Investirati u Hrvatskoj – ludost ili mazohizam?

Prošle godine uspješno je obavljen prvi hrvatski komercijalni let hidroavionima, a nakon priprema koje su trajale duže od 13 godina! Tog povijesnog dana, 27.kolovoza 2015. godine, prvi puta aviolinijom...

Prošle godine uspješno je obavljen prvi hrvatski komercijalni let hidroavionima, a nakon priprema koje su trajale duže od 13 godina! Tog povijesnog dana, 27.kolovoza 2015. godine, prvi puta aviolinijom su povezana dva hrvatska Jadranska grada, Resnik i Hvar.
Jedna od najboljih hrvatskih turističkih priča i investicija vrijedna je 25 preko milijuna eura, a do 2017. godine namjerava se uložiti još 20 milijuna. Danas, nakon godinu dana, European Coastal Airlines (ECA) povezuje Pescaru, Anconu, Resnik, Split, Jelsu, Lastovo, Velu Luku, Rab, Pulu, Mali Lošinj i Zagreb. U planu je povezivanje Opatije, Zadara, Rijeke, Visa, Korčule, Mljeta, Malog Lošinja, Šibenika, Venecije i Dubrovnika, a sve u duhu slogana tvrtke „We connect Croatia“ .

Upravo zadnji na listi, grad Dubrovnik, koji je trebao biti povezan ove godine, nažalost ipak neće biti. Razlog? Klasična Hrvatska priča – hrvatska administracija, bahatosti raznih državnih službenika i naravno apsolutna nebriga lokalnih političara. Naime, nakon pet godine od prvog zahtjeva i slanja raznih upita, još uvijek nema nikakvog predloženog rješenja za lokaciju hidroavionskog pristaništa u luci Gruž, niti od državne Lučke uprave Dubrovnik, niti od Županijske lučke uprave Dubrovnik, kao ni grada ili županije.
Kako ističu iz tvrtke ECA, upravna tijela lučkih uprava, Grada Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije nažalost ne znaju ili ne žele implementirati zakonske propise u korist poboljšanja prometne povezanosti Dubrovnika i otvaranja novih radnih mjesta.

Zemlja apsurda u pravom smislu – tko je tu lud? Zašto nitko ne odgovara na ove propuste? Zar mi ne želimo strane investitore u Hrvatskoj? Želimo li mi turizam uopće? Kako je moguće da u zemlji koja toliko želi nove investicije i povećati zaposlenost nema konkretnog odgovora nakon pet godina?

Predlažem da se zaustavi gradnja autoceste prema Dubrovniku kao i gradnja Pelješkog mosta, jer očito je kako lokalni političari ne žele biti povezani s ostatkom Hrvatske. Onda se pitamo zašto većina investicija u turizamu odlazi u Istru? Iskreno, pitam se tko je više uopće lud investirati u Hrvatskoj, a pogotovo strani investitori. Investirati u Hrvatskoj ulazi u domenu: Ludost ili mazohizam.

eca
Obavijest za medije iz tvrtke ECA u cijelosti možete pročitati  ovdje

Povezane vijesti: