Kampanja “Odmor nikada bliže” novi projekt Zagrebačke županije

Sve razvijenija i kvalitetnija vinska scena jedan je od glavnih turističkih, ali i gospodarstvenih aduta Zagrebačke županije. Upravo kroz eno-gastro turističke sadržaje TZ Zagrebačke županije vidi svoju priliku u...

Sve razvijenija i kvalitetnija vinska scena jedan je od glavnih turističkih, ali i gospodarstvenih aduta Zagrebačke županije.

Upravo kroz eno-gastro turističke sadržaje TZ Zagrebačke županije vidi svoju priliku u pozicioniranju kao idealne vikend destinacija za stanovnike Zagreba kao primarnog tržišta. Zeleni zagrebački prsten je idealan kao bijeg iz gradske gužve i stresa, a koji nudi puno kvalitetnih sadržaja, i to sve na pola sata od centra našeg glavnog grada.

Inače, vinogradi Zagrebačke županije pripadaju vinskoj regiji Bregovita Hrvatska. Pet vinogorja (samoborsko, plešivičko-okićko, svetojansko-slavetičko, krašičko i ozaljsko-vivodinsko), skladno povezanih klimom i tlom čine je jednom od najslikovitijih i najljepših vinogradarskih podregija u Hrvatskoj.

Među najuspješnijim projektima posebno se izdvajaju županijske robne marke – poput Kraljevine Zeline i Portugizca Plešivice. Tu su i tri vinske ceste – Samoborska, Plešivička i Zelinska, dok se u Ivanićgradskom kraju koji graniči s Moslavinom, nalazi “Zemlja škrleta”.

Raznolikost ponude i stilova lokalnih vinogorja predstavlja veliko bogatstvo, no vinari su svjesni da su najjači kad su složni i udruženi. Ovaj dio Bregovite Hrvatske često je u sjeni razvikanijih i turistički naprednijih vinskih regija Hrvatske, pa nije naodmet podsjetiti stanovnike Zagreba da ne moraju ići daleko u potrazi za vrhunskim vinima. 

Upravo na tome, kroz promociju i jednu svoju priču, TZ Zagrebačka županije krenula je aktivno promovirati i razvijati svoju vinsku priču, ali pandemija koronavirusa zaustavila ili prolongirala je planirane kampanje i projekte.

No, kako je kriza i prilika, tako je prije mjesec dana, još dok su svi pratili tijek razvoja epidemije iz dana u dan, TZ Zagrebačke županije u suradnji s poznatom lokalnim vinarima pokrenula pozitivnu lavinu kroz “nagradnu igru” na svojoj službenoj Facebook stranici u kojoj su sudionici dobiti priliku osvojiti bocu za uskršnji stol. U tom trenutku gdje je sve bilo sivo i negativno, jedan mala akcija izazvala je lavinu pozitive i odličnu reakciju kako vinara, tako i pratitelja na društvenim mrežama.

Kampanja “Odmor nikada bliže”

Smatram kako je u budućnosti svakako nužna intenzivnija suradnja između proizvođača i onih koji gotove proizvode nude gostima. Dapače, to bi trebao biti imperativ.” naglašava Ivana Alilović, direktorica TZ Zagrebačke županije te dodaje kako upravo s tim ciljem uskoro kreće kampanja “Odmor nikada bliže”.

U sklopu kampanje “Odmor nikada bliže” koja će se tek provoditi, cilj nam je promovirati vinske ceste, kvalitetu lokalnih proizvoda od naših OPG-a kao i ruralni smještaj. Naglasak je upravo na multisektorskom povezivanju i pokazati kako je ipak moguće stvoriti lanac vrijednosti u turizmu.” zaključuje Alilović.

Kao prva aktivnost prije početka kampanje objavljen je video s četvero lokalnih vinara iz Plešivice, Moslavine i Zeline, a u kojem su se sami vinari obratili iz svog prirodnog okruženja i pozvali goste da upoznaju njihove priče kroz njihovo vino.

Sezona proljeća i toplih dana inače je doba kad potražnja za vinima raste, a tržište se puni svježim berbama. No u ovim teškim i nesigurnim vremenima nikome neće biti lako pa zato podrška malim lokalnim proizvođačima znači više nego ikada.

Iako smo turistička zemlja, nažalost vrlo malo koristimo resurse kontinentalnog i ruralnog dijela. Sada je prilika da upoznate Lijepu i našu zelenu Hrvatsku.

Povezane vijesti: