Hrvatska traveltech kompanija Fast Review prodala je franšizu u Saudijsku Arabiju za nevjerojatnih 1.2 milijuna dolara.
U razgovoru s Petrom Aračićem, osnivačem i izvršnim direktorom FastReview-a saznajemo kako je franšiza prodana na period od 10 godina i to za milijunski iznos, točnije 1,2 milijuna dolara.
"Investitor je došao do nas preko naše poznanice, koja je nekad radila za njih u Riyadhu. Radi se o investitorima koji su poznata imena u Saudijskoj Arabiji. Nakon samo tjedan dana na tržištu franšizeri su potisali impresivne ugovore sa nekoliko hotelskih kuca i medicinskih ustanova. Saudijska Arabija je stvarno nova meka za globalno poslovanje. Tržište je u razvoju, ali se iznimno brzo razvija i za deset godina bit će globalni predvodnik, " navodi Aračić istaknuvši kako za potrebe tržišta UEA otvaraju ured u Dubaiju.
Na listi FastReview® popisu klijenata nalaze se poznati hotelski brendovi poput Hiltona, Crowne Plaze, Conrada, Mandarin Orientala, Waldorf Astorie, Accora, Movenpicka, DoubleTreea i mnogi drugi.
Nakon otvaranja tržišta Saudijske Arabije i već trogodišnjeg dobrog pozicioniranja u UAE, najavljeno širenje i na azijsko tržište.
Prošle godine, po prvi put u povijesti, potpisan je globalni partnerski ugovor između domaćeg brenda FastReview i svjetskog lidera, platforme Tripadvisor. Nakon toga su uslijedila partnerstva i s HolidayCheckom i drugim globalnim partnerima.
Kako navodi Aračić, glavni cilj je otvaranje američkog tržišta. Kako je prošle godine potpisan globalni partnerski ugovor sa svjetskim liderom Tripadvisor-om, dobra reputacija i proof of concept poslovnog modela Fast Review-a zainteresirali su i američke investitore.
"U Americi potrošači najčešće koriste TripAdvisor, Trustpilot i Yelp koji je ponajviše u F&B. No TripAdvisor je i dalje uz Google najjači. Trenutno imamo interes i otvorene razgovore s više potencijalnih investitora na američkom tržištu. Uskoro otvaramo i ured u Americi, trenutno smo u slaganju ekipe koja će biti zadužena za razvoj američkog tržišta," istaknuo je Aračić.