Moć manifestacija: Osijek bookiran

Osijek bookiran – glasila je jučerašnja naslovnica Glasa Slavonije. Napokon smo dočekali kako i Slavonija, u ovom slučaju Osijek, puca po “šavovima” jer su apsolutno svi smještajni kapaciteti puni....

Osijek bookiran – glasila je jučerašnja naslovnica Glasa Slavonije.

Napokon smo dočekali kako i Slavonija, u ovom slučaju Osijek, puca po “šavovima” jer su apsolutno svi smještajni kapaciteti puni. I to ne samo u Osijeku, nego i u Baranji i okolici Osijeka, čak i u Vinkovcima.

Razlog tome su dva TOP događanja. Prvi je Pannonian Challenge, koji se odavno pozicionirao kao najveći festival ekstremnog sporta u ovom dijelu Europe, te kvalifikacijska utakmica za Euro Hrvatska – Wales, koja se ove subote igra u rasprodanom Gradskom vrtu. 

Na spomenuta dva događanja očekuje se preko 50.000 posjetitelja iz cijele Hrvatske kao i Europe. Kada to pomnožimo s dnevnom turističkom potrošnjom svakog turista/posjetitelja onda je jasno kako je turizam, a pogotovo manifestacije nisu trošak, nego investicija koja se itekako vraća u lokalno gospodarstvo. Svi imaju korist od turizma, vertikalno i horizontalno, i to je najveća moć turizma.

Foto: Glas Slavonije

Važna lekcija: Velika je šteta što se nije moglo orgnizirati ova dva događanja kroz dva vikenda

Naravno u ovom slučaju nije bilo moguće pametno planirati i organizirati ova dva velika događanja da se ne kose s istim datum održavanja, jer su oba događaja imala strikno definirane datume održavanje.

No, jako često se u Hrvatskoj upravo to događa. Da se organiziraju dvije velike manifestacije u isto vrijeme u istoj destinaciji, regiji ili čak dva TOP događanja na nacionalnoj razini, a iste tematike. Zato je važno na destinaciji strateško planirati kako se ne bi dogodila situacija da se u isto vrijeme održe dva velika događanja koja privlače mase.

Svakako kako bi bilo puno efikasnije da se dvije manifestacije održe vikend za vikend, nego istovremeno.

Iz tog razloga, svaka destinacija bi trebala imati raspored manifestacija na destinaciji, jer bi se tako organizatori manifestacija mogli puno bolje organizirati i planirati te ne bi došlo do dupliciranja.

Zato uskoro u sklopu portala HrTurizam.hr pokrećemo nacionalni kalendar manifestacija, kako bi olakšali planiranje turističkih manifestacija, festivala i raznih događanja.

Nadam se kako će ova mogu reći povijesna naslovnica Glasa Slavonije postati sve češće i češća u Slavoniji, jer cijela Slavonija ima ogroman turistički potencijal. Također, ove godine se od 02. do 04. listopada u Osijeku održavaju Dani hrvatskog turizma ( DHT ). Velika prilika za promociju cijele Slavonije, a koje će sasvim sigurno biti najbolja marketinška kampanja u povijesti Slavonije. Prije, tijekom i nakon DHT-a producirat će se na tisuće medijskih članaka koji će biti motivirani upravo DHT-om, a kada bi probali mjeriti medijski doseg tih objava kao i financijsku vrijednost istih, takvu kampanju nitko ne može platiti.

Slavonija ima sve na dlanu, a ove godine je fokus medija i struke upravo na Slavoniji. I ono najvažnije ovo je velika priliku da Slavonija sama ispriča svoju priču, jednu novu pozitivnu priču o razboju kontinentalnog turizma.  

POVEZANA VIJEST:

Vijesti: