Lonely Planet uvrstio Istru među 10 najboljih destinacija Europe u 2019. godini

Lonely Planet jedan je od najpopularnijih turističkih portala i izdavača turističkih vodiča na svijetu odabrao je Istru kao jednu od 10 najboljih destinacija Europe u 2019. godini. Ova čuvena medijska kuća i...

Lonely Planet jedan je od najpopularnijih turističkih portala i izdavača turističkih vodiča na svijetu odabrao je Istru kao jednu od 10 najboljih destinacija Europe u 2019. godini.

Ova čuvena medijska kuća i omiljeno štivo kojem vjeruju brojni turisti na svojim putovanjima, sedmu godinu zaredom sastavlja referentni popis Best in Europe koji sadrži deset prioritetnih destinacija Europe koje bi upravo sada trebale biti na radaru svjetskih putnika, a u odabranom i elitnom društvu destinacija Europe našla se i Istra koja je zaradila prestižno priznanje Best in Europe 2019.

Glavni urednik Lonely Planeta, Tom Hall, istaknuo je da „ Best in Europe 2019″ prikazuje europska odredišta koja vrijedi uvrstiti u svoj plan putovanja. „Istra nudi poznatu gourmet ponudu (uključujući vrhunske bijele tartufe i divlje šparoge) uz povijesni šarm. Dok poznata obala ljeti vrvi, unutrašnjost poluotoka nudi priliku za upoznavanje srednjovjekovnih gradića na brežuljcima te uživanje u valovitim vinogradima i slikovitim maslinicima.“

Proces odabira najboljih destinacija i putovanja uključuje tim stručnjaka i članovaLonely Planet zajednice, koji kroz cijeli niz strogih kriterija odabiru najbolje odnajboljih u različitim kategorijama. Istra je odabrana kao jedna od 10 najboljih destinacija Europe u 2019. godini za ovo ljeto, a navedenu listu čine još:

  1. Visoke Tatre, Slovačka
  2. Madrid, Španjolska
  3. Arktička sjeverna obala, Island
  4. Hercegovina, Bosna i Hercegovina
  5. Bari, Italija
  6. Shetlandsko otočje, Škotska
  7. Lyon, Španjolska
  8. Lihtenštajn
  9. Vevey, Švicarska
  10. Istra, Hrvatska

Više o tome pogledajte u prilogu: LONELY PLANET / BEST IN EUROPE 2019

Marketing nije trošak nego investicija, a to jako dobro znaju u Turističkoj zajednici Istarske županije

Posljednjih godina Turistička zajednica Istre je uložila značajan trud i napor u PR aktivnosti, što se je pokazalo kao izuzetno dobra investicija, naime Istra je upravo zahvaljujući reportažama novinara koji su boravili u Istri dobila nemjerljivu reputaciju u smislu izbora/nagrada od najutjecajnijih medija diljem svijeta koje su u kratko vrijeme Istru lansirali na radar najutjecajnijih medija kao destinaciju koja se po različitim kriterijima mjeri s ponajboljima te nas uvrštavaju među top10 destinacija svijeta.

A kao što su globalno prepoznatljivi mediji s milijunima gledateljima: National Geographic Traveler, CNN, USA Today, Huffington Post, Fodor’s travel intelligence, Reader’s Digest, Wine Enthusiast i mnogi drugi. U konkretnim brojkama, medijska vrijednost na godišnjoj razini premašuje iznos od 70 milijuna kuna.

Istra je u kontekstu PR aktivnosti uspjela umrežiti cijeli set inovativnih aktivnosti koje dodatno alimentiraju snagu medijske vrijednosti Istre jer projekti poput strateških partnerstava u smislu co-marketinga i co-brandinga, zatim projekt Share Istria i mnogi drugi u potpunosti nadopunjuju cijelu sliku PR reputacije destinacije Istre, ističe direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević te dodaje: “Novo priznanje koje je Istra dobila samo je još jedna potvrda u nizu da Istra svake godine svojim investicijama, znanjem i organizacijom je u stanju kreirati nove produkte, atrakcije, te da je u stanju podignuti konkurentnost cijele regije na višu razinu što očigledno velike medijske kuće primjećuju i honoriraju“ zaključio je Ivošević.

Ono što je posebno važno u poslu PR aktivnosti je kontinuitet u održavanju kvalitete, ali isto tako inovativnost proizvoda i kreativnost usluge. Konkurencija među turističkim destinacijama je izrazito velika i jaka, stoga je veliki uspjeh za Istru kada kod pojedinih medijskih kuća koji su svjetski opinion leaderi, ostvari nagradu među TOP 10 po drugi ili čak i treći puta. Ili igraš igru ili ne, a Istra je očito jako dobro igra. Zato i je naša najuspješnija naša turistička regija.

Vijesti: