Mobilni Visitor Centar ili “Plava krava” iz Rogoznice, od ove godine i u Šibeniku

Sjećate se genijalnog Mobilnog Visitor Centra – turističkog ureda na kotačima tj. plave krave našeg turizma iz Rogoznice? Promotivni dizajnirani kultni VW kombi, mobilni je ured turističke zajednice Rogoznice...

Sjećate se genijalnog Mobilnog Visitor Centra – turističkog ureda na kotačima tj. plave krave našeg turizma iz Rogoznice?

Promotivni dizajnirani kultni VW kombi, mobilni je ured turističke zajednice Rogoznice koji već četvrtu godinu oduševljava goste i mještane. Vremešni old timer ove godine doživio je temeljitu restauraciju i unapređenje funkcija, tako se sada otvaranjem krova transformira u pravi Info ured na kotačima te svojom neformalnošću i atraktivnim izgledom osvaja pažnju prolaznika.

Kako se promocija na ovakav načina pokazala više nego uspješna, od ove godine Mobilni Visitor Centar uz Rogoznicu, promovirati i pokrivat će područje Šibenika i okolice.

Sinergija TZ ureda Rogoznica i Šibenik 

Rogoznica i Šibenik odabrali su udruživanje u komunikaciji s gostima i ulaganje u kvalitetnu promociju destinacija.

Da svaka uspješna promocija znači usklađivanje komunikacijskih poruka i pričanje autentične priče o mjestu i ljudima kako bi gosti stekli jasnu sliku o destinaciji, prepoznao je i Marijo Mladinić, direktor TZ Rogoznica: “Vidimo veliku prednost udruživanja s gradom Šibenikom, koji kao krovna marka naše regije dodaje vrijednost i našem malom mistu. Gost ne poznaje prostornu podijeljenost te su iz njegove perspektive Rogoznica i Šibenik dio jedne destinacije. Kroz ovu suradnju želimo pokazati da ne postoje teritorijalne granice u turističkom smislu, a da sinergijom stvaramo bolju prepoznatljivost za cijelu zajednicu.”

Mobilni Visitor Centar funkcionira po principu Info ureda u kojem turisti mogu saznati sve korisne informacije o sadržajima u destinaciji i to tamo gdje se u tom trenu najčešće kreću. Kombi svojom prilagodljivošću i pristupačnošću pruža priliku i za kvalitetno ispitivanje gostiju o zadovoljstvu boravkom u destinaciji i savjetovanje lokalnih aktera u turizmu o vrijednostima destinacije i njezinom identitetu.

Rado smo podržali ovakav inovativan projekt te bismo dugoročno željeli da cijela Šibensko-kninska županija nastupa kao jedna cjelina koja gostu može ponuditi toliko različitih vrijednosti na malom prostoru. Suština ovog projekta je inovacija, mobilnost informacija i pristupačnost gostu. Upravo tako želimo nastupati kao destinacija na tržištu“, dodao je Dino Karađole, direktor TZ Šibenik.

Bravo za sinergiju i gledanje na turizam van svojih imaginarnih granica, koje turisti niti vide niti ih zanimaju. Njih zanima kvalitetan, autentičan i raznolik sadržaj. 

Foto: TZ Šibenik

POVEZANA VIJEST:

GENIJALNO, FENOMENALNO, TO JE PRIČA – ROGOZNICA DOBILA TURISTIČKI URED NA KOTAČIMA

TZ ROGOZNICA – PLAVA KRAVA NAŠEG TURIZMA

Vijesti: