Grad Vrgorac stavio u funkciju digitalnu tržnicu domaćih poljoprivrednih proizvoda

Grad Vrgorac stavlja u potpunu funkciju digitalnu tržnicu domaćih poljoprivrednih proizvoda koja će biti dostupna u cijeloj Hrvatskoj s ciljem povezivanja kupaca i domaćih proizvođača. Naime, početkom ožujka grad...

Grad Vrgorac stavlja u potpunu funkciju digitalnu tržnicu domaćih poljoprivrednih proizvoda koja će biti dostupna u cijeloj Hrvatskoj s ciljem povezivanja kupaca i domaćih proizvođača.

Naime, početkom ožujka grad Vrgorac predstavio je jedinstvenu oznaku “Vrgorac quality” s ciljem diferencijacija vrgorskih proizvoda od konkurencije, podizanje i zadržavanje kvalitete proizvoda te poticanje prodaje na lokalnom, regionalnom i nacionalnom tržištu.

Također, tom prilikom je najavljena i digitalna tržnica domaćih poljoprivrednih proizvoda s podrućja Vrgorca, a sada su sukladno cijeloj izvanrednoj situaciji ubrzali razvoj i pustili je online.

Na digitalnoj tržnici Misli globalno, kupuj lokalno mogu se naći proizvodi iz lokalnih OPG-a s područja grada Vrgorca. Uz opis svakog OPG-a, može se i direktno kontaktirati svakog malog proizvođača.

Jedan od glavnih ciljeva projekta je prezentacija domaćih proizvoda lokalnih proizvođača voća, povrća, meda, maslinova ulja, mesa te prerađevina poput pekmeza, vina, likera i sličnih proizvoda mahom iz proizvodnje lokalnih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i obrta domaćim/lokalnim kupcima i kupcima s područja Makarske rivijere, a objedinjavanjem raspoloživih proizvoda i količina pod okriljem web stranice i android aplikacije, želi se zajednički nastupiti na širem tržištu.

Na području Grada Vrgorca izrazito je razvijena poljoprivredna proizvodnja, a najvažniji proizvodi su jagode, pršut, vino, breskve, nektarine, grožđe, stolno grožđe, povrće i med. Među vodećim smo područjima u Hrvatskoj po vinovoj lozi, pršutima, jagodama, stolnom grožđu. Jedan od načina da se poveća međusobna poznatost i vrijednost tih proizvoda je stvaranje prepoznatljivog branda. Pozivam sve poljoprivrednike s područja Vrgorca da se upišu i dostave podatke o svojim količinama. Time ćemo omogućiti svakom građaninu Hrvatske koji želi kupiti domaće proizvode da može doći do vaših kontakata” istaknuo je Ante Pranić, gradonačelnik grada Vrgorca te dodao kako je u Vrgorcu aktivno preko 450 OPG-ova.

U tu svrhu, izrađena je mobilna aplikacija „Misli globalno, kupuj lokalno“, unutar koje su objedinjeni lokalni proizvođači voća i povrća, kao i količine njihovih proizvoda kojima raspolažu.

Putem aplikacije možete jednostavno pronaći domaće OPG proizvode te kontaktirati direktno lokalne OPG djelatnike i napraviti narudžbu.

U sklopu oznake “Vrgorac Quality” odabran je i službeni slogan – “Iz srca Vrgorca, naše domaće.”

U cijeli projekt Vrgorac je krenuo u travnju 2019.godine u suradnji s četiri poljoprivredne udruge koje ukupljaju preko 450 OPG-ova, a predstavljen je svim poljoprivrednim proizvođačima. 

Klasteri, povezivanje, standard kvalitete, brendiranje – ovo je jedini pravi korak ka razvoju poljoprivrede i sutra spajanju s turizmom. Bravo za Vrgorac, rastu i razviju se oni koji se bave tržišnim razvojem.

Povezane vijesti: