HTZ objavio kalendar blagdana i praznika na emitivnim tržištima 2017.

Svi turistički djelatnici Hrvatske neosporno će se suglasiti kako je ključ daljnjeg „turističkog uspjeha“ naše zemlje, bilo da govorimo o produžetku sezone ili povećanju prosječne zarade od turizma, adekvatno...

Svi turistički djelatnici Hrvatske neosporno će se suglasiti kako je ključ daljnjeg „turističkog uspjeha“ naše zemlje, bilo da govorimo o produžetku sezone ili povećanju prosječne zarade od turizma, adekvatno ulaganje u razvitak turističke infrastrukture, sadržaja i ponude, s ciljem optimizacije odnosa „vrijednosti za novac“ koja je, sukladno svim istraživanjima, presudna za odabir destinacije, tj. daljnje pozitivne preporuke zadovoljnih gostiju ističu iz Hrvatske turističke zajednice.

U takvom kontekstu, jednu od osnovnih mjera poboljšanja svih „turističkih pokazatelja“ zasigurno predstavlja rast prometa u mjesecima pred i posezone, gdje promidžba može odigrati značajnu ulogu, no još veći pomaci mogu biti postignuti ukoliko je „opća promidžba“ popraćena adekvatnim ponudama konkretnih, cjenovno atraktivnih programa. „Kako bismo poslovnim subjektima u turizmu pomogli u planiranju takvih posebnih ponuda, koje je moguće ponuditi partnerima na tržištima (organizatorima putovanja i agentima), ali i individualnim klijentima, izrađen je kalendar državnih praznika/blagdana/školskih praznika za 23 značajnija tržišta za koja je moguće pripremiti programe prilagođene razdoblju u kojem postoji potencijal za putovanja u inozemstvo. „ javljaju iz HTZ te dodaju kako će se kalendar redovito osvježavati

Kalendar je sačinjen u formi Excel „radne knjige“ – početna „radna mapa“ donosi zbirni grafički prikaz blagdana i praznika na svim obrađenim tržištima, naredna „radna mapa“ donosi legendu, tj. pojašnjenje zbirnog grafičkog prikaza, dok naredne „radne mape“ donose detaljnu razradu za svako od tržišta.

Dokument Kalendar praznika i blagdana na emitivnim tržištima 2017. godine dostupan je OVDJE

Povezane vijesti: