Hedonizam je na istoku – nova kampanja TZ Osječko-baranjske županije

Nakon fenomenalne kampanje i koncepta #HeadOnEast u sklopu Dana hrvatskog turizma u Slavoniji, TZ Osječko – baranjske županija nastavlja u istom tonu s novom kampanjom nazivom Hedonizam je na...

Nakon fenomenalne kampanje i koncepta #HeadOnEast u sklopu Dana hrvatskog turizma u Slavoniji, TZ Osječko – baranjske županija nastavlja u istom tonu s novom kampanjom nazivom Hedonizam je na istoku! koristeći poznate hashtagove #HeadOnEastCroatia #VisitSlavonijaBaranja.

Cilj kampanje je u suradnji s lokalnim turističkim djelatnicima pozvati sve na obilazak istoka Hrvatske i dodano se pozicionirati na tržištu, jer znamo kako će upravo kontinentalni i ruralni turizam ove godine biti posebno tražen.

Za vrijeme mirovanja turističkih, ugostiteljskih i drugih gospodarskih aktivnosti zbog pandemije virusa COVID-19, Turistička zajednica Osječko-baranjske županije osmislila je kampanju pod radnim nazivom SLAVONIJA-20, u kojoj su glavni akteri ljudi koji nude turističke doživljaje na istoku Hrvatske, ali ih ujedno ih i sami žive svaki dan.

Glavni akteri kampanje su ljudi koji nude turističke doživljaje na istoku Hrvatske, ali ih ujedno ih i sami žive svaki dan.

7 ambasadora istoka

Ukupno je snimljeno sedam filmova, a koji će se promoivrati putem društvenih mreža. Tako kroz video klipove / filmove u vlastitoj režiji „ambasadori“ destinacije poput Tomice Đukića, chefa Hotela Osijek i Hrvatske nogometne reprezentacije, gimnastičara svjetske klase Roberta Seligmana ili djelatnika Parka prirode Kopački rit, predstavljaju kako provode svoje vrijeme do ponovne posjete gostiju.

Vladimir Škrobo-Bajo poziva goste na Čvarak fest u Baranji i objašnjava zašto čvarak od crne slavonske svinje nije crn, Tomislav Žajdlik iz Državne ergele Đakovo pokazuje kakva je privilegija raditi posao koji uključuje maženje ždrijebeta lipicanca, a turistički bloger Mario Jukić otkriva ljepotu riječnih plaža uz Dunav i Dravu.

Poseban doživljaj života u skladu s prirodom predstavio je poznati fotograf Mario Romulić koji je svoju novu strast otkrio u proizvodnje domaće hrane i harmoniji koji nudi zeleni prostor.

Svi oni pozivaju na otkrivanje istinskog hedonizma koji nudi Slavonija i Baranja. Poznato je da Slavonci i Baranjci goste daruju najvrjednijim darovima – iskrenim osmijehom i toplom dobrodošlicom.

Domaćini ovdje postaju i ostaju prijatelji. Zauzvrat, gosti vrlo brzo počinju „divaniti“ o lokalnim okusima, mirisima i bojama, o šarmantno usporenom ritmu svakog pojedinačnog užitka, o začuđujućoj suigri tradicionalnog i modernog. Stoga put pod noge, smjer ka istoku Hrvatske u susret hedonizmu” ističu iz TZ Osječko-baranjske županije.

Svih sedam kratkih filmova pogledajte na #HeadOnEast

Dok se neki drže statusa quo i ova kriza im je dala tako odličan izgovor, jer naime novaca nema, ipak neke turističke zajednice su iskočile i pokazale kako je potrebno samo malo volje i truda. Za ove video materijale nije bio potreban budžet, jer su ih sudionici sami snimili, no bila je potrebna proaktivna reakcija TZ Osječko-baranjske županije da im predstavi koncept i ideju, te ih pozove da se uključe. I eto, s nula kuna, nastala je nova “gerila” kampanja. Naravno, potrebno je imati povjerenje lokalne struke i kredibilitet koji se gradi godinama, kroz komunikaciju i sve druge projekte.

Također, odlično je što je koncept #HeadOnEast ostaje za stalno, a koji će se naravno samo nadograđivati, kao što je i ova kampanja.

Hedonizam je na istoku.

Povezane vijesti: