novih turističkih proizvoda.

Dragana Lucija Ratković Aydemir, MUZE

Tvrtka: MUZE

Luč, baklja, svjetiljka – to je simbol Dragane Lucije, utemeljiteljice i direktorice Muza kojeg ne treba dodatno objašnjavati. No, donositi svjetlo ili ga usmjeravati prema onim tamnijim i manje poznatim dijelovima života i baštine nije uvijek lagano, traži se u tom poslu znanja, vještine, entuzijazma i hrabrosti. Sve te odlike Dragana Lucija uspjela je objediniti i na njima ustrajati kad je 2005. godine pokrenula Muze.

Do njih nije stigla ni slučajno ni lako: po završetku legendarne zagrebačke «kulture» (Obrazovni centar za kulturu i umjetnost), upisala je  studij komparativne književnosti i povijesti umjetnosti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Zapošljava se u tadašnjem Zavodu za zaštitu spomenika kulture Ministarstva kulture u Zagrebu, a potom i u Poreču, gdje do 2004. godine radi na poslovima zaštite kulturne baštine. Godine 1997. nagrađena je stipendijom UNESCO-a za stručno usavršavanje u području konzervacije i restauracije kulturnih dobara u Poljskoj.

Godine 2003., nakon uspješnog postavljanja stalne izložbe sakralne baštine u rovinjskom Franjevačkom samostanu,  Grad Rovinj ju angažira na projektu «Kuća o batani/Casa della batana», kojega uspješno vodi sve do 2013. Taj je projekt bio prekretnicom u njezinom radu i poslužio je kao case study na stručnom usavršavanju u organizaciji Fondacije Marcel Hicter iz Bruxellesa. U ovom europskom programu edukacije godine 2005. stječe Europsku diplomu za upravljanje u kulturi i kulturnom turizmu i osniva prvu specijaliziranu butik tvrtku za upravljanje projektima u kulturi i turizmu u Hrvatskoj.

Godine 2009. izabrana je za predsjednicu Asocijacije pomorskih muzeja Mediterana (AMMM) sa sjedištem u Barceloni (četverogodišnji mandat), a od 2010. UNDP Hrvatske angažira je kao stručnu savjetnicu za ekomuzeje u projektu Coast. Od 2012. upravlja projektom interpretacije i prezentacije prirode za 30 investicija mreže nacionalnih parkova, parkova prirode i zaštićenih područja RH u području interpretacije i prezentacije baštine.

Članica je raznih strukovnih udruženja poput Interpret Europe, AMMM, ICOM, ORACLE i EMH.

Vice Božić, Digitalna agencija GoAds

Tvrtka: GoAds

GoAds je nezavisna digitalna agencija osnovana 2014. godine, sa sjedištem u Tehnološkom parku u Vinkovcima.

Zahvaljujući uskom području specijalizacije i vrhunskim rezultatima koje ostvarujemo, te “data-driven” pristupu svemu što radimo, u kratkom roku smo prepoznati kao jedna od vodećih Google AdWords agencija u Adriatics regiji.

Od osnutka do danas, vodili smo preko 200 Google AdWords kampanja za vodeće domaće i inozemne klijente, educirali brojne polaznike naših otvorenih i in-house seminara, organizirali prvi regionalni Google AdWords i Google Analytics Meetup, te dijelili znanje na stručnim konferencijama i predavanjima.

Kao certificirana Google partners agencija, našim klijentima pružamo slijedeće usluge: planiranje, implementacija i optimizacija Google Adwords i YouTube kampanja, analiza uspješnosti web stranica i kampanja putem Google Analyticsa, Google AdWords i Google Analytics seminare i konzalting. Također surađujemo sa domaćim i inozemnim marketinškim agencijama, PR agencijama i web studijima koji nas po potrebi angažiraju za vođenje kampanja, edukaciju ili savjetovanje.

Dr.sc. Marinela Dropulić Ružić, RECC

Tvrka: RECC

Desetogodišnje iskustvo u znanosti u području turizma i upravljanja i razvoja ljudskih potencijala stavlja u funkciju razvoja pojedinca, organizacije, struke i društva.

Analitičnost, objektivnost, metodološka strogoća te sistematizirano i argumentirano prikupljanje činjenica elementi su na kojima temelji istraživanja i analize koji za organizacije predstavljaju kvalitetan dijagnostički alat. Radila je na 11 inozemnih i domaćih znanstvenih i stručnih projekata u turizmu, objavila 15 znanstvenih radova,te je kao autorica na 3 knjige i autorica priručnika “Što ako mladi žele raditi u turizmu?“.

Kolumnistica je portala Hrturizam.hr, a prije znanstvene karijere radno iskustvo stjecala je u hotelskim poduzećima i ugostiteljstvu u Hrvatskoj i SAD-u te u agenciji za posredovanje pri zapošljavanju. Misija joj je znanstveno potvrđena znanja i činjenice staviti u funkciju osobnog i profesionalnog razvoja i pojedinca i kolektiva.

Nedo Pinezić, Quanarius

Tvrtka: Quanarius d.o.o.

Prvi čovjek obiteljskog turizma u Hrvatskoj, dugogodišnji predsjednik Zajednice obiteljskog smještaja pri HGK, nositelj obiteljske tradicije u turizmu kao pripadnik treće generacije, ambasador hrvatskog turizma i još mnogo toga – sve je to Nedeljko Pinezić. Obiteljski smještaj je puno više od najma smještaja, a koji su sve izazovi, potencijali i budućnost saznajte iz prve ruke od prvog stupa obrane obiteljskog smještaja. 

Tomislav Perko

Blog: Tomislav Perko 

Putopisno predavanje hrvatskog putnika, putopisca, blogera, predavača Tomislava Petka koje će nam dati odgovore zašto ljudi putuju i koji su motivi putovanja.

“Do 2008. godine bio sam broker. Odijelo, kravata, i te fore.

Onda je došla financijska kriza, s kojom je otišla moja karijera, novac, i lagodan život na kojeg sam bio naviknuo. I tada sam se odlučio na nesvakidašnji potez – krenuo sam putovati. Van svake logike, bez podrške obitelji, gotovo bez prebijene pare u džepu. I počeo sam pisati o tome. Par godina kasnije, krećem na tisućudnevni put oko svijeta.

Nakon okosvijetnog puta, vraćam se kući, izdajem knjigu “1000 dana proljeća” i službeno postajem pisac. Bio sam i na Novom Zelandu, Baliju, a nedavno sam izdao i svoju drugu knjigu – “1000 dana ljeta”. Smisao života sam tražio na nekim od mojih putovanja – posjetio sam preko 40 zemalja, odstopirao preko 50.000 kilometara, i sve to s budžetom od 50-ak kuna dnevno. Još uvijek nisam pronašao smisao, ali uživam u potrazi.” Tomislav Perko

Martina Rumin, Mail Plus Adria

Tvrtka: MailPlus Ardria

MailPlus d.o.o. je brzorastući pružatelj email marketing usluga. S mladim timom, naporno radimo na razvoju naše email marketing platforme i usluga email marketinga. Otvorena i neformalna radna okolina u kojoj se radi s puno entuzijazma za naše partnere i korisnike koji su profesionalci, baš kao i mi. U odjelu za podršku i razvoj MailPlusa nudimo svakodnevnu potporu našim klijentima i partnerima s pitanjima vezanima za email marketing. U našoj organizaciji, odjel za podršku igra važnu ulogu.

Kao email stručnjak na prvoj ste liniji podrške, kao i prva točka kontakta s klijentima i partnerima u prodajnim i edukacijskim aktivnostima. Vrijedan ste izvor informacija jer Vi kreirate sliku kako klijenti i partneri doživljavaju proizvode i uslugu MailPlusa.

Ilija Brajković, Agencija Kontra

Tvrtka: Kontra

Ilija Brajković je godinama aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih osam godina se aktivno posvetio digitalnom marketingu. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas je partner u digitalnoj agenciji Kontra gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Suzukija i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, uvijek među najbolje ocjenjenim predavačima.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN