Jednostavan primjer kako se direktno podiže kvaliteta destinacije u obiteljskom smještaju

Odličan jednostavan primjer kako se direktno utječe na podizanje kvaliete destinacije i obiteljskog smještaja dolazi nam iz Rovinja. Znamo koliko je komunikacija važna u turizmu, a pogotovo u obiteljskom...

Odličan jednostavan primjer kako se direktno utječe na podizanje kvaliete destinacije i obiteljskog smještaja dolazi nam iz Rovinja.

Znamo koliko je komunikacija važna u turizmu, a pogotovo u obiteljskom smještaju gdje se upravo domaćini pretvaraju u ambasadore našeg turizma te ono najvažnije obilježje i ono što razlikuje domaćine od iznajmljivača, je upravo komunikacija i odnos prema gostu. Domaćini u obiteljskom smještaju dočekaju goste, druže se s njima, daju savjete te imaju drugačiji odnos s gostima, nego klasični iznajmljivači koji samo daju ključ i vide goste za sedam dana kada odlaze.

Naime, Turistička zajednica grada Rovinja-Rovigno u suradnji s Pučkim otvorenim učilištem Grada Rovinja-Rovigno organizirala je tečajeve stranih jezika (talijanski, njemački i engleski jezik) prilagođene poslovima privatnog smještaja za rovinjske građane – fizičke osobe, koji su registrirani kao pružatelji ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu kako bi se osigurala bolja, efikasnija i kvalitetnija komunikacija s potencijalnim gostima.

Kotizacija tečaja u trajanju od 30 nastavnih sati bila je 200,00 kuna po polazniku dok je preostali iznos do punog troška podmirila Turistička zajednica. Tečajeve je uspješno polagalo i završilo četrdeset osoba, a cilj edukacije je podizanje kvalitete rada s gostima i njihovo zadovoljstvo te bolji turistički rezultati.

Naravno, osnova je engleski jezik, a drugi jezici sukladno dolascima u turističku destinaciju ili strateškom razvoju prema nekom novom tržištu.

Jednostavno, efikasno i bez puno pametovanja. Tako se dugoročno podiže kvaliteta cijele destinacije, jer osim što domaćini mogu kvalitetnije komunicirati s gostima, mogu i preporučiti najbolja mjesta.

Jedino bih dodao, kako bi ovakve akcije se trebale vezati uz domaćine u obiteljskom smještaju koji su u nekoj oznaci kvalitete. U Istri imamo Domus Bonus oznaku kvalitete obiteljskog smještaja, koja je prema podacima TZ Istre u fazi poboljšanja te je u pripremi nova strategija brenda.

Dakle, svaka turistička zajednica ima resurse i može organizirati besplatni tečaj za svoje domaćine u obiteljskom smještaju, naravno samo ako im je stalo do kvalitete i strateškog razvoja. To su osnove i prvi koraci, bez imalo pametovanja, no opet rijetka pojava u našim destinacijama.

Koliko god zna biti zabavno gledati kako dvoje ljudi koji ne pričaju isti jezik se rukama i nogama pokušavaju razumjeti, ipak nemojte se glasati kao galeb s naslovnice, pričajte sa svojim gostima da vas razumiju. Znanje jezika, barem engleskog jezika, je prvi preduvjet za turizam.

Možda nam se onda ne bi događale ovakve stvari kao dolje u prilogu, gdje se sramotimo. Na slici koju je objavila Facebook stranica Megatroll Split, prema njihovim navodima, nastala je na splitskom aerodromu, a prikazuje vozača koji čeka gosta s imenom Kind Regards.

Vozač koji čeka goste u zračnoj luci Split, očito je samo prepisao zadnji dio maila koji mu se očito činio kao ime i prezime gosta koji će sletjeti u Split i kojeg treba pokupiti u zračnoj luci.

Izvor: FB Megatroll Split

Svaki komentar je suvišan…

Turistička zajednica grada Rovinja preselila u novi prostor

Nakon više desetljeća poslovanja na lokaciji Obale Pina Budicina, Turistička zajednica grada Rovinja-Rovigno preselila je u nove prostore, na adresi Trg na mostu 2 (kod Muzeja Grada Rovinja-Rovigno).

Dosadašnju lokaciju rovinjska turistička zajednica zamijenila je novouređenim i modernim uredom i prostranim atraktivnim informacijskim punktom koji se sastoji od recepcijskog djela i izložbenog prostora u kojem su izloženi svi promotivni materijali destinacije na slobodan izbor gostima, izstiču iz TZG Rovinja te dodaju:

Foto: TZG Rovinj

“Nova lokacija ureda posebna je budući da je u prošlosti na tom mjestu most spajao otok sa kopnom, a ostaci starih gradskih zidina sada su dio prostora u kojem se nalazi novi ured Turističke zajednice. Atraktivnost najfrekventnije lokacije definira i činjenica da se šest ulica i dva trga spajaju na Trgu na mostu, čime će ured biti dostupniji brojnim gostima i građanima.”

Design i uređenje potpisuje arhitekt i designer interijera Antonio Balzareno iz pulskog studija Fabrika d.o.o. koji je svijetao i prozračan  prostor uredio prirodnim materijalima i ukrasio starim povijesnim fotografijama Rovinja.

Naslovna fotografija: Pixabay.com

Vijesti: