U foajeu HNK-a u Zagrebu u ponedjeljak, 25. studenoga u 18 sati održat će se panel-diskusija Audiobrendiranje zvukom i glazbom: nove perspektive u upravljanju zvukom i glazbom u organizaciji zagrebačkoga HNK-a i Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.
Povod za panel-diskusiju nedavno je objavljen priručnik Aural Experience and Soundscape Management, u izdanju Jenny Stanford Publishing iz Singapura, urednica dr. sc. Diane Grgurić i dr. sc. Lidije Runko Luttenberger, uz doprinos stručnjaka s hrvatskih sveučilišta u Rijeci, Zagrebu i Splitu.
Ugledni stručnjaci dr. sc. Iva Hraste Sočo, dr. sc. Božo Skoko, dr. sc. Hana Breko Kustura, dr. sc. Lidija Runko Luttenberger i dr. sc. Diana Grgurić, uz moderaturu Antonije Ćosić, otvaraju ključna pitanja o ulozi zvuka i glazbe u stvaranju brendova i oblikovanju identiteta hrvatskoga javnog prostora.
/// Audiodizajn je trend u svijetu, a poziciju glazbe u destinaciji sve više opterećuje problem buke
Istražit će se potencijali hrvatske glazbene baštine u oblikovanju nacionalnog identiteta kao i teme buke, upravljanja zvukom u javnim prostorima i auralnoga iskustva u kontekstu klimatskih promjena.
Glazba i zvuk promatrat će se kao moćni alati komunikacije koji stvaraju emocionalne veze, potiču osjećaj pripadnosti te djeluju na ponašanje i percepciju ljudi u različitim kontekstima – od marketinga i medija do javnih prostora i osobnih iskustava.