Odličan nastavak kampanje: Ovaj put stranci pozivaju svoje sunarodnjake da posjete Bol

Kampanja Turističke zajednice Bola – Naše bolske priče, koja je već osvojila dva prestižna međunarodna turistička priznanja, dobiva i svoj nastavak. Nakon što su mještani ispričali svoje priče, vlastite...

Kampanja Turističke zajednice Bola – Naše bolske priče, koja je već osvojila dva prestižna međunarodna turistička priznanja, dobiva i svoj nastavak.

Nakon što su mještani ispričali svoje priče, vlastite doživljaje i pozvali goste da ih posjete prošle godine, ovaj put stranci pozivaju svoje sunarodnjake da posjete Bol.

/ / / TURIZAM KAKAV BI TREBAO I KAKAV JE ODUVIJEK TREBAO BITI – UPOZNAJTE BOLSKE PRIČE

Kako jedan dio gostiju već godinama, neki i desetljećima, borave na Bolu svake godine, Bol im je postao drugi dom. Upravo gosti koji se stalno vraćaju su naši najbolji ambasadori turizma, a sada svoju ulogu ambasadora igraju i službeno te pozivaju svoje sugrađane da posjete Bol. Odlična ekstenzija i nastavak kampanje.

“Bolski Poljak” koji već dugi niz godina živi u Poljskoj, i često dovodi svoje prijatelje Poljake jedan od ambasadora u kampanji koji pripovijeda o ljepotama Bola te poziva svoje sugrađane da posjete Bol. Petra Karmelić je Njemica koju je pogodila amorova strelica prije 20 godina i ostala je živjeti kod nas. Marko Podboj iz Slovenije, strastveni windsurfer, posebnosti ovog mjesta upoznao je još 1987. godine i otada dolazi svake godine s obitelji. Talijan Andrea Dazio stigao je na ljetovanje prije dvadesetak godina, zaljubio se u Hrvatsku, otkrio plavi biser Bol i ljubav svoga života.

Živi sa suprugom u Milanu no svake godine otkriva nešto novo na ovom srednje dalmatinskom otoku. Mlada Mađarica, Rahel Gyori prije dvije godine stigla je na odmor, no njezin susret s Boljaninom Šimom promijenio joj je život i ostala je u Hrvatskoj. Oboje se bave aktivnim turizmom, a rado će i s turistima podijeliti tajne svojih vještina.

Mnogo se toga može vidjeti i iskusiti u Bolu, a to će najbolje i s puno ljubavi predstaviti upravo Boljani, kako oni koji su ovdje rođeni, tako i oni koji su toliko ostali oduševljeni ljepotama ovog gradića, da su odlučili u njemu ostati zauvijek.   

Tako jednostavno, genijalno i efektno. 

Možda će netko dati argumentiranu kritiku da je produkcija mogla biti puno bolja. No, osobno smatram, kako ovakav “sirov” video materijal i poruka je puno efektnija. Dapače, i bolje da se ne radi o vrhunskoj produkciji, ovako je poruka autentična, osobna, iskrena, vidiš i osjećaš da su stvarni ljudi, a ne profesionalni glumci. Kao što znamo, najbolji marketing je uvijek bio i uvijek će biti, onaj od usta do usta tj. osobnom preporukom.

Sve nove bolske priče pogledajte OVDJE

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN