Protekle, iznimno izazovne godine za industriju turizma, djelatnici Turističke zajednice Bol iskoristili su da svojom su kreativnošću, entuzijazmom, predanim radom, aktivnostima i kampanjama ispromoviraju destinaciju koja je prepoznatljiva u svjetskim okvirima.
Svoje turističke uspjehe fascinantni Bol bilježi još od 1964. godine, a uspjesi su se samo nastavili nizati - u posljednjih trideset godina Bol je pokazao zavidne turističke rezultate osvojivši brojne nagrade i priznanja, poput Zlatnog sunca, Turističkog cvijeta, Velikog zlatnog sunca, Plavog cvijeta, Sunčanog cvijeta i drugih.
Upravo zbog svoje izvrsnosti, Bol se nije predao ni u vremenima pandemije, nego su 2020. godine odlučili svijetu ponuditi nešto posve autentično i vrijedno hvale. Cilj je bio probuditi entuzijazam lokalnog stanovništva i uključiti ga u promociju Bola, pa su pokrenuli filmski projekt 'Naše bolske priče' kojim su u fokus stavili mještane i njihove životne priče.
Lokalci su prenijeli svoju emociju svijetu, i za to su dobili velika priznanja. Već 2020. godine Turistička zajednica Bol osvojila je nagradu Golden Interstas Award za zapažen doprinos ukupnosti turizma Brača i Splitsko-dalmatinske županije, kao i priznanje na 23. Međunarodnom Tourfilm festivalu u Solinu. Film 'Naše bolske priče, Windsurf' osvojio je i treće mjesto u kategoriji City na 21. Golden City Gate 2021., međunarodnom festivalu turističkoga filma koji je održan u sklopu turističkoga sajma ITB Berlin. Ove je godine Turistička zajednica Bol osvojila još jedno međunarodno priznanje i to za turistički film 'Bol & Culture', koji je povezao tri atraktivne priče o Zmajevoj špilji, Dominikanskom samostanu i Galeriji Branislava Deškovića i za to osvojio nagradu Zlatni medvjed u kategoriji 'Art & Culture'.
I sami direktor TZ Bol, Markito Marinković, dobitnik je prošlogodišnje nagrade Interstas za izvrsnost u realizaciji i prezentiranju turističke izvrsnosti Bola. Turistička zajednica, na čelu s nagrađenim direktorom, nastavlja razvijati kampanje, provoditi aktivnosti s ciljem promocije Bola i poticati trendove koji služe kao primjer ostalim mjestima.
"U posljednjih trideset godina Bol je pokazao zavidne turističke rezultate osvojivši brojne nagrade i priznanja, poput Zlatnog sunca, Turističkog cvijeta, Velikog zlatnog sunca, Plavog cvijeta, Sunčanog cvijeta i drugih. Izuzetno sam ponosan što zajedno s ostalim djelatnicima TZ Bol imam priliku stvarati ovu veličanstvenu priču našeg mjesta" ističe direktor Marinković i dodaje kako se Bol nije predao ni u vremenima pandemije.
Osim s lokalnim stanovništvom, provode i suradnju s violončelisticom Anom Rucner. 'Bolska rapsodija s Anom Rucner' također je počela još 2020. godine. "Plaža Zlatni rat sama je po sebi mamac za snimanje spotova - ona je simbol i Bola i otoka Brača, ali i Hrvatske. Cijeli naš verbalno-vizualni identitet smo izgradili upravo na plaži Zlatni rat kao simbolu Jadrana, a audio brendiranje destinacije je tek nadogradnja u tom smislu. U doba korone smo započeli suradnju s našom poznatom violončelisticom Anom Rucner koja Brač smatra svojim drugim domom i dolazi ka nama od ranog djetinjstva. S njom smo u to vrijeme snimili 7 kratkih glazbenih priča - 'Bolsku rapsodiju' iz kojih je nastao i koncert Adio Lito, a sve je to ostavilo značajan trag u promociji našeg mjesta”, pojasnio je Marinković.
Kvalitetan rad, brendiranje i promoviranje Bola kao destinacije zapazili su i stručnjaci.
Turistička zajednica Bola već godinama vrijedno razvija svoju priču, navodi Domagoj Bebić, izvanredni profesor na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i predstojnik Odsjeka za stratešku komunikaciju te dodaje kako su predani poslu i cilj im je predstaviti mjesto na što bolji način. "Osim što idu u korak sa svjetskim trendovima, oni i stvaraju vlastite trendove koje će ostale turističke zajednice zasigurno pratiti. Koristeći se kreativnim kampanjama, filmovima i glazbom, Bol nudi posjetiteljima kompletan doživljaj i iskustvo koje će željeti ponoviti" objašnjava Bebić.